Mocht je die devil er binnenkort onderuit hebben zou je het even willen melden dan aub. kom ik even langs om wat dingen op te metenJohan schreef:ff een vraagje; Is iemand al eens een keer met een uitlaat die nogal wat herrie maakt de ring op geweest?Controleren ze hier op? Anders moet ik nog ff die std. eindemper eronder knutselen.
RTC Ringweekend 2008: chattopic: the day after
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
-
Daar wordt op gecontroleerd. Vraag maar aan Roy.Johan schreef:ff een vraagje; Is iemand al eens een keer met een uitlaat die nogal wat herrie maakt de ring op geweest?Controleren ze hier op? Anders moet ik nog ff die std. eindemper eronder knutselen.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ok, dat wordt dus de std. pijp er onder.

Ik houd je op de hoogte.Frits schreef:Mocht je die devil er binnenkort onderuit hebben zou je het even willen melden dan aub. kom ik even langs om wat dingen op te meten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijn Peco was vorig jaar geen probleem en toch behoorlijk luidruchtig. Heb je een sidepipe? Dit jaar zouden er ook Tüv-keuringen komen, dan heb je met alles dat niet origineel is al een probleem.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
hmm als je pech hebt kan je ook onderweg worden aangehouden en als je niet ter plekke kan demonteren(lol) mag je niet verder rijden.
Dit is mijn vader overkomen toen die even naar duitsland ging op de motor even hard rijden en terug (30km) in duitsland.
30km teveel
Ik zou de risico niet nemen
Dit is mijn vader overkomen toen die even naar duitsland ging op de motor even hard rijden en terug (30km) in duitsland.
30km teveel

Ik zou de risico niet nemen
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Devil gr. n flammenrohrMartijn schreef:Mijn Peco was vorig jaar geen probleem en toch behoorlijk luidruchtig. Heb je een sidepipe? Dit jaar zouden er ook Tüv-keuringen komen, dan heb je met alles dat niet origineel is al een probleem.

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Daar wordt op gecontroleerd. Vraag maar aan Roy.Johan schreef:ff een vraagje; Is iemand al eens een keer met een uitlaat die nogal wat herrie maakt de ring op geweest?Controleren ze hier op? Anders moet ik nog ff die std. eindemper eronder knutselen.

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Moderator
- Car: MB
Je moet een beetje geluk hebben denk ik...........Ik heb nog nooit een controle gezien maar als ze er staan............
Of misschien bij breidscheid erop gaan. Weet niet of dat helpt, maar toch
Of misschien bij breidscheid erop gaan. Weet niet of dat helpt, maar toch
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
en toen was t helaas pindakaas roy?
hmz...twijfel of ik dan mijn andere uitlaat eronder ga hangen.... 

Niks ervan. Hij liep voor me uit en hield een touw omhoog zodat ik van de baan af kon rijden. Ik mocht pas terugkomen als er een fatsoenlijke uitlaat onder zat.Haas schreef:en toen was t helaas pindakaas roy?
Letterlijk was het: das ist keine auspuff, scheisse.

Maar het zou het laatste rondje van mn 10x kaart zijn. En mijn bijrijder zei ook iets van: Laat die mof lekker de tyfus krijgen, Hop gas. Dus zijn we volgas weggereden terwijl die knakker heel druk stond te gebaren en te vloeken....

Een rondje ring 9 euro, de kop van die vent, priceless... :w6:
5 GT Turbo '88 GT5
-
Ik heb die dag een hoop scheldwoorden im Deutsch erbij geleerd.Roy schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Daar wordt op gecontroleerd. Vraag maar aan Roy.Johan schreef:ff een vraagje; Is iemand al eens een keer met een uitlaat die nogal wat herrie maakt de ring op geweest?Controleren ze hier op? Anders moet ik nog ff die std. eindemper eronder knutselen.
Dat je dat nog weet.
![]()

ik weet nog wel wie die bijrijder wasRoy schreef:Niks ervan. Hij liep voor me uit en hield een touw omhoog zodat ik van de baan af kon rijden. Ik mocht pas terugkomen als er een fatsoenlijke uitlaat onder zat.Haas schreef:en toen was t helaas pindakaas roy?
Letterlijk was het: das ist keine auspuff, scheisse.![]()
![]()
Maar het zou het laatste rondje van mn 10x kaart zijn. En mijn bijrijder zei ook iets van: Laat die mof lekker de t*%us krijgen, Hop gas. Dus zijn we volgas weggereden terwijl die knakker heel druk stond te gebaren en te vloeken....![]()
![]()
![]()
Een rondje ring 9 euro, de kop van die vent, priceless... :w6:

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb net nog met het hotel gemaild. De reservering is helemaal duidelijk. Ontbijt vanaf 9 uur, ik heb voor 's avonds geen tafels daar besproken.
7 kamers zullen niet in het hotel zelf zijn, maar er tegenover. Voor de fitsten onder ons, zeg maar.
7 kamers zullen niet in het hotel zelf zijn, maar er tegenover. Voor de fitsten onder ons, zeg maar.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Degene die een kamer in het pension neemt, krijgt 10,- per kamer korting. Moeten we achteraf maar even zien wie dat dan zijn. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Neuh, maar het is wat meer Bed&Breakfast. Ontbijt is wel voor iedereen in het hotel trouwens.
En ik hoef niet te weten wat jij wilt laten hangen.
En ik hoef niet te weten wat jij wilt laten hangen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zit nog te puzzelen waar ik de lunchstop van de toertocht toch gepland heb. Hopelijk vind ik die zonder de route zelf te moeten rijden nog terug. Volgende keer maar opschrijven.... 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
euhhhhhh zeikvraagje, zou er vroeger ontbijt kunnen worden???Martijn schreef:Ik heb net nog met het hotel gemaild. De reservering is helemaal duidelijk. Ontbijt vanaf 9 uur, ik heb voor 's avonds geen tafels daar besproken.
zeg tussen 7 en half acht?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
En martijn, jij iets gelezen over hoe het nou zit met aangepaste auto's op de ring? rolkooi e.d. een probleem of niet?
beetje zitten neuzen op nurburgring.nl maar kan het zo snel niet vinden
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan.Luco/Alpine-racer schreef:euhhhhhh zeikvraagje, zou er vroeger ontbijt kunnen worden???Martijn schreef:Ik heb net nog met het hotel gemaild. De reservering is helemaal duidelijk. Ontbijt vanaf 9 uur, ik heb voor 's avonds geen tafels daar besproken.
zeg tussen 7 en half acht?

Grootse plannen zo vroeg al?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb er niets over gehoord. De verslagen van dit weekend maar in de gaten houden, met Pasen begint de echte drukte.Paul1916v schreef:En martijn, jij iets gelezen over hoe het nou zit met aangepaste auto's op de ring? rolkooi e.d. een probleem of niet?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Martijn schreef:Kan.Luco/Alpine-racer schreef:euhhhhhh zeikvraagje, zou er vroeger ontbijt kunnen worden???Martijn schreef:Ik heb net nog met het hotel gemaild. De reservering is helemaal duidelijk. Ontbijt vanaf 9 uur, ik heb voor 's avonds geen tafels daar besproken.
zeg tussen 7 en half acht?Ik riep dit n.a.v. eerdere weekenden. Ik zal het daar doorgeven.
Grootse plannen zo vroeg al?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.