ja die bedoel ik chris dat zou toch toppie zijn of niet als we ook zoiets hadden staanOn 2001-10-29 19:30, Chris
wrote:
Marco jij bedoelde hierboven denk ik een Renault 5 Turbo 1/2, zo'n dikke.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
staat er bijOn 2001-10-30 09:20, opperhoofd
wrote:
Chris,
Komt er weer één,
Claribel Muis, Mégane Cabrio 2.0 IDE

Marco, het parkeerterrein is echt supergroot, laten we hopen dat er niet teveel "vreemde" auto's staan, maar ik denk dat dat op een zaterdag meevalt.
Geen Carpoolers enzo, en die man van het AC zei dat er bepaalde terreinen vrij leeg zijn.
Geen Carpoolers enzo, en die man van het AC zei dat er bepaalde terreinen vrij leeg zijn.
Morgen krijgen alle RMCC leden de nieuwsbrief in huis, en daar heb ik de meeting nog eens in vermeld.
Ik hoop naar aanleiding hiervan nog een paar mégane's te kunnen aanmelden.
Ik kijk er alvast naar uit, het wordt een machtig spektakel.
Moeten we SBS 6 (Hart van Nederland) niet inlichten. Misschien wil Paulus Pietsma wel het weer verzorgen tussen al die Renaults
Ik hoop naar aanleiding hiervan nog een paar mégane's te kunnen aanmelden.
Ik kijk er alvast naar uit, het wordt een machtig spektakel.
Moeten we SBS 6 (Hart van Nederland) niet inlichten. Misschien wil Paulus Pietsma wel het weer verzorgen tussen al die Renaults

Zo goed als nieuw is zijn formule aan het wijzigen. Hij deed dat vroeger wel inderdaad, maar tegenwoordig wil de zender meer spectakel (vandaar de opnames bij onsOn 2001-10-30 11:02, Chris
wrote:
Is dat niet Zo goed als nieuw?

Jippieeeee. ....
Ik zie je strax
Ik zie je strax

ZGAN heb ik in het begin al eens aangeschreven, Pietje Paulusma is wel lachen denk ik.
Cars & Bikes is ook nog te proberen..
Cars & Bikes is ook nog te proberen..
ja geintjeOn 2001-10-30 11:26, Chris
wrote:
On 2001-10-30 11:25, Tijn
wrote:
Jippieeeee. ....
Ik zie je strax
Huh?
Ik geef ze zatredag/vrijdagavond wel een je. Okee?

opgezet:
Engelsewandeling 2K2
8500 Kortrijk
Tel.: +32 (0)56 210.272
Fax.: +32 (0)56 255.505
Engelsewandeling 2K2
8500 Kortrijk
Tel.: +32 (0)56 210.272
Fax.: +32 (0)56 255.505
De heilige Koe
Redactieadres Postbus 22000, 1202 CA Hilversum
E-mail: <a href="mailto:dhk@veronica.nl" target="_new">dhk@veronica.nl</a>/
kan ook <a href="mailto:dhk@yorin.nl" target="_new">dhk@yorin.nl</a> zijn, dit is een oude HK.
Redactieadres Postbus 22000, 1202 CA Hilversum
E-mail: <a href="mailto:dhk@veronica.nl" target="_new">dhk@veronica.nl</a>/
kan ook <a href="mailto:dhk@yorin.nl" target="_new">dhk@yorin.nl</a> zijn, dit is een oude HK.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ons voorstel ligt nu bij de eindredaktie van Cars and bikes. Dus als ze komen wordt het poetsen jongens moeten zwaar blinkende auto's staan.
Dit is wel heel tof..
Ook heb ik gesproken met dhr. Claver van Gti Tuning & Design, deze gaat mij nog een reactie terug geven of ze aanwezig zijn en/of er een melding komt in hun blad. Het is nog even afwachten dus..
<font size=1>[ This message was edited by: 10o on 2001-10-30 12:23 ]</font>
Dit is wel heel tof..
Ook heb ik gesproken met dhr. Claver van Gti Tuning & Design, deze gaat mij nog een reactie terug geven of ze aanwezig zijn en/of er een melding komt in hun blad. Het is nog even afwachten dus..
<font size=1>[ This message was edited by: 10o on 2001-10-30 12:23 ]</font>
Huh? hoezo dat dan?