Jij ook al?Florus schreef:Heb 'm net ff in 't echt bewonderd,mooi karretje
Hmz... Zun klok kapot zeker? Het duurde ook ruim 15 minuten alvorens de heren naar buiten kwamen...Florus schreef:'T is 1km rijden voor mij,dus kon het niet laten,je was net 1 min. weg zij Arco!
Sow... net ff een stuk wezen proefrijden.Chris schreef:Jij ook al?Florus schreef:Heb 'm net ff in 't echt bewonderd,mooi karretje
Heel de RTC loopt uit om een 5ie te gaan bekijken!
Arco, wat ik net al zei, gaaf bakkie man!Héél véél plezier ermee! En tot morgen?
Kier. jouw bakkie mag er ook zijn man!![]()
BTW, tof dat die RTC stikker nog op de Kempgevaar bus zit!Heb ik er een jaar of vier geleden opgeplakt.
Vooralsnog 1-zitter, tenzij ik een zelfde stoel erbij kan kopen.paz-maniac schreef:iets over de 425 op een tank is wel gemiddelt voor een gtt geloof ik.
gah je er nog zo een zelfde stoel bijzetten???, of blijft het een 1 zitter.
Circuit Bodegraven doen we echt nog wel een keer over als de nieuwe remmen eronder zitten.Chris schreef:Arie, je smile zagen we ja!
Trouwens, respect hoe je ons volgde op het circuit!![]()
Doen we snel eens over!!
Ik ook, zonder `baggageŽ..Arie van de Hoek schreef:Circuit Bodegraven doen we echt nog wel een keer over als de nieuwe remmen eronder zitten.Chris schreef:Arie, je smile zagen we ja!
Doen we snel eens over!!
Ik doe mee met betere schokbrekers en verlaagdChris schreef:Ik ook, zonder `baggageŽ..Arie van de Hoek schreef:Circuit Bodegraven doen we echt nog wel een keer over als de nieuwe remmen eronder zitten.Chris schreef:Arie, je smile zagen we ja!
Doen we snel eens over!!