Paul1916v schreef:Jongens, staat hier boven dit topic: vertel hier al uw dealer-verhalen?![]()
![]()
![]()
Daarvoor zit ik hier bij Renault NL om zulke vragen (van dealers) te beantwoorden.Paul1916v schreef:Toch bedankt!
Wel stom dat ze dat bij renault zelf niet weten dan
bij deze: BEDANKT HOORGielske schreef:Damn, net ff dit hele topic doorgelezen... Wat staat hier een hoop onzin in zeg!!! En ik ben geloof ik ook een beetje medeplichtig
nu 166Gielske schreef:Kom ik aan met mijn magere 165
Weet ik, maar ik pak je nog wel es terugGielske schreef:En anders![]()
Nee, ik pest je maar... Benk goed in
Paul1916v schreef:bij deze: BEDANKT HOORGielske schreef:Damn, net ff dit hele topic doorgelezen... Wat staat hier een hoop onzin in zeg!!! En ik ben geloof ik ook een beetje medeplichtig![]()
@Haas: nee, die 9918 posts van jou zijn lekker nuttig..dus STFU![]()
PMLuco/Alpine-racer schreef:m heb hier een prachtige dynamo liggen![]()
![]()
Thanx Luco! daar help je me echt mee!Luco/Alpine-racer schreef:auto overleden![]()
zo hier ook nog een onzinnige posting
Deze zegt, koppelingskabel controleren. Kan zijn dat ie nog met een paar draadjes vast zitPaul1916v schreef:Het accu-probleem is nog niet eens opgelost, of het volgende probleem dient zich alweer aan
Vanmiddag merkte ik al dat bij koppeling in ik een soort zoemend geluid hoorde.. alsof ie niet helemaal goed ontkoppelt. Wou ik net richting de bioscoop gaan, wou ie met lopende motor niet meer in de versnelling..totaal niet..Dus met andere auto naar bios geweest, daarna nog eens geprobeerd en lukte wel redelijk, koppeling in, in zn 2 en starten..dan wegrijden en bij koppeling in reed ie nog een beetje door, ontkoppelt dus niet helemaal.. In zn twee dus maar naar huis gereden en al balend uitgestapt..
Deze amateur zegt: drukgroep overleden. Maar als iemand andere suggesties heeft hoor ik het wel...
Dynamoprobleem ook nog niet opgelost, was er nog niet achter wat dat precies was, want laadstroom leek goed, maar toch af en toe leeg..maar als ik koppeling moet vervangen gaat die dynamo ff niet lukkenLuco/Alpine-racer schreef:zit er geen speling op je kabel?
dan ontkoppelt die ook niet helemaal
dynamo niet meer nodig dus?