JP'S Marlboro Clio, Cliogane, Clio trophy, Espace, MegIII RS
-
WOW ziet er erg goed uit!! SUCCES met je APK!! 

-
- Über-Spammer
danku danku voor de complimenten:)
alleen de stickers ontbreken nog en de 2.0 plaatjes. die wachten nog even in de rek
alleen de stickers ontbreken nog en de 2.0 plaatjes. die wachten nog even in de rek

-
- Über-Spammer
dankje! ben ook benieuwt
de vorige keer met dezelfde motor was het afkeur wegens veel te hoge co. dus de andere ecu moet er ook nog aan bedenk ik me nu

de vorige keer met dezelfde motor was het afkeur wegens veel te hoge co. dus de andere ecu moet er ook nog aan bedenk ik me nu

-
- Über-Spammer
dankjewel allemaal
jo, heb jij eventueel een orbisoud nog?

-
ziet er netjes uit,
persoonlijk zou ik em achter nog een paar mm laten zakken, succes met je apk
persoonlijk zou ik em achter nog een paar mm laten zakken, succes met je apk

-
- Über-Spammer
ja maar dan verdwijnen de wielen achter in de kasten he.... ik heb dat geprobeerd, maar dan ligt hij nog 2cm lager. dit ziet er nog netjes uit
apk word denk ik fingers crossed dat ze de uitlaat niet zien ''zweten''..... maar we zullen wel zien hoe het loopt

apk word denk ik fingers crossed dat ze de uitlaat niet zien ''zweten''..... maar we zullen wel zien hoe het loopt

-
- Contacteer:
effe dichtkitten joh die uitlaatJ-P-S schreef:ja maar dan verdwijnen de wielen achter in de kasten he.... ik heb dat geprobeerd, maar dan ligt hij nog 2cm lager. dit ziet er nog netjes uit![]()
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
hoe dan?
-
- Über-Spammer
nee de uitlaat zelf lekt lichtjes. er zitten piepkleine gaatjes in na het stralen en spuiten ervan. houd dat dan met wat gungum
?

-
- Über-Spammer
ik zal eens voor je zoeken. maar ik ben momenteel op het werk en beschik hier niet over alle foto's. veel meer dan deze zijn er trouwens niet. ik heb er wel nog eentje van de achterkant volgens mij 

-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Prima Kar JPS...!!
Bji mij is links een nieuw stuk ingezet en ga vanaaf weer kijken, dan ook weer foto's want gister had ik upload problemen...
Succes d'r mee he!!
Gr. Jeroen

Succes d'r mee he!!
Gr. Jeroen
-
- Über-Spammer
dankjewel. ik ben jouw topic ook aan het volgen, word ook heel mooi! gelukkig hoefde bij mij niet gelast te worden, hij was al ''af'' in dat opzicht. ben eens benieuwt hoe hij uitziet in de wasJeroen Wigger schreef:Prima Kar JPS...!!Bji mij is links een nieuw stuk ingezet en ga vanaaf weer kijken, dan ook weer foto's want gister had ik upload problemen...
Succes d'r mee he!!
Gr. Jeroen

ja, 1 met middendemper en 1 demperloze middenpijp. Geen orbi einddempers meer enkel nog 2 laser Jama's (subliem eindstukje). 1 nieuwe en 1 met 200km. Allemaal RVS spul.J-P-S schreef:dankjewel allemaal![]()
deze zijn allemaal van de cup rs'n, maar alles is aan te passenTom schreef:is er ook orbisound voor de clio1 dan?
-
- Über-Spammer
oke,
ik dacht misschien heeft hij er nog wel eentje liggen. middendemper vervanger heb ik al van devil. mijn gewone devil heeft wat piepkleine gaatjes, de groep N devil moet gelast, de remus is lek......
zou ik de groep N qua demper na kunnen laten maken in rvs, met behoud van het originele eindstuk?
zo ja, WAAR
?
ik dacht misschien heeft hij er nog wel eentje liggen. middendemper vervanger heb ik al van devil. mijn gewone devil heeft wat piepkleine gaatjes, de groep N devil moet gelast, de remus is lek......
zou ik de groep N qua demper na kunnen laten maken in rvs, met behoud van het originele eindstuk?
zo ja, WAAR

