Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Aan alle FNS-ers en ander RTC-ers
Ik wil deze vrijdag een barbeque organiseren. Tenminste als we genoeg mensen bij mekaar krijgen.
Dit ter ere van mijn 20 ste verjaardag.
Als jullie zo vriendelijk willen zijn om ff te PM-en wie er wil komen en met hoeveel mensen, dan kan ik al ff zien of het de moeite is of niet.
Geert Claes schreef:Aan alle FNS-ers en ander RTC-ers
Ik wil deze vrijdag een barbeque organiseren. Tenminste als we genoeg mensen bij mekaar krijgen.
Dit ter ere van mijn 20 ste verjaardag.
Als jullie zo vriendelijk willen zijn om ff te PM-en wie er wil komen en met hoeveel mensen, dan kan ik al ff zien of het de moeite is of niet.
Geert
Andere RTC-ers,gij weet nie goed wat bezig zeker,nu kan je goed 10 bussen met Hollanders verwachten,ergens gratis willen ze nog aanschuiven
gille schreef:Andere RTC-ers,gij weet nie goed wat bezig zeker,nu kan je goed 10 bussen met Hollanders verwachten,ergens gratis willen ze nog aanschuiven
gille schreef:Andere RTC-ers,gij weet nie goed wat bezig zeker,nu kan je goed 10 bussen met Hollanders verwachten,ergens gratis willen ze nog aanschuiven
hoor ik daar gratis??
ik heb de open deur graag ingetrapt hoor
voila, gratis dat rieken die Kezen ,Geert wist je dat nu nog nie??
Geert Claes schreef:THX ik verjaar pas op 28 april, maar nu hebben wij nog vakantie hé en ze voorspellen goed weer vandaar dat ik gebruik wil maken van de situatie.
Geert Claes schreef:Ja tuurlijk, kom maar af!
Maar gille gaat ook pas na 21 uur komen.
Als je bbq wil hebben heb ik liefst dat je het laat weten, dan bestel ik vlees hé
bestellen????????,niks bestellen ik breng wel wat kippen en ribbekes mee jong
Van ons wist ge het al he, en ik ga heel vroeg komen
da ik zeker een plekske op den oprit hem met de duits hihi Laat die franse brol maar op straat staan, da wilt toch geen kat!
De buurman ( Renault rijder ) heeft zijn infrastructuur ook ter beschikking gesteld. Maar als ge vroeg zijt kunt ge die duits misschien in de garage zetten.