Clubspecial @ Zandvoort 16 juli 2006 *chat topic*

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

ong 2:30 ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Ferdy schreef:
Chris schreef:Later nog met die man gesproken, zelf gerestaueerd, zes jaar over gedaan, en hij rijdt met regelmaal op het circuit. :beer:
haha
back to the drawing board :P
nou ik vond het gewoon een lomperd
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Wel zonde :gun:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ik zat op de baan nog een beetje te klooien met een Groene 206. Hij zat achter me en ik had hem al een paar keer de ruimte gegeven om er voorbij te komen. Nadat we uit de Hugenholtz kwamen zat ie naast me, maar zaten we allebei in de verkeerde versnelling. Tot Luyendijk bocht heb ik hem erachter gehouden en daar kon die me wel passeren. Na die ronde kregen we de rode vlag en stonden we bij start finish. Hier was ie met wat vrienden aan het praten en zei "ik was met een Twingo aan het kloten" :p Toevallig liep ik er net langs en sprak hem ff aan. Hij zei omdat ie met kende qua bochtenwerk enzo dat ie er maar niet voorbij was gegaan. Was erg leuk (Y)

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 1_0427.jpg[/img]
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

~thijs~ schreef:zo dan die is ook ziek van z'n dagje zandvoort

http://www.inque.org/gallery2/main.php?g2_itemId=10571
Ja, maar die gasten achter het hek niet, ik zie daar een partij leedvermaak staan........
Tim Rover 118

He allemaal ben er ook geweest.
Jammer van bepaalde rijders in de R klasses(vooral in de eerste R rondes veel gezeur), had beter in de S klasses mee kunnen doen.(had ik ook de ideale lijnen een beetje af kunnen kijken :wink: )

Aantal mooie R5 turbotjes en Willy's zien staan en rijden en ff met de "eigenaar??" van de blauw gele R5 racer staan praten. mooi beestje en wat een baanligging :worship: .

Ook de eigenaar van de Bleu sport met Vive le Sport achterop de ruit kon behoorlijk sturen zo te zien en kende het circuit wel goed. Mooi om naar te kijken :beer: .

O ja voor degenen die het niet raden ik was er samen met de MG-R club die op het terrein stonden in de tarzanbocht(niet in maar er vlakbij) :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

de eigenaar van de blauwgele ben ik, maar heb met zoveel mensen staan praten, dat ik het echt niet meer weet :D
zie toch op de foto's dat die toch nog wel overhelt, eens kijken of dat nog beter kan, maar hij is al zo hard 180 ponds veren voor :)

ja ik doe ook niet meer mee in de R klassen
Haas
Car: Megane RS

Rover 118VVC schreef: Ook de eigenaar van de Bleu sport met Vive le Sport achterop de ruit kon behoorlijk sturen zo te zien en kende het circuit wel goed. Mooi om naar te kijken :beer: .
das Chris
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:
Rover 118VVC schreef: Ook de eigenaar van de Bleu sport met Vive le Sport achterop de ruit kon behoorlijk sturen zo te zien en kende het circuit wel goed. Mooi om naar te kijken :beer: .
das Chris
ik heb chris twee keer gelapt :p :p
Tim Rover 118

Luco/Alpine-racer schreef: heb met zoveel mensen staan praten, dat ik het echt niet meer weet :D
dat zal best, het had het erover dat je met die willy wielen niet genoeg grip had,was met een aantal gekken van de MG-R club wat aan het rondkijken(stiekumpjus opzoek naar de afgeschreven 306 HDI)

@Haas: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht :bang:

@HaasII: Laat me raden jij had die dikke Haas racing oid op je voorruit van je BS??
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Rover 118VVC schreef:
Luco/Alpine-racer schreef: heb met zoveel mensen staan praten, dat ik het echt niet meer weet :D
dat zal best, het had het erover dat je met die willy wielen niet genoeg grip had,was met een aantal gekken van de MG-R club wat aan het rondkijken(stiekumpjus opzoek naar de afgeschreven 306 HDI)

@Haas: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht :bang:

@HaasII: Laat me raden jij had die dikke Haas racing oid op je voorruit van je BS??
owwwwww ja daar liggen van die goedkope schijtbanden om, is alleen maar om hem op weg te zetten, slicks gaan eraan als je hem daarop weg zet.
Tim Rover 118

Eerste rondes reed je daraop toch ook je rondjes???
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Rover 118VVC schreef:Eerste rondes reed je daraop toch ook je rondjes???
ja klopt, mocht niet met slicks rijden bij recreatief.
dus dan maar op die slechte banden, weinig grip.
maar glijden is ook leuk :p
Haas

Rover 118VVC schreef:@Haas: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht :bang:
yes (Y) Dat deedtie op de Nordschleife ook regelmatig ..
Rover 118VVC schreef:@HaasII: Laat me raden jij had die dikke Haas racing oid op je voorruit van je BS??
Nee, das die van Chris. Jochem de Haas doet nogal veel in die dingen, vandaar De Haas Engineering. Was t maar zo, dat dat op mij sloeg..haha... Nee ik was met die mooie rooie Charade die bij de RTC stand stond en in R7 meereed :bang:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Luco/Alpine-racer schreef: ik heb chris twee keer gelapt :p :p
Wat een kunst. (S) Rookie in een straatauto VS Semi Pro in een reesauto. :p

Het zou pas zielig zijn als je me niet voorbij was gekomen! :p
Rover 118VVC schreef: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht :bang:
Aangenaam. :beer:

