Friday Night Veldhoven
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zeer goed idee! ik doe wel mee hoor!
Maar weet niet of t goed idee is om met de MCC mee te doen..word dan wel heel erg druk denk ik..maar das mijn mening..
iets doen of gewoon bij een mac hangen maakt voor mij niet zoveel uit...
Maar weet niet of t goed idee is om met de MCC mee te doen..word dan wel heel erg druk denk ik..maar das mijn mening..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik bedoelde ook eigenlijk als voorbeeld, dat de mcc dat doet, niet dat wij met hun mee doenPaulRSi schreef:Zeer goed idee! ik doe wel mee hoor!
Alhoewel het wel leuk zou zijn, maar het wordt dan alleen FNE FNO en TNM
Ga de 23e wel ff kijken bij de anac, ik weet niet of er nog meer mensen komen kijken??

-
- Contacteer:
hehe ik ok snap em weer....beetje laat geworden gisterRon(nie) schreef:Ik bedoelde ook eigenlijk als voorbeeld, dat de mcc dat doet, niet dat wij met hun mee doenPaulRSi schreef:Zeer goed idee! ik doe wel mee hoor!
iets doen of gewoon bij een mac hangen maakt voor mij niet zoveel uit...![]()
Alhoewel het wel leuk zou zijn, maar het wordt dan alleen FNE FNO en TNM
Ga de 23e wel ff kijken bij de anac, ik weet niet of er nog meer mensen komen kijken??

-
- Car: Renault Clio III RS
Merijn schreef:Ik ben er natuurlijk weer bij, maar ik pleit voor een andere lokatie. Weet iemand uit de omgeving van Eindhoven nog een leuke plek, waar niemand ons tot last is en wij niemand last bezorgen?
Bij de ikea? Heb je een Burger King in de buurt, is een keer iets anders.

Oja oldskool heeft connecties bij een opel club, misschien wel leuk om die er ook bij te hebben.Zijn er iig al weer 20 auto's bij.
-
- Contacteer:
is het terrein van de ikea 's avonds niet afgesloten met slagboom? of heb ik dat mis? maar anders zijn er natuurlijk nog genoeg andere parkeerplaatsen in de buurt..
ik zeg: geen slechte optie
ik zeg: geen slechte optie

-
- Contacteer:
ik hou het persoonlijk liever only renault zeg maar...
ja dat klopt iedere 2 de vrydag van de maand houden wy (de opels) een meeting by de mac zitten nu al opantione schreef: Bij de ikea? Heb je een Burger King in de buurt, is een keer iets anders.
Oja oldskool heeft connecties bij een opel club, misschien wel leuk om die er ook bij te hebben.Zijn er iig al weer 20 auto's bij.
zoon 30 auto's dus als zich iemand verveelt is tie altyd welkom

maar er is in eindhoven ook een kartbaan en by het vliegveld is er ook nog wel een hele grote parkeerplaats die mooi blauw verlicht is maar daar valt niks te eten dus das minder?
laat maar weten wat jullie ongeveer willen dan kunnen sommige mensen uit de omgeving ? het gaan organiseren
-
- Contacteer:
ff een domme vraag tussendoor maar wat betekent nou pcies de afkortingen FNO, FNE en TNM?? (schaam) 

-
- Contacteer:
Friday Nightmeeting Oss
Friday Nightmeeting Eindhoven
Thursday Nightmeeting Maastricht
Friday Nightmeeting Eindhoven
Thursday Nightmeeting Maastricht
-
- Contacteer:
2x is beetje veel he...
shit merijn..je was weer sneller...

-
- Contacteer:
geeft nixPaulRSi schreef:2x is beetje veel he...

-
- Contacteer:
Nee en t ligt ook aan de ruimte...als je nog 30 opels erbij doet wordt t heel druk..kan gezellig zijn maar ligt aan de locatie..hoeveel plek er is en of we mensen tot last (kunnen) zijn..
-
- Moderator
- Car: MB
nou, doe mij maar zonder opels (of de figuren die er in rijden). Er zijn er hier vast nog wel een paar die die keer in Veldhoven bij de mac kunnen herinneren.
, daar kwam ook effe voor een paar dubbeltjes aan rijden zeg. Om nog maar te zwijgen over de bijbehorende 13 jarige sletjes

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
net of ALLE RTC leden zich zo netjes gedragen voor -tydens en na een meeting.Tom schreef: nou, doe mij maar zonder opels (of de figuren die er in rijden). Er zijn er hier vast nog wel een paar die die keer in Veldhoven bij de mac kunnen herinneren. , daar kwam ook effe voor een paar dubbeltjes aan rijden zeg. Om nog maar te zwijgen over de bijbehorende 13 jarige sletjes
ten eerste bedankt voor deze reactie???

