Clubspecial @ Zandvoort 16 juli 2006 *chat topic*
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nou ik vond het gewoon een lomperdFerdy schreef:hahaChris schreef:Later nog met die man gesproken, zelf gerestaueerd, zes jaar over gedaan, en hij rijdt met regelmaal op het circuit.
back to the drawing board
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zat op de baan nog een beetje te klooien met een Groene 206. Hij zat achter me en ik had hem al een paar keer de ruimte gegeven om er voorbij te komen. Nadat we uit de Hugenholtz kwamen zat ie naast me, maar zaten we allebei in de verkeerde versnelling. Tot Luyendijk bocht heb ik hem erachter gehouden en daar kon die me wel passeren. Na die ronde kregen we de rode vlag en stonden we bij start finish. Hier was ie met wat vrienden aan het praten en zei "ik was met een Twingo aan het kloten"
Toevallig liep ik er net langs en sprak hem ff aan. Hij zei omdat ie met kende qua bochtenwerk enzo dat ie er maar niet voorbij was gegaan. Was erg leuk 
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 1_0427.jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 1_0427.jpg[/img]
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Ja, maar die gasten achter het hek niet, ik zie daar een partij leedvermaak staan........~thijs~ schreef:zo dan die is ook ziek van z'n dagje zandvoort
http://www.inque.org/gallery2/main.php?g2_itemId=10571
-
He allemaal ben er ook geweest.
Jammer van bepaalde rijders in de R klasses(vooral in de eerste R rondes veel gezeur), had beter in de S klasses mee kunnen doen.(had ik ook de ideale lijnen een beetje af kunnen kijken
)
Aantal mooie R5 turbotjes en Willy's zien staan en rijden en ff met de "eigenaar??" van de blauw gele R5 racer staan praten. mooi beestje en wat een baanligging
.
Ook de eigenaar van de Bleu sport met Vive le Sport achterop de ruit kon behoorlijk sturen zo te zien en kende het circuit wel goed. Mooi om naar te kijken
.
O ja voor degenen die het niet raden ik was er samen met de MG-R club die op het terrein stonden in de tarzanbocht(niet in maar er vlakbij)
Jammer van bepaalde rijders in de R klasses(vooral in de eerste R rondes veel gezeur), had beter in de S klasses mee kunnen doen.(had ik ook de ideale lijnen een beetje af kunnen kijken
Aantal mooie R5 turbotjes en Willy's zien staan en rijden en ff met de "eigenaar??" van de blauw gele R5 racer staan praten. mooi beestje en wat een baanligging

Ook de eigenaar van de Bleu sport met Vive le Sport achterop de ruit kon behoorlijk sturen zo te zien en kende het circuit wel goed. Mooi om naar te kijken

O ja voor degenen die het niet raden ik was er samen met de MG-R club die op het terrein stonden in de tarzanbocht(niet in maar er vlakbij)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de eigenaar van de blauwgele ben ik, maar heb met zoveel mensen staan praten, dat ik het echt niet meer weet
zie toch op de foto's dat die toch nog wel overhelt, eens kijken of dat nog beter kan, maar hij is al zo hard 180 ponds veren voor
ja ik doe ook niet meer mee in de R klassen

zie toch op de foto's dat die toch nog wel overhelt, eens kijken of dat nog beter kan, maar hij is al zo hard 180 ponds veren voor

ja ik doe ook niet meer mee in de R klassen
das ChrisRover 118VVC schreef: Ook de eigenaar van de Bleu sport met Vive le Sport achterop de ruit kon behoorlijk sturen zo te zien en kende het circuit wel goed. Mooi om naar te kijken.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb chris twee keer gelaptHaas schreef:das ChrisRover 118VVC schreef: Ook de eigenaar van de Bleu sport met Vive le Sport achterop de ruit kon behoorlijk sturen zo te zien en kende het circuit wel goed. Mooi om naar te kijken.

-
dat zal best, het had het erover dat je met die willy wielen niet genoeg grip had,was met een aantal gekken van de MG-R club wat aan het rondkijken(stiekumpjus opzoek naar de afgeschreven 306 HDI)Luco/Alpine-racer schreef: heb met zoveel mensen staan praten, dat ik het echt niet meer weet![]()
@Haas: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht

@HaasII: Laat me raden jij had die dikke Haas racing oid op je voorruit van je BS??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
owwwwww ja daar liggen van die goedkope schijtbanden om, is alleen maar om hem op weg te zetten, slicks gaan eraan als je hem daarop weg zet.Rover 118VVC schreef:dat zal best, het had het erover dat je met die willy wielen niet genoeg grip had,was met een aantal gekken van de MG-R club wat aan het rondkijken(stiekumpjus opzoek naar de afgeschreven 306 HDI)Luco/Alpine-racer schreef: heb met zoveel mensen staan praten, dat ik het echt niet meer weet![]()
@Haas: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht![]()
@HaasII: Laat me raden jij had die dikke Haas racing oid op je voorruit van je BS??
-
Eerste rondes reed je daraop toch ook je rondjes???
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja klopt, mocht niet met slicks rijden bij recreatief.Rover 118VVC schreef:Eerste rondes reed je daraop toch ook je rondjes???
dus dan maar op die slechte banden, weinig grip.
maar glijden is ook leuk

yesRover 118VVC schreef:@Haas: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht![]()

Nee, das die van Chris. Jochem de Haas doet nogal veel in die dingen, vandaar De Haas Engineering. Was t maar zo, dat dat op mij sloeg..haha... Nee ik was met die mooie rooie Charade die bij de RTC stand stond en in R7 meereedRover 118VVC schreef:@HaasII: Laat me raden jij had die dikke Haas racing oid op je voorruit van je BS??

