ACT: Clio Williams Deel 1

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
Erik de Bruijn

ja inhouden is wel moeilijk maar lukt wel, het nadeel is alleen dat ik zo dicht bij mijn werk en school woon. Mijn werk ligt zo'n 15 km verderop 1km daarvoor is mijn blokkie pas goed warm kan dus eigenlijk maar 1 keer goed optrekken. Op de terugweg rijd ik maar iets anders zodat ik nog een beetje kan genieten. :)

Maar tot de 100 graden komt hij eigenlijk niet als ik normaal rijd. Hij blijft meestal hangen tot zo'n 75 graden, pas wanneer ik echt plank gaat hij naar de 100.
RO 16v

Kan je toerenteller verder dan 7000 tpm??? ja, dan is hij gechipt en loop hij de eerste paar honderd meter beroerd, terwijl ze dat standaard ook een beetje doen.
Erik de Bruijn

Ik weet niet of mijn toereteller verder gaat dan 7000 toeren schakel meestal bij 6500 als ik hard op wil trekken.

Maar in het begin loopt hij echt een beetje beroerd, je hoort hem ook een beetje tikken. Na een paar minuten is het weer weg en hoe warmer hij wordt hoe mooier hij gaat lopen.
:D
Erik de Bruijn

nog effe een vraagje is het redelijk om te vragen of iemand mijn racespeedlines (2 stuks) wil ruilen voor gewone speedline velgen?.

DAt kan ik zeker het best in het te koop forum zetten.?
J. Reekers
Contacteer:

Ik heb er zins een paar dagen een chip van Achterberg in mijn williams zitten maar deze is al begrenst op 7500 toeren. Degene die ik hier voor er in had zitten kon ik 8000 toeren mee draaien, niet dat ik dat deed maar is wel wat fijner als je echt op zijn max gaat en zelf wel goed op let dat je niet hoger gaat dan 7500 toeren maar nu vliegt hij in de toeren begrenzer maar dat went ook wel. Ik heb dit trouwens moeten laten doen om dat mijn co2 niet goed te krijgen was bij stationeer. Deze chip is op lage toeren zeker wat sneller maar in de hoge toeren zit er volgens mij geen verschil.
Erik de Bruijn

Ik heb wel een achterberg sticker erop zitten. Ik weet niet of er een chip inzit. Een vriend van mij heeft ook een 16v en hij vond dat de mijne veel beter oppakte. Maar of dat door de eventuele chip komt weet ik niet. Waar zit je chip en kan je zien of dat het een achterberg chip is.
RO 16v

J. Reekers schreef:Ik heb er zins een paar dagen een chip van Achterberg in mijn williams zitten maar deze is al begrenst op 7500 toeren. Degene die ik hier voor er in had zitten kon ik 8000 toeren mee draaien, niet dat ik dat deed maar is wel wat fijner als je echt op zijn max gaat en zelf wel goed op let dat je niet hoger gaat dan 7500 toeren maar nu vliegt hij in de toeren begrenzer maar dat went ook wel. Ik heb dit trouwens moeten laten doen om dat mijn co2 niet goed te krijgen was bij stationeer. Deze chip is op lage toeren zeker wat sneller maar in de hoge toeren zit er volgens mij geen verschil.
Dus nu kom je wel door de apk zonder problemen. :)
Had Achterberg de chip gewoon liggen of moest je op de testbank??
RO 16v

Erik de Bruijn schreef:Ik heb wel een achterberg sticker erop zitten. Ik weet niet of er een chip inzit. Een vriend van mij heeft ook een 16v en hij vond dat de mijne veel beter oppakte. Maar of dat door de eventuele chip komt weet ik niet. Waar zit je chip en kan je zien of dat het een achterberg chip is.
In de computer, die zit onder je krik, ga maar niet kijken want het kan je problemen geven.
Je kan er ook heel makkelijk achterkomen, gewoon kijken of ie meer dan 7000 tpm kan draaien, als ie in de begrenser duikt bij 7000 is er niks aan gedaan.
J. Reekers
Contacteer:

Ik kom er nu gewoon door heen en hij had er nog wel 1 liggen maar ben niet op de testbank geweest. Ik moet wel zeggen dat ik wat korting heb gekregen omdat ik het eigenlijk niet wou en het wel moest gebeuren toch wel een hele aardige gozer hoor jongens die altijd slecht over hem praten :wink: .
Erik de Bruijn

