Met natuurlijk als hoogte puntGJ schreef:Ow nee heMartijn van Leeuwen schreef:Yeah, heb foto's .
Zal ze vanavond eens netjes op de site zetten.

Met natuurlijk als hoogte puntGJ schreef:Ow nee heMartijn van Leeuwen schreef:Yeah, heb foto's .
Zal ze vanavond eens netjes op de site zetten.
GJ schreef:Als ie te erg is moet ik maar aan de websitebeheerder vragen of die hem kan verwijderen
-Ray- schreef:
trouwens, waar blijven de rest van de pics? ik heb een heleboel mensen met camera's zien lopen?
RJ?
Martijn?
Robke? incl filmpjes van Bert en Ernie am Ring?
zaterdag zondag zit in in maastricht....Tom schreef:Heb eigenlijk wel weer zin in een rondje ring
van 8 tot 19.30 toeristenfahrten aanstaande zondag-Ray- schreef:zaterdag zondag zit in in maastricht....Tom schreef:Heb eigenlijk wel weer zin in een rondje ring
zal ik
Ronnie schreef:Mocht er dit jaar nog een ring weekend komen en ik heb niks anders gepland, dan ga ik ook een keer mee.
En hier net zo-PAZ- schreef:Ronnie schreef:Mocht er dit jaar nog een ring weekend komen en ik heb niks anders gepland, dan ga ik ook een keer mee.
Geld voor mij ook, moet daar toch ook echt eens heen
Waarom ben je dan niet meegegaan pik...-PAZ- schreef:Nix heuvel zitten en auto's kijken![]()
knallen met de gtt, net als in de ardennen
moet je maar niet wegvliegen-PAZ- schreef:Ja wij waren al weer op weg naar huis voordat er sprake was van evt door rijden naar de ring![]()
Martijn van Leeuwen schreef:![]()
Nog meer mensen met fotos ?
Ik denk eerder dat ie wat anders aan het oppoetsen is ...in de buurt van assen-Ray- schreef:en op vrijdag issie vrij, en dan issie m aan het poetsen.
hij heb nog gelijk ook