ja inhouden is wel moeilijk maar lukt wel, het nadeel is alleen dat ik zo dicht bij mijn werk en school woon. Mijn werk ligt zo'n 15 km verderop 1km daarvoor is mijn blokkie pas goed warm kan dus eigenlijk maar 1 keer goed optrekken. Op de terugweg rijd ik maar iets anders zodat ik nog een beetje kan genieten.
Maar tot de 100 graden komt hij eigenlijk niet als ik normaal rijd. Hij blijft meestal hangen tot zo'n 75 graden, pas wanneer ik echt plank gaat hij naar de 100.
Kan je toerenteller verder dan 7000 tpm??? ja, dan is hij gechipt en loop hij de eerste paar honderd meter beroerd, terwijl ze dat standaard ook een beetje doen.
Ik weet niet of mijn toereteller verder gaat dan 7000 toeren schakel meestal bij 6500 als ik hard op wil trekken.
Maar in het begin loopt hij echt een beetje beroerd, je hoort hem ook een beetje tikken. Na een paar minuten is het weer weg en hoe warmer hij wordt hoe mooier hij gaat lopen.
Ik heb er zins een paar dagen een chip van Achterberg in mijn williams zitten maar deze is al begrenst op 7500 toeren. Degene die ik hier voor er in had zitten kon ik 8000 toeren mee draaien, niet dat ik dat deed maar is wel wat fijner als je echt op zijn max gaat en zelf wel goed op let dat je niet hoger gaat dan 7500 toeren maar nu vliegt hij in de toeren begrenzer maar dat went ook wel. Ik heb dit trouwens moeten laten doen om dat mijn co2 niet goed te krijgen was bij stationeer. Deze chip is op lage toeren zeker wat sneller maar in de hoge toeren zit er volgens mij geen verschil.
Ik heb wel een achterberg sticker erop zitten. Ik weet niet of er een chip inzit. Een vriend van mij heeft ook een 16v en hij vond dat de mijne veel beter oppakte. Maar of dat door de eventuele chip komt weet ik niet. Waar zit je chip en kan je zien of dat het een achterberg chip is.
J. Reekers schreef:Ik heb er zins een paar dagen een chip van Achterberg in mijn williams zitten maar deze is al begrenst op 7500 toeren. Degene die ik hier voor er in had zitten kon ik 8000 toeren mee draaien, niet dat ik dat deed maar is wel wat fijner als je echt op zijn max gaat en zelf wel goed op let dat je niet hoger gaat dan 7500 toeren maar nu vliegt hij in de toeren begrenzer maar dat went ook wel. Ik heb dit trouwens moeten laten doen om dat mijn co2 niet goed te krijgen was bij stationeer. Deze chip is op lage toeren zeker wat sneller maar in de hoge toeren zit er volgens mij geen verschil.
Dus nu kom je wel door de apk zonder problemen.
Had Achterberg de chip gewoon liggen of moest je op de testbank??
Erik de Bruijn schreef:Ik heb wel een achterberg sticker erop zitten. Ik weet niet of er een chip inzit. Een vriend van mij heeft ook een 16v en hij vond dat de mijne veel beter oppakte. Maar of dat door de eventuele chip komt weet ik niet. Waar zit je chip en kan je zien of dat het een achterberg chip is.
In de computer, die zit onder je krik, ga maar niet kijken want het kan je problemen geven.
Je kan er ook heel makkelijk achterkomen, gewoon kijken of ie meer dan 7000 tpm kan draaien, als ie in de begrenser duikt bij 7000 is er niks aan gedaan.
Ik kom er nu gewoon door heen en hij had er nog wel 1 liggen maar ben niet op de testbank geweest. Ik moet wel zeggen dat ik wat korting heb gekregen omdat ik het eigenlijk niet wou en het wel moest gebeuren toch wel een hele aardige gozer hoor jongens die altijd slecht over hem praten .
J. Reekers schreef:Ik kom er nu gewoon door heen en hij had er nog wel 1 liggen maar ben niet op de testbank geweest. Ik moet wel zeggen dat ik wat korting heb gekregen omdat ik het eigenlijk niet wou en het wel moest gebeuren toch wel een hele aardige gozer hoor jongens die altijd slecht over hem praten .
Als jij aardig bent is Peter dat ook, ben je een zeikerd is hij dat ook.
Wie kan mij vertellen wat voor matten er origineel in een Williams zitten? Welke kleur (ik neem aan blauw!), maar hoe zien ze eruit? Ik zou graag willen weten of de mijne origineel zijn. Kan het me bijna niet voorstellen, want dan zien ze er wel erg goed uit voor bijna 10 jaar oud!
Ow ja, ik heb donkerblauwe met een nog donkerdere blauwe rand. Alleen op de mat bij de bestuurder staat een Renault-logo. Het is niet van dat zachte spul, overigens.
Zo, die ga ik morgen dus bestellen! Bedankt... De mijne is niet meer goed. Ik heb 'm er maar afgetrokken, want hij draaide de hele tijd in m'n hand. Niet echt handig dus.
tranself TRX 75W80W, dit staat overigens ook gewoon in je instructie boekje
Bij reno in DB hebben ze hem maar je moet zelf even een kannetje meenemen. Ze hebben hem daar namelijk alleen in grote vaten van 50 liter. Ik was toen voor 5 liter rond de 35 kwijt, en volgens mij heb heb je 3,zoveel liter nodig (staat ook in je boeki)