Wat een kunst.Luco/Alpine-racer schreef: ik heb chris twee keer gelapt![]()

Het zou pas zielig zijn als je me niet voorbij was gekomen!

Aangenaam.Rover 118VVC schreef: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht![]()

Pootje lichten hoef je nix geks voor te doen.

Laatst gewijzigd door Chris op ma 17 jul 2006 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
whehe met twee vingers in de neusChris schreef:Wat een kunst.Luco/Alpine-racer schreef: ik heb chris twee keer gelapt![]()
Rookie in een straatauto VS Semi Pro in een reesauto.
![]()
Het zou pas zielig zijn als je me niet voorbij was gekomen!![]()
Aangenaam.Rover 118VVC schreef: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht![]()
![]()
Pootje lichten hoef je nix geks voor te doen.
semiprof wheheheheheh, heb ook 1 wedstrijdje gereden

ja die turbotjes zijn leuk voor op de weg, maar voor het echte werk schieten ze dik te kort

140 op rechte eind zijn wijvensnelheden man

pootje lichten in de bocht kan jij nog doen, als je dat met die reessjees doet gaat het echt fout

nee hoor chris ging super en supersessie gehad

-
Bochtenwerk was een drama, rechte stuk bijna of helemaal 200 op de teller gehad.(durfte niet langer te kijken ivm inde gaten houden van mijn rempunt
) Loopt wel lekker zo'n Rovertje 100 met een iets ander blok haha.
Moet dit vaker gaan doen is erg leuk en moet me aanleren behoudend die maat 45 naar beneden te drukken bij het uitkomen van bochten en beter lijnen leren rijden.

Moet dit vaker gaan doen is erg leuk en moet me aanleren behoudend die maat 45 naar beneden te drukken bij het uitkomen van bochten en beter lijnen leren rijden.
heb een circuitdag met een rover 114 Si gereden... Ding kwam niet echt super van zijn plaats af (hoewel t me nog positief verraste, voor zover je daarvan kunt spreken
) maar zeker in de bochten gaan die dingen echt hard. Ben toch meerdere malen mensen buiten in de tarzan voorbij gegaan die me op het rechte stuk voorbijliepen (geen kunst uiteraard
)
@Remon, ja je mocht gratis meerijden in R7. Die kerel zei nog tegen me, toen ik zei dat ik van RTC was: "ja, jullie hebben nogal pech gehad vanmorgen..erg jammer." Mocht zo meerijden en meer als ze dat gewild hadden..

@Remon, ja je mocht gratis meerijden in R7. Die kerel zei nog tegen me, toen ik zei dat ik van RTC was: "ja, jullie hebben nogal pech gehad vanmorgen..erg jammer." Mocht zo meerijden en meer als ze dat gewild hadden..

Ohhhhhh dus dat probeerde je toen je dat remspoor zette,en rechtdoor de grindbak in gingLuco/Alpine-racer schreef:140 op rechte eind zijn wijvensnelheden man![]()
pootje lichten in de bocht kan jij nog doen, als je dat met die reessjees doet gaat het echt fout![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ik dacht laat ff wat rook zien en steek de audi S ff af maar de bumper bleef hangen in het grindFlorus schreef:Ohhhhhh dus dat probeerde je toen je dat remspoor zette,en rechtdoor de grindbak in gingLuco/Alpine-racer schreef:140 op rechte eind zijn wijvensnelheden man![]()
pootje lichten in de bocht kan jij nog doen, als je dat met die reessjees doet gaat het echt fout![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja had ik niet verwacht
alleen reed die voor geen meter meer stuur trillen en met remmen sloeg het bijna uit mijn handen
was bang dat er wat kapot was maarlag puur aan drie vlakke kanten en een gat in het midden van de slicks
alleen reed die voor geen meter meer stuur trillen en met remmen sloeg het bijna uit mijn handen
was bang dat er wat kapot was maarlag puur aan drie vlakke kanten en een gat in het midden van de slicks

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
sow zit de foto's op autofotos.nl te kijken, maar Martijn (Don.) heeft toch een flink momentje gehad zeg..coole foto's! 

Mooie actiefoto hoe ik die trage trut met z'n RX7 ingehaald heb.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik moet echt een andere achteras waar de torsie nog wel los te krijgen is 
[img]http://www.autofotos.nl/2006/M0611_Club ... 1_0540.jpg[/img]

[img]http://www.autofotos.nl/2006/M0611_Club ... 1_0540.jpg[/img]
Zag het ook ja, maar dat is dus achter me gebeurt volgens die foto. Heb het heel niet gezien in mijn spiegel ofzo....Chris schreef:Zodan! Die zie ik nu pas!Paul1916v schreef:sow zit de foto's op autofotos.nl te kijken, maar Martijn (Don.) heeft toch een flink momentje gehad zeg..coole foto's!
Ik ben zelf 1x aan het driften gegaan, wat uiteraard niet de bedoeling was

-
- Moderator
- Car: MB
aangezien je niet in de bocht mag inhalenRobke schreef:Mooie actiefoto hoe ik die trage trut met z'n RX7 ingehaald heb.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Netjes dat ie hem recht houdt, maar waarvoor moest hij uitwijken dan? voor die pick up/jeep ?Chris schreef:Zodan! Die zie ik nu pas!Paul1916v schreef:sow zit de foto's op autofotos.nl te kijken, maar Martijn (Don.) heeft toch een flink momentje gehad zeg..coole foto's!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
288 fotos posten?