Ik vind dat eigenlijk een beetje zielig voor mijn blok :( . Maar zou het is proberen als hij goed warm is.
RO 16v

J. Reekers schreef:Ik kom er nu gewoon door heen en hij had er nog wel 1 liggen maar ben niet op de testbank geweest. Ik moet wel zeggen dat ik wat korting heb gekregen omdat ik het eigenlijk niet wou en het wel moest gebeuren toch wel een hele aardige gozer hoor jongens die altijd slecht over hem praten :wink: .
Als jij aardig bent is Peter dat ook, ben je een zeikerd is hij dat ook.
RO 16v

Erik de Bruijn schreef:Ik vind dat eigenlijk een beetje zielig voor mijn blok :( . Maar zou het is proberen als hij goed warm is.
Blok kan heust wel wat hebben als ie warm is, gewoon in z'n vrij even gas en je weet het.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Wie kan mij vertellen wat voor matten er origineel in een Williams zitten? Welke kleur (ik neem aan blauw!), maar hoe zien ze eruit? Ik zou graag willen weten of de mijne origineel zijn. Kan het me bijna niet voorstellen, want dan zien ze er wel erg goed uit voor bijna 10 jaar oud! :)
Merijn
Über-Spammer

Ow ja, ik heb donkerblauwe met een nog donkerdere blauwe rand. Alleen op de mat bij de bestuurder staat een Renault-logo. Het is niet van dat zachte spul, overigens.
Robert dB.

Standaard zijn volgens bij de 'gewone' zwarte langharige matten :-* Nix bijzonders dus.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Patrick RS
Moderator

Patrick RS
Moderator

Tom
Moderator
Car: MB

die folder heb ik inmiddels in het echt 8) . En het blijft een mooi ding he........en ze lopen zo lekker hard :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Patrick RS
Moderator

heeft alleen phaseII nummers op het pookje staan?

[img]http://membres.lycos.fr/cliowill/pics/lvitss.jpg[/img]
Tom
Moderator

nee, maar dat is gewoon verf en slijt nogal snel
Patrick RS
Moderator

Tom schreef:nee, maar dat is gewoon verf en slijt nogal snel
oh vandaar
Merijn
Über-Spammer

Zie ik daar Damon Hill (of een Stand-in)!? :D Vet vet vet! :)
Tom
Moderator

de originele folder staat Frank himself op :D
Maarten GTT

[img]http://membres.lycos.fr/cliowill/pics/lvitss.jpg[/img]

is deze pook knop nog nieuw te bestellen bij meneer renault ????
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Patrick RS
Moderator

Maarten GTT schreef:[img]http://membres.lycos.fr/cliowill/pics/lvitss.jpg[/img]

is deze pook knop nog nieuw te bestellen bij meneer renault ????
ik denk het niet
Tom
Moderator

waarom niet ????
Patrick RS
Moderator

Tom schreef:waarom niet ????
weet ik niet, misschien dat reno er geen moeit voor wil doen?
Anonymous

Is gewoon nw te bestellen, no problem.
Menno

7700788661

13,20 pleuro bruto ex
rev it like a rental
Merijn
Über-Spammer

Menno schreef:7700788661

13,20 pleuro bruto ex
Zo, die ga ik morgen dus bestellen! :D Bedankt... De mijne is niet meer goed. Ik heb 'm er maar afgetrokken, want hij draaide de hele tijd in m'n hand. Niet echt handig dus.
Menno

d'r is ook nog een ander type, afhankelijk van de lengte van 't uitsteeksel van je pook.
ander nr, zelfde prijs. ff checken bij de dealert dus.
rev it like a rental
Merijn
Über-Spammer

Ik zal eens informeren. bedankt voor de info! :)
Merijn
Über-Spammer

Wat voor versnellingsbakolie moet er in een Willi-bak?
Tom
Moderator

tranself TRX 75W80W, dit staat overigens ook gewoon in je instructie boekje 8)

Bij reno in DB hebben ze hem maar je moet zelf even een kannetje meenemen. Ze hebben hem daar namelijk alleen in grote vaten van 50 liter. Ik was toen voor 5 liter rond de 35€ kwijt, en volgens mij heb heb je 3,zoveel liter nodig (staat ook in je boeki)
Gesloten