[INFO&CHAT] Ardennen/Nürburgring Weekend: AFTERCHAT!

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Dat GJ zonder helm op de ring op mocht in de Clio van Tim.

Ik dacht dat er helmplicht was bij een rolkooi?

Of zou die kerel bij de poort gedacht hebben: het kan er alleen maar beter op worden :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Merijn
Über-Spammer

Lex schreef:Dat GJ zonder helm op de ring op mocht in de Clio van Tim.

Ik dacht dat er helmplicht was bij een rolkooi?

Of zou die kerel bij de poort gedacht hebben: het kan er alleen maar beter op worden :lol:
Als er padding om je kooi zit is een helm niet verplicht, geloof ik. Wel aan te raden, natuurlijk.
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

[img]http://highspeedfotos.de/Coppermine/alb ... G_2162.jpg[/img]

Welk liedje ben je aan het zingen Wouter? (0)
GJ
Car: Megane 4 RS

Hehe, Tim had wel een helm meegenomen maar die pasde niet op mijn grote kop.
Dus beide de helm op schoot bij de poortjes en net doen of je hem ieder moment op zet :)
En er zat geen padding op de kooi.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Merijn schreef:Hahaha... Ik dacht dat JP en Daan een geintje maakten toen ze zeiden dat ze de auto eerst naar een paar straten verderop moesten duwen, voordat ze 'm durfden te starten. :lol: Ik begreep het al snel, toen ze aankwamen in Maastricht. :D
Dat was echt serieus ja :D je kent het geluid wel na een avondje discotheek, de pieptoon wat je daarvan krijgt hadden wij dus ook toen we thuis kwamen :( :p

Na een berg chinees was het kaarsje uit. Daan op een bank, ik op een bank en pitkicks bouwen :p
Merijn
Über-Spammer

hahah... Ik heb die suis sinds een aantal jaren continu in mijn kop zitten, dus weet wat je bedoeld. Niet fijn! Toch maar een dempertje ertussen?
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Uitlaat gaat er straks onderuit. Dan blok van arco uitbouwen en als die in de witte clio komt gaat het spaghetti 421 erweer onder met een rechte 55m buis van staal en een laser einddemper. Komt dus wel goed met onze oren:p
Racing is the best way to convert money into noise
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Geweldig weekend gehad. Organisatie super bedankt!

En wat hebben we een mazzel met het weer gehad. Viel niet tegen!

[img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8403_n.jpg[/img]

[img]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2510_n.jpg[/img]

[img]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1971_n.jpg[/img][/url]
Tom
Moderator
Car: MB

Was er geen grote BBQ dit jaar?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Jawel.
tutuur
Clubsponsor

Beter laat dan nooit ook een berichtje van mij.

Om het eerst maar even kort samen te vatten hebben mijn bijrijder en ik echt een super weekend gehad :worship:

Mannen van de organisatie, super bedankt! op naar volgend jaar!

Bijna als laatste aangekomen in Maastricht hebben we toch nog heel wat tijd goed kunnen maken. Alles ging goed en erg rap! Bij het foutje van de 0.9km troffen we Ivo, Lex en Wouter aan.

Na even overleggen maar besloten om achter hun aan te rijden met de TomTom omdat zij de kluts ook kwijt waren. Helaas kwam het berichtje van Merijn net binnen toen we de snelweg opdraaiden.

Voordeel was dat we wel lekker vroeg aan het bier konden :beer: De avond was ook zeker geslaagd! gezelligheid, mooi vuurtje en een heerlijke BBQ verzorgd door Quoc, Ray en Sjorslyk.

Lekker in het hotel geslapen en de volgende dag na het ontbijt weer vol goede moed op weg richting de ring. Bij het tankstation in Luxemburg troffen we een heel clubje aan. We zijn samen met hun verder gereden maar uiteindelijk duurde mij dit te lang en zijn we zelf door gereden :p

Helaas zijn we ergens op 3/4 van de route fout gereden en er veel te laat achter gekomen. Hierdoor hadden we geen id meer waar het fout was gegaan en hebben we de TomTom ingesteld. (sorry Rob en Steven!) met nog een half uurtje rijden waren we blijkbaar wel aardig in de richting.

Eenmaal bij de Ring aangekomen viel het al meteen op hoe rustig het was! Jammer voor het kijken maar wel ideaal voor het rijden! Meteen een 4 ronden kaart gekocht en het eerste rondje maar even rustig aan gedaan. De Clio hield zich goed en de baan werd ook snel wat vertrouwder. De laatste ronde heb ik toch nog aardig door kunnen knallen!

Rond 4 uur zijn wij weer richting huis gegaan. Op wat klein oponthoud op de A2 na is de terugreis prima verlopen. Enige wat het weekend niet heeft overleefd is de dogbone onder aan de bak. een mooi schurend geluid was het resultaat maar hij reed er niet minder om :D

Nogmaals: iedereen van de organisatie bedankt! En op naar volgend jaar (Y)
-jo-

met welke clio was je er dan ??
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
tutuur
Clubsponsor

Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:Was er geen grote BBQ dit jaar?
Dit was onze 'vuurkorf'. :P
-jo-

RS ? Sinds wanneer heb je die ?
Haas
Car: Megane RS

Zo...ook even de tijd gevonden om een verhaaltje te typen :grin:

Het was een mooi en hectisch weekend (hectisch, vooral de vrijdag :lol: ), waar volgens mij iedereen het goed naar zijn zin heeft gehad. Ondanks al onze inspanningen zaten er helaas nog wat schoonheidsfoutjes in de zaterdagroute, maar het gros heeft de grootste deel toch kunnen rijden gelukkig. Ben achteraf toch blij dat de mooie stukken van de tocht wel zijn gelukt bij de meesten en de minste mooie de fouten bevatten :P Het was allemaal redelijk last-minute, dus meer tijd was er niet om alles in elkaar te zetten en te regelen. Volgende keer weer wat verbeterpuntjes om mee te nemen (Y)

BBQ was weer een groot feest met hier en daar wat vlammen, wat stickers, nog wat zaken kool, bergen met vlees en soms wat groenvoer. Owja.. en wat Juupjes (B) Gezellig was het zeker !