ten 2de waren dit geen mensen van een of andere opel club maar als je goed gekeken had had je dat zelf ook kunnen waarnemen

dit was een clubje jongelui van rond de 20 die dus in vanalles en nog wat rond reed van reno twingo tot bmw m3 enz.die een andere kyk op een meeting hebben.
dus wat je zegt klopt zowiezo al niet ?
en als je geen meeting met andere merken wil moet je ergens op een weiland in de polder afspreken
dan is de kans kleiner dat je andere merken tegen komt.
of zelf iets ondernemen
dus als ik het goed begryp :
als een (rtc lid) met een niet reno aankomt is tie dus niet welkom in jouw ogen das mooi dan
kan nog niet eens een keer in de maand iets afspreken hier in de omgeving, want er is gewoon geen intresse daarom is noodgedwongen deze (meeting)
byeenkomst nodig om wat reno's by elkaar te krygen
maar dan is het wel leuk hoor want dan komen de
tnm en de fno ers weer eens deze kant op

en die zyn wel gezellig
want ik heb nog geen topic gezien dat er mensen uit omgeving eindhoven samen naar een regio meeting zullen gaan
maar das myn mening
en die verschilt nogal eens met
die van andere personen ,maar dat geeft niks ben ik al jaren gewend
-
Heb jij alweer gelijk meneer oldskool.
Dus aangezien jij een corsla rijdt ben je niet welkom, net zoals bv een golf.
Voor jou gaan we een aparte meeting organiseren bv in luyksgestel. Kunnen we er meteen een sleutel meeting van gaan maken.
Dit is ook de reden waarom ik de meeting op het eurocircuit niet door heb laten gaan.

Dit is ook de reden waarom ik de meeting op het eurocircuit niet door heb laten gaan.

Nu beweer jij dat elke Renault rijder die een meeting bezoekt RTCer is?! Zou wel tof zijn, maar helaas.oldskool schreef:net of ALLE RTC leden zich zo netjes gedragen voor -tydens en na een meeting.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ja idd, oldskool, dat is toch helemaal niet wat bedoeld wordt, je kan het wel zo lezen. Maar ik begrijp best dat het erom gaat dat er niet van die popiejopie semi-ruige gasten komen opdraven, die je met zulk soort meetings als een vlieg op een verse keutel aantrekt 

-
- Moderator
Precies, de personen die mij een beetje kennen weten best dat het me geen ruk kan schelen of er een GSI, GTI, GTT of wat voor hok dan ook staat. Waar ik WEL een hekel aan heb zijn sommige figuren. En tja, aangezien de meeste (opgefokte)opels rijders zich niet altijd even voorbeeldig gedragen heb ik voor het gemak het woord opel gebruikt.
-
- Contacteer:
Als t maar netjes blijft idd..geen zin in gezeur zeg maar...En of er nou opel/renault/vw rijders komen maakt mij niet veel uit, zolang er maar geen opel/renault/vw of wat dan ook -mongolen op komen draven..daar heb ik weinig behoefte aan..en als ik hier de plaatselijke gsi-club zie (heesch) zitten daar veel van die mongolen bij...
-
Komt er nog steeds op neer dat een renault rijder altijd netjes rijdt. Ik heb toch al genoeg meegemaakt tijdens meetings dat er renault rijders aandacht willen tijdens de aankomst of het vertrek. Dit probleem is niet op te lossen.Ook al zal je het op bv een circuit houden waar alleen onze club aanwezig zal zijn.De piepende banden komen dan alleen van buiten het circuit.
-
- Moderator
Merijn schreef:Ik weet voor 99% zeker dat FNO'ers. TNM'ers en FNE'ers zich altijd netjes gedragen en niet voor overlast zorgen. En dat willen we graag zo houden. Dat is eigenlijk het hele verhaal...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar ik denk dat Oldskool degene is die kan beoordelen of die groep autofanaten zich kunnen gedragen, hij heeft wel eens een meeting van hun bijgewoond, wij kunnen het wel gaan basseren naar de gemiddelde Opel of VW rijder, maar daar schiet je niks mee op.
Toch??
Toch??
-
- Contacteer:
daar heb je gelijk in..ik heb ooit een VW meeting hier in de buurt bezocht...en daar ben ik heel snel weer vertrokken, maar dat wil niet zeggen dat die gasten ook zo zijn..als t maar nette gasten zijn, liefhebbers in plaats van patsers zijn ze wat mij betreft van harte welkom..