en dan kan alles ingebouwd worden

maar ik zoek nog de elektra schema`s van hoe alles aan te sluiten achter dashbord het zou ergens op internet staan maar kan de site nie meer vinden weet iemand die link ????
Kan je ff een fotootje posten van het kopvlak? Me=nieuwsgierigDanny van Duren schreef:als het meezit heb ik deze week mn cilinderkop van vlakker trug dus kan blok dicht gebouwd worden, en deze week ga ik mijn FMIC:p halen
neej want autolak kan maar tot 100 graden en tja het zou moeten kunnen maar durfde de gok niet aan voordat ik toch pech zou hebben(Hoolie)-Ad schreef:is dat blauw van je motor nou hetzelfde geworden als je auto of niet?
hm kopvlak hoe bedoel je dat? ik niet snapMenno schreef:Kan je ff een fotootje posten van het kopvlak? Me=nieuwsgierigDanny van Duren schreef:als het meezit heb ik deze week mn cilinderkop van vlakker trug dus kan blok dicht gebouwd worden, en deze week ga ik mijn FMIC:p halen
ik zei hetDanny van Duren schreef:neej want autolak kan maar tot 100 graden en tja het zou moeten kunnen maar durfde de goik niet aan voordat ik toch pech zou hebben(Hoolie)-Ad schreef:is dat blauw van je motor nou hetzelfde geworden als je auto of niet?
tja maar bij het gte blokje als die klaargemaakt word voor de cabrio word die wel in kleur gespoten van de wagen die is sneller uitgebouwd als .....(Hoolie)-Ad schreef:ik zei hetDanny van Duren schreef:neej want autolak kan maar tot 100 graden en tja het zou moeten kunnen maar durfde de goik niet aan voordat ik toch pech zou hebben(Hoolie)-Ad schreef:is dat blauw van je motor nou hetzelfde geworden als je auto of niet?![]()
![]()
De kant waar je koppakking tegenaankomt.Danny van Duren schreef:hm kopvlak hoe bedoel je dat? ik niet snapMenno schreef:Kan je ff een fotootje posten van het kopvlak? Me=nieuwsgierigDanny van Duren schreef:als het meezit heb ik deze week mn cilinderkop van vlakker trug dus kan blok dicht gebouwd worden, en deze week ga ik mijn FMIC:p halen
haha dat snap ik maar wat is daar interresant aan?Menno schreef:De kant waar je koppakking tegenaankomt.Danny van Duren schreef:hm kopvlak hoe bedoel je dat? ik niet snapMenno schreef:Kan je ff een fotootje posten van het kopvlak? Me=nieuwsgierigDanny van Duren schreef:als het meezit heb ik deze week mn cilinderkop van vlakker trug dus kan blok dicht gebouwd worden, en deze week ga ik mijn FMIC:p halen
tja was opzich zogedaan en nie echt moeilijk(Hoolie)-Ad schreef:![]()
Ziet er netjes uit danny!
Ps is dat kleppenstellen moeilijk btw wilde dat ook laten doen maar koste me 153 euro ex btw excl onderdelen zoals pakkingen.
dan kom ik je op msn nog wel een keer uileg vragen.Danny van Duren schreef:tja was opzich zogedaan en nie echt moeilijk(Hoolie)-Ad schreef:![]()
Ps is dat kleppenstellen moeilijk btw wilde dat ook laten doen maar koste me 153 euro ex btw excl onderdelen zoals pakkingen.
is goed(Hoolie)-Ad schreef:dan kom ik je op msn nog wel een keer uileg vragen.Danny van Duren schreef:tja was opzich zogedaan en nie echt moeilijk(Hoolie)-Ad schreef:![]()
Ps is dat kleppenstellen moeilijk btw wilde dat ook laten doen maar koste me 153 euro ex btw excl onderdelen zoals pakkingen.![]()
Menno schreef:thnx voor de pictures. Ik wist dat 't Heron verbrandingsruimtes waren, vroeg me alleen af hoe je zoiets kon vlakken zonder de kleppen om zeep te helpen
dankjePaul1916v schreef:Ziet er goed uit hoor!
dankje vandaag verder gewerkt aan mn kabelbomen. heb de kabelboom van de computers weer gerepareerd ivm er in gerotzooit was ivm LPGARNO16V schreef:![]()
Mooi gepolijst!
tja dat is niet het ergste maar ze hebben het gas uit de volvo gehaald gehad en toen alles maar aan elkaar geknupt maarja die kabelboom is weer goed nu nog die andereChris@R5 schreef:Leuk werk is dat hè, als een stel no-no's aan die kabels hebben geklooit