Pootje lichten hoef je nix geks voor te doen. :)
Laatst gewijzigd door Chris op ma 17 jul 2006 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Tim Rover 118

dat totterige witte ding?? :wink:
Remon

Kon je in R7 nog gratis meerijden????? Als ik dart geweten had!!! Dan was ik eerder vant strand af gekomen :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:
Luco/Alpine-racer schreef: ik heb chris twee keer gelapt :p :p
Wat een kunst. (S) Rookie in een straatauto VS Semi Pro in een reesauto. :p

Het zou pas zielig zijn als je me niet voorbij was gekomen! :p
Rover 118VVC schreef: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht :bang:
Aangenaam. :beer:

Pootje lichten hoef je nix geks voor te doen. :)
whehe met twee vingers in de neus
semiprof wheheheheheh, heb ook 1 wedstrijdje gereden :p
ja die turbotjes zijn leuk voor op de weg, maar voor het echte werk schieten ze dik te kort :smoke:
140 op rechte eind zijn wijvensnelheden man (S)
pootje lichten in de bocht kan jij nog doen, als je dat met die reessjees doet gaat het echt fout :p

nee hoor chris ging super en supersessie gehad (Y) (Y) (Y) (Y)
Tim Rover 118

Bochtenwerk was een drama, rechte stuk bijna of helemaal 200 op de teller gehad.(durfte niet langer te kijken ivm inde gaten houden van mijn rempunt :) ) Loopt wel lekker zo'n Rovertje 100 met een iets ander blok haha.

Moet dit vaker gaan doen is erg leuk en moet me aanleren behoudend die maat 45 naar beneden te drukken bij het uitkomen van bochten en beter lijnen leren rijden.
Marcel B.

Die Rovers gingen inderdaad verbazend hard moet ik zeggen :)
Haas

heb een circuitdag met een rover 114 Si gereden... Ding kwam niet echt super van zijn plaats af (hoewel t me nog positief verraste, voor zover je daarvan kunt spreken ;) ) maar zeker in de bochten gaan die dingen echt hard. Ben toch meerdere malen mensen buiten in de tarzan voorbij gegaan die me op het rechte stuk voorbijliepen (geen kunst uiteraard ;) )

@Remon, ja je mocht gratis meerijden in R7. Die kerel zei nog tegen me, toen ik zei dat ik van RTC was: "ja, jullie hebben nogal pech gehad vanmorgen..erg jammer." Mocht zo meerijden en meer als ze dat gewild hadden.. :)
Florus

Luco/Alpine-racer schreef:140 op rechte eind zijn wijvensnelheden man (S)
pootje lichten in de bocht kan jij nog doen, als je dat met die reessjees doet gaat het echt fout :p
Ohhhhhh dus dat probeerde je toen je dat remspoor zette,en rechtdoor de grindbak in ging :p :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Florus schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:140 op rechte eind zijn wijvensnelheden man (S)
Ohhhhhh dus dat probeerde je toen je dat remspoor zette,en rechtdoor de grindbak in ging :p :wink:
ja ik dacht laat ff wat rook zien en steek de audi S ff af maar de bumper bleef hangen in het grind :lol: :lol: :lol:
Florus

:lol: Geluk dat je er nog zelf uit kon komen (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja had ik niet verwacht
alleen reed die voor geen meter meer stuur trillen en met remmen sloeg het bijna uit mijn handen
was bang dat er wat kapot was maarlag puur aan drie vlakke kanten en een gat in het midden van de slicks :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

sow zit de foto's op autofotos.nl te kijken, maar Martijn (Don.) heeft toch een flink momentje gehad zeg..coole foto's! (Y)
Robke
Car: Lexus IS250

Mooie actiefoto hoe ik die trage trut met z'n RX7 ingehaald heb. :lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik moet echt een andere achteras waar de torsie nog wel los te krijgen is :S
[img]http://www.autofotos.nl/2006/M0611_Club ... 1_0540.jpg[/img]
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Paul1916v schreef:sow zit de foto's op autofotos.nl te kijken, maar Martijn (Don.) heeft toch een flink momentje gehad zeg..coole foto's! (Y)
Zodan! Die zie ik nu pas! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Remon

Chris schreef:
Paul1916v schreef:sow zit de foto's op autofotos.nl te kijken, maar Martijn (Don.) heeft toch een flink momentje gehad zeg..coole foto's! (Y)
Zag het ook ja, maar dat is dus achter me gebeurt volgens die foto. Heb het heel niet gezien in mijn spiegel ofzo....

Ik ben zelf 1x aan het driften gegaan, wat uiteraard niet de bedoeling was :) , maar heb die nog aardig op kunnen vangen zonder brokken (Z)
Tom
Moderator
Car: MB

Robke schreef:
Mooie actiefoto hoe ik die trage trut met z'n RX7 ingehaald heb. :lol:
aangezien je niet in de bocht mag inhalen (0) moet je de baan zo nemen dat hij recht is :lol: . Wat een ongelooflijke sukkel was dat idd in die engelse RX-7. Die dingen kunnen echt geen bochten nemen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:
Netjes dat ie hem recht houdt, maar waarvoor moest hij uitwijken dan? voor die pick up/jeep ?
Robke
Car: Lexus IS250

Hij zal wel wat te hard de bocht ingegaan zijn en van z'n gas afgegaan omdat hij pas laat zag dat ze daar stonden.
Dan gaat de kont om inderdaad.
Ferdy
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef:hier een kleine selectie van de 288 fotos, met dank aan robert (Y)
post je de rest ook nog ergens ?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

288 fotos posten?
Plaats reactie