Wouter GT Turbo ph II -> Zwart / Wit...
-
- Über-Spammer
Mag dat niet dan? 

-
- Über-Spammer
Mijn topic is al volgespamt door jullie
en ik ben klaar met werken

en ik ben klaar met werken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo de zwarte staat netjes binnen.
Alvast wat onderdelen eraf gehaald die ik zeker weten over wil zetten in de witte.
Morgen de stoelen ff netjes maken en ook overzetten.
Mochten er nog mensen nodig zijn die GTT onderdelen nodig hebben, in principe hebt ik alles nog. (behalve het sleepoog, die ligt al apart en is gereserveerd
)
Alvast wat onderdelen eraf gehaald die ik zeker weten over wil zetten in de witte.
Morgen de stoelen ff netjes maken en ook overzetten.
Mochten er nog mensen nodig zijn die GTT onderdelen nodig hebben, in principe hebt ik alles nog. (behalve het sleepoog, die ligt al apart en is gereserveerd

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Voor de verandering heb ik vanmiddag mn koppelingskabel in tweeën getrapt....
De kabel is bij het pedaal afgebroken.
Nu heb ik even bij die zwarte staan te kijken, maar hoe krijg je die kabel er netjes uit, en een nieuwe erin??
De kabel is bij het pedaal afgebroken.
Nu heb ik even bij die zwarte staan te kijken, maar hoe krijg je die kabel er netjes uit, en een nieuwe erin??
Die kabel zit met een plastic doppie door je firewall heen, die kun je eruit klikken, maar het makkelijkste is morgen even een nieuwe bestellen en het ouwe doppie gewoon stukslaan. En nieuwe erin klikken.
Kabel kost je iets van 35 bij de dealer/automatzaak en die kun je maar beter nieuw nemen, gezien ze niet eeuwig leven.
Oja, ff wiel eraf halen en dat plastic beschermkappie wegschroeven kun je er ook wat beter bij.
Kabel kost je iets van 35 bij de dealer/automatzaak en die kun je maar beter nieuw nemen, gezien ze niet eeuwig leven.
Oja, ff wiel eraf halen en dat plastic beschermkappie wegschroeven kun je er ook wat beter bij.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ligt ook aan wouter

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kleine update.
Vanmiddag geprobeerd om de auto te starten, heeft 2 weken stil gestaan. En ja hoor
in 1 keer starten en lopen
De voorbumper, motorkap en gril zijn gisteren door de spuiter opgehaald, komen volgend jaar (klinkt ver weg) weer terug. Dan nog even koppelingskabeltje doen en dan weer netjes rijden
Vanmiddag geprobeerd om de auto te starten, heeft 2 weken stil gestaan. En ja hoor
in 1 keer starten en lopen

De voorbumper, motorkap en gril zijn gisteren door de spuiter opgehaald, komen volgend jaar (klinkt ver weg) weer terug. Dan nog even koppelingskabeltje doen en dan weer netjes rijden

-
- Über-Spammer
koper meld zich,
wanneer kan ik hem halen
wanneer kan ik hem halen

-
- Über-Spammer
hij heeft je bod verwijderd omdat hij voor 1.43 aan mij verkocht is

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is Zuid-Limburg dan één en al autokerkhof?KimRS schreef:gemeen! nou ja, hij komt toch in mijn voortuin dus maakt het niet uit![]()
![]()

Koppelingskabeltje is vervangen. Ben dr mee dan een uur mee bezig geweest. Het schijnt dat handige mensen dit sneller kunnen

Vanochtend even bij de spuiter geweest. Gaat de gril, bumper en motorkap volgende week ergens spuiten.
Direct even besproken wat het zou kosten om de auto totaal te laten spuiten (en roestplekjes goed te behandelen) en dat valt me alles mee. Wil dr eerst nog lekker van genieten. Na de zomer ga ik bedenken of ik het echt wil. Dan ook eens kijken of ik em nog wit houd. Blue Monaco vind ik ook erg lekker.
Zover ik weet is tie hard, ik heb ook al het een en ander laten lassen toen...Florus schreef:Ik hoop het voor je,meestal valt 't vies tegen!WouterW schreef:Direct even besproken wat het zou kosten om de auto totaal te laten spuiten (en roestplekjes goed te behandelen) en dat valt me alles mee.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bedoel dat de prijs voor het spuiten me meevalt.Florus schreef:Ik hoop het voor je,meestal valt 't vies tegen!WouterW schreef:Direct even besproken wat het zou kosten om de auto totaal te laten spuiten (en roestplekjes goed te behandelen) en dat valt me alles mee.
Natuurlijk zullen er best wat plekken boven komen. Ja rechterachteraam is idd crocky. Eruit laten slijpen en nieuw stuk in zetten.
Nieuw achterscherm erop zetten....WouterW schreef:Ja rechterachteraam is idd crocky. Eruit laten slijpen en nieuw stuk in zetten.
[img]http://home.wanadoo.nl/florus.sonja/Gtturbo/f36.jpg[/img]