Ik heb nog een gehele uitlaat op reserve liggen mocht je het nodig hebben voor apkJ-P-S schreef:oke,
zo ja, WAAR?
mssn heb ik nog 1tje liggen, maar dan moet ik in de garage duiken (letterlijk)J-P-S schreef:oke,
zo ja, WAAR?
-
- Über-Spammer
heb je de standaard uitlaat nog, en is die eventueel te koop? anders las ik de remus wel dicht.Ik heb nog een gehele uitlaat op reserve liggen mocht je het nodig hebben voor apk
-
- Über-Spammer
als je wat hebt hoor ik het welmssn heb ik nog 1tje liggen, maar dan moet ik in de garage duiken (letterlijk)

-
ik zou me niet zo druk maken voor de apk,
die perforatie kun je mooi dichtsmeren met een laagje gungum en een natte vinger, ff warm fohnen en daarna de motor laten lopen zodat de uitlaat warm wordt en de gum verder uithard, dan kan het behootlijk lang blijven zitten.
die perforatie kun je mooi dichtsmeren met een laagje gungum en een natte vinger, ff warm fohnen en daarna de motor laten lopen zodat de uitlaat warm wordt en de gum verder uithard, dan kan het behootlijk lang blijven zitten.
-
- Über-Spammer
zal het eens proberen op die manier. bedankt voor de tip
met het lekkere weer van nu ga ik hem in de was zetten.... plaatjes volgen

met het lekkere weer van nu ga ik hem in de was zetten.... plaatjes volgen

Mooie clio, ziet er goed uit 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
dankje
hierbij de foto's als hij buiten in de was staat. onder langs de dorpels moet ik nog eens goed poetsen. daar hebben de skirts met kit en vanalles onder gezeten.
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
heeft iemand een setje originele spiegels voor me?
en dan nu weer verder voor mijn engels examen.....

hierbij de foto's als hij buiten in de was staat. onder langs de dorpels moet ik nog eens goed poetsen. daar hebben de skirts met kit en vanalles onder gezeten.

heeft iemand een setje originele spiegels voor me?
en dan nu weer verder voor mijn engels examen.....
-
WOW SHOWROOM SHINE!!!
Bij Verboom liggen nog een setje spiegels in jou kleur......
Bij Verboom liggen nog een setje spiegels in jou kleur......
-
- Über-Spammer
verboom? kan ik dat via internet bestellen of moet ik dat ophalen?
maar het kan nog beter. hij is van boven en onder uitermate netjes zonder roest, helemaal alles gelakt en niks op aan te merken. maar het is een opgeknapte auto, geen gerestaureerde
dat zint me nog niet helemaal eigenlijk
hij is heel mooi.WOW SHOWROOM SHINE!!!
maar het kan nog beter. hij is van boven en onder uitermate netjes zonder roest, helemaal alles gelakt en niks op aan te merken. maar het is een opgeknapte auto, geen gerestaureerde

dat zint me nog niet helemaal eigenlijk

-
- Über-Spammer
die mening kan ik ook wel met je delen.
als iets nieuw is en er komt een putje in is dat meteen een doorn in het oog. bij deze 16v zou ik dat ook niet doen. de marktwaarde van een 16v is zo laag dat het me de kosten niet waard zijn. deze is (met respect en niet arrogant bedoelt) een van de mooiste die ik gehad heb
van de andere kant heb ik nu een paar 16v's in orde gezet, waardoor ik ze redelijk goed ken qua werk en hoe alles inelkaar zit. vandaar dat het me jeukt om een clio vanaf de grond opnieuw te restaureren.
maar dan wel een originele williams
als iets nieuw is en er komt een putje in is dat meteen een doorn in het oog. bij deze 16v zou ik dat ook niet doen. de marktwaarde van een 16v is zo laag dat het me de kosten niet waard zijn. deze is (met respect en niet arrogant bedoelt) een van de mooiste die ik gehad heb

van de andere kant heb ik nu een paar 16v's in orde gezet, waardoor ik ze redelijk goed ken qua werk en hoe alles inelkaar zit. vandaar dat het me jeukt om een clio vanaf de grond opnieuw te restaureren.
maar dan wel een originele williams
-
- Über-Spammer
de xenon is eindelijk binnengekomen. maar ik snap even niet hoe ik kan zien of het nou echt bi-xenon is. er staat namelijk bij mij op de doos: H/L moving 7mm. en eronder staat dual xenon.
betekent dit dat ik de verkeerde heb gekregen?
betekent dit dat ik de verkeerde heb gekregen?