[GTT]Lyts & ûndogens, back alive [09-05-2015]
water in de cabine is normaal omdat de plaklaag van praktisch alle voorruiten loslaat na zon 12 jaar.
gewoon opnieuw plakken, je kan hetzelfde ruit gebruiken.
en andere waterinlaat is het spatscherm in de portieren, deze moet 100 procent afgekit tegen de deuren aanzitten.
gewoon opnieuw plakken, je kan hetzelfde ruit gebruiken.
en andere waterinlaat is het spatscherm in de portieren, deze moet 100 procent afgekit tegen de deuren aanzitten.
- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
+ lekke kachelradiateur eventueel
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Balen...
Maar laat je niet te snel aan de kant zetten door de auto. Stug volhouden, neem voorbeeld aan mij
Rechterkant bij de bedalen is grote kans op water door/via de kachelradiateur, of die grote fan die daar zit. Maar als dat alles is...
Met 2 auto's heb je vaker de duurdere stilstaan dan de goedkopere. Is altijd zo
LPG install in de turbo en je rijdt weer goedkoop en snel
Wat wil je nog meer?
Maar laat je niet te snel aan de kant zetten door de auto. Stug volhouden, neem voorbeeld aan mij

Rechterkant bij de bedalen is grote kans op water door/via de kachelradiateur, of die grote fan die daar zit. Maar als dat alles is...
Met 2 auto's heb je vaker de duurdere stilstaan dan de goedkopere. Is altijd zo


*pets*jeroen.k schreef:Gas is om op te koken![]()
Nou goed, erik, steek een vinger in het pooltje en lik eraan, is 't suikerwater dan is je kachel lek, maargoed, na een flinke hoosbui zal 't wel regenwater zijn. Even goed opdrogen, een inspectie onder de mat doen om te kijken hoe 't met de boden is, en dan het advies van pierre opvolgen. Piece á cake, kost je toch niets?
Doet me denken aan een verhaal op nedcar, buiten de fabriek staan afkeurwagens. Sommigen van die hebben een pooltje eronder, kan ruitensproeier zijn, olie of koelvloeistof je weet wel.
Nou ja er lopen dan van die gasten rond die bij elk pooltje ook even met een vinger soppen en likken, om te checken wat 't voor vloeistof is.
Dan hoor je van die ouwe rotten dat ze 100 meter verderop een auto 1 meter naar achter duwen, op de grond zeiken, en weer terugrollen
Nou ja er lopen dan van die gasten rond die bij elk pooltje ook even met een vinger soppen en likken, om te checken wat 't voor vloeistof is.
Dan hoor je van die ouwe rotten dat ze 100 meter verderop een auto 1 meter naar achter duwen, op de grond zeiken, en weer terugrollen

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:


Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Kleine Update.
Ik heb nu alle schade van de brand op de heenreis van het Franse autosport Festival gerepareerd. Daarnaast een nieuwe thermo switch geïnstalleerd zodat de fan nu weer volautomatisch werkt.
Ook witte knippers besteld en gemonteerd.
Vandaag ook even een testrit gemaakt naar Dokkum en terug, en de koeling werkte super! Zal misschien ook te maken hebben met het feit dat ik zonder motorkap, bumper en grille reed
[img]http://www.maxtune-d.com/2.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/3.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/5.jpg[/img]
En mijn nieuw speeltje voor in de Turbo!:!
[img]http://www.maxtune-d.com/4.jpg[/img]
Ik heb nu alle schade van de brand op de heenreis van het Franse autosport Festival gerepareerd. Daarnaast een nieuwe thermo switch geïnstalleerd zodat de fan nu weer volautomatisch werkt.
Ook witte knippers besteld en gemonteerd.
Vandaag ook even een testrit gemaakt naar Dokkum en terug, en de koeling werkte super! Zal misschien ook te maken hebben met het feit dat ik zonder motorkap, bumper en grille reed