Al met al is het weekend vrij goed verlopen naar mijn idee, volgend jaar weer naar zo'n weekend, maar dan nog beter en completer georganiseerd. Iedereen die er was, hartstikke bedankt voor jullie deelname en gezelligheid !

Jo, leuk dat je toch nog bent gekomen, helaas met wat minder aanhang dan gehoopt ! De meeste 'feestgangers' lagen al op één oor, maar hopelijk vonden jullie alledrie het achteraf toch nog de moeite waard om langs gekomen te zijn. Ik wel in ieder geval ! (Y)

Mooie persoonlijke kanttekening : de Clio heeft het erg goed gedaan en op wat hoofdpijn van een lekke/kapotte/losse voorpijp na, zit ik nog steeds met een glimlach van oor tot oor. Zeker bij het zien van de foto's ! :D
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

He Toetoer, start eens een projecttopic van die nieuwe RS van je :beer:
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Willem-Jan schreef:He Toetoer, start eens een projecttopic van die nieuwe RS van je :beer:
Traag hok :evil:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-jo-

niks abnormaals aan :D
Merijn
Über-Spammer

Zolang ie rookt, zit er olie in! :D
tutuur
Clubsponsor

Die 3 3rs'en gingen ook serieus hard rond :worship:

aan het einde van de dag ook nog even met de 2rs ph.3 eigenaar staan praten. (Tankman cliosport.net) Deze man wist toch ook wel goed met zijn RS'je om te gaan :worship:

projecttopic komt vanavond wel :)
Merijn
Über-Spammer

Op deze pagina's staan nog wel een paar bekenden! :)

http://www.downforce-pictures.de/index. ... &Itemid=55[/img]
-jo-

deze vraag bleef volgens mij onbeantwoord, is iedereen heelhuids thuis geraakt ?
Merijn
Über-Spammer

Da's een goeie vraag... Ik heb nog een aantal mensen niet gezien op het forum vandaag!
Jean-Paul-S
Über-Spammer

-jo- schreef:niks abnormaals aan :D
Wou net zeggen, vind dit nog wel meevallen :beer: :p
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

tutuur schreef:Die 3 3rs'en gingen ook serieus hard rond :worship:

aan het einde van de dag ook nog even met de 2rs ph.3 eigenaar staan praten. (Tankman cliosport.net) Deze man wist toch ook wel goed met zijn RS'je om te gaan :worship:

projecttopic komt vanavond wel :)
Was dat degene waarvan de uitlaat er onder vandaan lag? Ik heb ze nog een paar tyraps gegeven om hem weer op te hangen.

Ik hoop dat ze nog thuis gekomen zijn (Y)
-jo-

Jean-Paul-S schreef:Wou net zeggen, vind dit nog wel meevallen :beer: :p
gadver, wat was dat man ! :puke:
Lex schreef: Was dat degene waarvan de uitlaat er onder vandaan lag? Ik heb ze nog een paar tyraps gegeven om hem weer op te hangen.

Ik hoop dat ze nog thuis gekomen zijn (Y)
ja, dat waren ze. Ik had deze morgen een gespot op hun forum gezet maar nog geen reactie.
tutuur
Clubsponsor

Dat is inderdaad het clubje die ik bedoel ja :)
m1n1 (Jasper)
Car: R5 GT Turbo PH1
Contacteer:

Ik heb het ook super naar m'n zin gehad! Hoewel we de routes alle twee niet helemaal tot het eind hebben gereden ben ik er zeker van dat wij de uitgezette afstand toch zeker 1,5x hebben gereden (of te wel kan nie lezen) :-).
We hebben in iedergeval twee dagen mooie wegen bereden (zeker dat stuk van luxemburg duitsland in, met opmerking over gaten in de weg).
Gezellige BBQ met slap gelul (Y)
En heel mooi weer voor mijn 2e keer Nurnburgring!
Schrijf me bij deze alvast in voor volgend jaar :grin:
Merijn
Über-Spammer

Goed om te horen, Jasper! Hoe vind je passagier (ben even zijn naam kwijt) het? Gezellige kerel! (Y)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

heren van de organisatie, het weekend was goed georganiseerd en erg gezellig! Sas en ik hebben ons prima vermaakt. Helaas was de temperatuur zaterdag avond erg laag, maar met behulp van vuur, bbq en veel lol was het een gezellige boel.....volgend jaar gaan we weer voor september!!!Het weer op zondag am Ring was best te doen, heb de 18.5 graden nog op de thermometer gezien :)
Zondag de daily haar Ring ontmaagding gegeven.

Bewijs hiervan hieronder!! :klop:

[img]http://highspeedfotos.de/Coppermine/alb ... G_1618.jpg[/img]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Plaats reactie