Beetje johnnies plagen

Het is in het weekend dus het zal wel aardig druk zijn vrees ikLuco/Alpine-racer schreef:Ik ben er toch, en als er niet teveel idioten op de baan zijn laat ik de seat misschien ook even uit![]()
Beetje johnnies plagen![]()
en dat het druk was dat willen we wetenTim schreef:Moah, in de supersport zal het denk ik nog wel te doen zijn ondanks de drukte.
Wat heeft dat met ervaring te maken? De prestaties van oem 16V remmen zijn gewoon niet goed genoeg voor intensief circuitgebruik. Verder zou ik zeggen dat hoe meer ervaring je krijgt, des te intensiever ga je die remmen gebruiken, en maakt aangrijpgedrag en dosering het verschil. Elke beetje goede coureur zal dat erkennen.mark 5t schreef:laat die remmen maar effe wachten beetje meer circuit ervaring en je bent dat niet nodig.
wat voor blokken heb je?
ik heb namelijk ferodo ds 3000 op mijn cup clio en achter 2500 en dat heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
zelfs menig race auto van tegenwoordig remt eerder als ik
Ik ben het ook helemaal met je eens Mark, had met de 19 ook gewoon DS3000 op de circuitdagen, nergens last van. Geen fading, blijven bijten, en schijven zijn nog steeds niet krom. Dus altijd dat ge-emmer over RS remmen, terwijl je met een setje DS3000 al een heel eind op weg bent. En dat voor veel minder moeite en eurosmark 5t schreef:dat zeg ik hahaha eindelijk iemand die het begrijpt.
Martijn Kool schreef:juist incl blok dan graag.
Ik heb gepast op een 16v fusee met schijf, en dat lijkt exact te passen zonder aanpassingen.Maarten-Jan schreef:307 klauwen? Dat past niet zonder aanpassingen neem ik aan?
Je bedoelt het willie blok ?Martijn Kool schreef:juist incl blok dan graag.
en zodra dat williams blok er in zit schroef jij de druk naar 1 bar en ben ik weer zoekJochem de Haas schreef:Je bedoelt het willie blok ?Martijn Kool schreef:juist incl blok dan graag.
Das wel nodig ook ................nu was de gele 5 sneller
Zin zeker, maar ik moet even kijken hoe ik met werk zit, + ik moet mijn remmen nog even doen voor die tijdTim schreef:Hehe, het gaat zoals het gaat toch? Als ze maar schreeuwt
Maare Steven, heb je tijd en zin om vrijdag 24 juli mee te gaan naar de Ring? Dan hopen we op een redelijk rustige dag en kunnen we met de regelmatige Ringridders eens samen een paar rondes doen!?
Hij is helemaal besmet met het virus ja! Die gaan we zeker vaker zien. Leuke auto ook die MG maar niet echt geschikt om mee te komen met de snellere jongens. Andere auto issie gelukkig heel hard naar op zoek.Steven(stk) schreef:@timmie82 ja het ging lekker, de laatste sessie nog even wat minder bandenspanning gezet, maareh kan jouw werkgever niet eens een leuk race team sponsoren ? , hij leek het wel erg leuk te vinden
Tim, je hebt toch niet weer gevraagd of ze een broodje worst zonder broodje wou? En nu weer uithuilen dat je een zere, rode wang hebt?Timmie82 schreef:Nadat ik d'r zag vanochtend bij de kaartverkoop dacht ik.. Nou.. Moet er maar eens van komen dat ik met d'r ga praten![]()
[img]http://94.100.116.20/293200001-29325000 ... _X-Zw.jpeg[/img]