[img]http://www.maxtune-d.com/2.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/3.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/5.jpg[/img]
En mijn nieuw speeltje voor in de Turbo!:!
[img]http://www.maxtune-d.com/4.jpg[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ik neem aan dat dat standaard is, heb er zelf niets aan gedaan eerlijk gezegd.pierre schreef:ik zie dat de bovenste veerschotels ook met 3 bouten vastzitten, zelf gemodificeerd ?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
de derde bout is niet standaard, ik heb het nu zelf gemodificeerd afgelopen weekend in Swalmen.
Het resultaat is dat het sturen strakker aanvoelt en dat bonkende geluiden praktisch weg zijn, waar ik jaren last van heb gehad.
Het resultaat is dat het sturen strakker aanvoelt en dat bonkende geluiden praktisch weg zijn, waar ik jaren last van heb gehad.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ik heb er maar 2 bouten inzitten, dus nog standaard.pierre schreef:de derde bout is niet standaard, ik heb het nu zelf gemodificeerd afgelopen weekend in Swalmen.
Het resultaat is dat het sturen strakker aanvoelt en dat bonkende geluiden praktisch weg zijn, waar ik jaren last van heb gehad.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ik dacht een bout te zien rechts naast de afdekdop rechter schokdemper.Erik Olijnsma schreef:Ik heb er maar 2 bouten inzitten, dus nog standaard.pierre schreef:de derde bout is niet standaard, ik heb het nu zelf gemodificeerd afgelopen weekend in Swalmen.
Het resultaat is dat het sturen strakker aanvoelt en dat bonkende geluiden praktisch weg zijn, waar ik jaren last van heb gehad.
is dus wat anders, een schroefj

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Waarom nou weer een video amplifier... je dvd-speler deed het toch goed genoeg? Ding is best massaal groot 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
denk dat je even moet googlen dan kom je er wel achter wat dit beestje allemaal kanJoost (DoubleYou) schreef:Waarom nou weer een video amplifier... je dvd-speler deed het toch goed genoeg? Ding is best massaal groot

Sow, that's the shitErik Olijnsma schreef: [img]http://www.maxtune-d.com/4.jpg[/img]



Ben benieuwd hoe het e.e.a. gaat klinken

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Dvd speler moet ik hier dan ook op aansluiten, en de digitale coax kabel ook. Krijg je een digitaal geluidssignaal naar de versterker toe, wat ontzettend veel beter is dan de normale RCA-aansluiting.Joost (DoubleYou) schreef:Waarom nou weer een video amplifier... je dvd-speler deed het toch goed genoeg? Ding is best massaal groot
Ook kan ik hier een scherm op aansluiten en de besturing en instellingen van de versterker volgen op een monitor.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ik ben vandaag even bezig gegaan met de elektriciteit in de GTT. Die wil ik toch verbetert hebben, aangezien standaard niet echt je-van-het is.
Maar het enigste wat ik kan zeggen na 3 uur werken:
(*@$(@$^&^@($^(*@%(_*@&$+!@$!#+@$)!@&$+&@)&$)+&#+&$!@&$
Elke keer blijf ik weer verbazen over hoe weinig ruimte er onder die fucking kap zit.
Foto's volgen vanavond wel, ga maar even weer verder werken(lees irriteren
)
Maar het enigste wat ik kan zeggen na 3 uur werken:
(*@$(@$^&^@($^(*@%(_*@&$+!@$!#+@$)!@&$+&@)&$)+&#+&$!@&$
Elke keer blijf ik weer verbazen over hoe weinig ruimte er onder die fucking kap zit.
Foto's volgen vanavond wel, ga maar even weer verder werken(lees irriteren

