2 povov : Clio baccara
3 Nick: Arosa
4 Michel RSi: Clio RSi
5 Michel: clio 16V
6 koen : Clio 16V
7 Eelko: RSI-(115pk)
8 Vosje : 5GTE
9 christian : clio 16V
10 DoubleYou: R5EGTT
11 Xantip: Swift

Moet dat nou? Is pijnlijk hoor! Ik wil niet graag neergeschoten worden...Vosje schreef:@ Joost:
jongens: vrede op aarde.DoubleYou schreef:Moet dat nou? Is pijnlijk hoor! Ik wil niet graag neergeschoten worden...Vosje schreef:@ Joost:
michel 16v schreef:jongens: vrede op aarde.DoubleYou schreef:Moet dat nou? Is pijnlijk hoor! Ik wil niet graag neergeschoten worden...Vosje schreef:@ Joost:![]()
iets meeren minder
denk het niet aangezien zijn auto te koop staat voor 90000 euro.Maar er is nog een meganeRik Hamberg schreef:michel 16v schreef:Golden Tulip Rally![]()
het service terrein van de golden tullip rally ligt nog 500 meter van mij huis![]()
dit was er vorige jaar ook, een bruut geluid dat die megane maxi had![]()
[img]http://home01.wxs.nl/~heini094/meganemaxi1A.jpg[/img]
Was idd een SUPER-geluid!
Hopelijk komt Brian Madsen met navigator Henrik Vestergaard uit Denemarken dit jaar ook weer (Auto: Renault Megane Maxi, Groep A7)
Ik ben ook op dat service terrein geweest. En ook een heleboel foto's gemaakt natuurlijk!
Me2. De Express wordt vrijdag waarschijnlijk pas opgehaald, aangezien Riël mij aangeraden heeft met de Citroen te komen morgen. Of ik laat de Citroen daar ffies staanmichel 16v schreef:ik heb er al zin in.![]()
moet wel ff voor die tijd de auto wassen, hij lijkt nu meer op een zandkasteel
Ook al een memory-stick in je toestel gedaan?dtune_stefan schreef:De batterijen ook opgeladen???
Ja hierrrrrr!Nick (germanstyle) schreef:[reclameblok]Als iemand nog iets nodig heeft qua tuningdelen, vertel het me dan ff precies morgenavond wat je nodig hebt dan kan ik je de week erna ff de details en prijzen doorgeven.[/reclameblok]
gewoon komen anders komen wij wle naar jou toedtune_stefan schreef:Damn, Ik weet nog niet of ik vanavond kan komen, ben nu ziek thuis namelijk:-* :-*
Als ik me vanavond beter voel, dan zit de kans er nog wel in dat ik kom.
That's meVosje schreef:Mietjedtune_stefan schreef:Damn, Ik weet nog niet of ik vanavond kan komen, ben nu ziek thuis namelijk:-* :-*
Als ik me vanavond beter voel, dan zit de kans er nog wel in dat ik kom.