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
KALMTE KAN JE REDDEN ERIK !!!!!! 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Blijft een haat-liefde verhouding he
maar blijft zwaar irriterend om voor bij de grille te werken aan de bedrading. Ik heb het nu voor elkaar, en getest.
Maar de voltmeter kreeg intern kortsluiting waardoor er een gedeelte van een draad into mijn handpalm is gebrand (au) en de accutestertje geeft low-charging aan (dmv het oranje en groene ledje). Maar nu weet ik niet of dat al zo was, volgens mij wel.
Ik ga de grille en motorkap weer plaatsen, en zet zodadelijk de foto's online.
maar blijft zwaar irriterend om voor bij de grille te werken aan de bedrading. Ik heb het nu voor elkaar, en getest.
Maar de voltmeter kreeg intern kortsluiting waardoor er een gedeelte van een draad into mijn handpalm is gebrand (au) en de accutestertje geeft low-charging aan (dmv het oranje en groene ledje). Maar nu weet ik niet of dat al zo was, volgens mij wel.
Ik ga de grille en motorkap weer plaatsen, en zet zodadelijk de foto's online.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
De Foto's:
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep01.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep02.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep03.jpg[/img]
Duidelijk zijn de veel dikkere kabels die ik gebruikt heb, dit om oververhitting te voorkomen.
In de linkerhoek zit de laadverdeler die de dynamo-lading tussen 2 accu's gaat verdelen.
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep04.jpg[/img]
De bedrading van de fan heeft nu ook een zekering gekregen en zit in plaats van op de accu, nu op de dynamo aangesloten. Zodat de bedrading zo kort mogelijk bleef.
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep05.jpg[/img]
Boven aanzicht
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep06.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep07.jpg[/img]
Achteraanzicht, vanaf het voorraam naar de motorkap
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep08.jpg[/img]
en hier nog een paar foto's van het nieuwe gezicht
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep09.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep10.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep01.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep02.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep03.jpg[/img]
Duidelijk zijn de veel dikkere kabels die ik gebruikt heb, dit om oververhitting te voorkomen.
In de linkerhoek zit de laadverdeler die de dynamo-lading tussen 2 accu's gaat verdelen.
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep04.jpg[/img]
De bedrading van de fan heeft nu ook een zekering gekregen en zit in plaats van op de accu, nu op de dynamo aangesloten. Zodat de bedrading zo kort mogelijk bleef.
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep05.jpg[/img]
Boven aanzicht
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep06.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep07.jpg[/img]
Achteraanzicht, vanaf het voorraam naar de motorkap
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep08.jpg[/img]
en hier nog een paar foto's van het nieuwe gezicht

[img]http://www.maxtune-d.com/19sep09.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep10.jpg[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 290
- Lid geworden op: za 8 mar 2003 17:29
- Car: 5 GTT phase 1; R14
- Locatie: Bemmel
kan je daar normaal wel bij komen danAbel schreef:he kun je nu nog wel bij de olie filter komen?


-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Daar is niets veranderd.Abel schreef:he kun je nu nog wel bij de olie filter komen?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Heb net een ritje gehad en de plaatsing van de laadverdeler zit toch net te hoog,Erik Olijnsma schreef:
[img]http://www.maxtune-d.com/19sep03.jpg[/img]
als ik de auto in de achteruit heb en beetje vlot achteruit ga,
schommelt het blok net iets te veel naar voren waardoor de bladen van de dynamo tegen een koelrib aankomt. dit moet ik morgen maar zien te verhelpen door het verwijderen van die koelrib.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep01.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep02.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep03.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep04.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep05.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep06.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep07.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep08.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep09.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep10.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep11.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep12.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep13.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep14.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep15.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep02.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep03.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep04.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep05.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep06.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep07.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep08.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep09.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep10.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep11.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep12.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep13.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep14.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep15.jpg[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
mooi hoor, wist je btw dat een alminium spoiler verboden is?
Het zijn scherp uitstekende delen en je kan hiervoor dus een prent krijgen.
Effe ter info
Het zijn scherp uitstekende delen en je kan hiervoor dus een prent krijgen.
Effe ter info
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Vandaag hebben Gabri en ik de 21 en de GT gelowerd.
Hieronder een paar foto's van het resultaat:
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-01.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-02.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-03.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-04.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-05.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-07.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-10.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-11.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-12.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-14.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-15.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-16.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-17.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-18.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-19.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-22.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-23.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-24.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-25.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-26.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-27.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-28.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-29.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-30.jpg[/img]
Zoals het eruit ziet is de R21 van Gabri supergeslaagd,
en is die van mij jammerlijk mislukt

Hieronder een paar foto's van het resultaat:
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-01.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-02.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-03.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-04.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-05.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-07.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-10.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-11.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-12.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-14.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-15.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-16.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-17.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-18.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-19.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-22.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-23.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-24.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-25.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-26.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-27.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-28.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-29.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep-30.jpg[/img]
Zoals het eruit ziet is de R21 van Gabri supergeslaagd,




Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD