Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Bram (vospower)

@ MJ: is al niet meer nodig. Suc6 met sleutelen! (Y)
Patrick

boekjes wordt ruzie haha
ja heb ik al interesse in sinds ik de mijne heb,maar goed jij beslist michel wie ze krijgt,kep een paar dagen geen internet kunnen gebruiken door te druk bezig te zijn met andere zaken dus kon niet eerder reageren.
ik hoor het wel,groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Bram (vospower)

Jongens we zijn weer een 5je armer. Die van Egid is in de prak :( Vet balen voor hem!!! good luck mate! :@
voske

bale!! wat is er dan gebeurt?
Bram (vospower)

Bij wegrijden op een of andere manier tegen een paaltje gezet omdat ie met zn voet van de koppeling schoot :( Weet het ook niet precies meer, was erg vroeg gister...
marco

Dat is klote voor egid
Patrick L.

dat is vette pech (N)

Ik heb toevallig net een advertentie uitgeprint van een GTT voor 550euro in omgeving Goes, mischien handig voor onderdelen of dergelijks...
marco

van de vondts patrick ,,een zwarte???
Patrick L.

marco schreef:van de vondts patrick ,,een zwarte???
ja die ja, heb zijn telnr, krijg alleen de voicemail.
die van Alex staat ook in devondst te koop , had je wel gezien denk ik :wink:
marco

Patrick L. schreef: die van Alex staat ook in devondst te koop , had je wel gezien denk ik :wink:
yep i see everything :D :p .Maare is maybe iets voor de beginnende renault 5 rijders onder ons,want laten we eerlijk zijn we moeten ze wel proberen op de weg te houden.En zo min mogelijk te slopen

greetz marco
Patrick L.

...en kreeg net die gozer te pakken, auto is al verkocht :(
marco

met die prijs ken dat ook niet anders he >-)
Marcel J.

patrick 21TURBO schreef:boekjes wordt ruzie haha
ja heb ik al interesse in sinds ik de mijne heb,maar goed jij beslist michel wie ze krijgt,kep een paar dagen geen internet kunnen gebruiken door te druk bezig te zijn met andere zaken dus kon niet eerder reageren.
ik hoor het wel,groet pat.
Mij maakt nie uit, kunnen ook kopiëren en we zullen eerst eens zien of het wat is (Y)

@Egid: sterkte
Michel S.
Contacteer:

Gelukkig heb ik 2 boekjes. Dus geen ruzie noodzakelijk.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Marcel J.

Michel S. schreef:Gelukkig heb ik 2 boekjes. Dus geen ruzie noodzakelijk.
:lol: zolang ik ze maar krijg :wink:
Ollie

Balen voor Egid man, is er niks meer mee te beginnen dan?
En doet Alex de GT ook al weg of wat?
Gaat rustig worden...
Marcel J.

Ollie schreef:Balen voor Egid man, is er niks meer mee te beginnen dan?
En doet Alex de GT ook al weg of wat?
Gaat rustig worden...
Kdacht dat alex een andere wou...
marco

yep alex wilde een andere hebben,deze gt beviel hem niet ,why ?????????.Met het auto'tje was niets mis.Volgens mij wilde die een fhase 2 hebben
Ollie

Owzo...d8 ff dat ie helemaal geen GT meer wilde, maar hij wil gewoon een andere (Y)
Patrick

Michel S. schreef:Gelukkig heb ik 2 boekjes. Dus geen ruzie noodzakelijk.

@michelheel fijn,is altijd makkelijk als je wat extra info ergest uit kan halen,tja zo als wij allemaal zijn we natuurlijk altijd dorstig op zoek naar boekjes over onze auto,is altijd leuk om te hebben en zeker als het om probleem oplossingen gaat.
dusseh ik hoor of zie het wel als het is dat je ze hebt voor ons,kwanta kosta boyke
groeten pat.

@egid:ja egid jammer jong,is niemand gegunt succes verder.

@mj:jij wil gewoon ruzie :lol:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Rémi clio ph3

Boh dat is super kut voor Egid :( , Succes!!
Riël schreef:
dyna clio ph2 schreef:Klopt! die naam, nu je het zegt. Ik vroeg me af waar hij die luchtfilter vandaan had, want ik heb er ook voor zitten kijken, ik zie ze alleen bij http://www.biesheuvel.nl, maar die hebben voor mijn auto een foto staan waar geen lucht filter op te zien is, erg wazig dus :@ Tevens vroeg ik me af of pipercross ook garandeerd dat je geen motorschade krijgt, zoals K&N dat doet.
Originele huis met goeie kouwe lucht en een k&n vervangingsfilter raad ik je aan. Open filter kan onder een gtt kap niet veel anders als warme lucht zuigen, of je moet heel lastig gaan doen.
Oké, dat kan best zo zijn, maar ik heb een clio II phase 2 :D Maar ik denk dat daar wel hetzelfde probleem is met die warme lucht aanzuigen, maar dat moet op te lossen zijn met zo'n "twister" die de lucht dan aanzuigt van de originele plek achter de rechter koplamp, of een buis die rijwind op de luchtfilter blaast.
One clio to rule them all
Patrick L.

marco schreef:mensen staat een gt fhase 2 te koop in valkenburg van dyna clio,,maybe eens gaan kijken????
kijk naar de advertensie onder aangeboden spullen

http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=512
kreeg een mail van Glen, de ex-eigenaar,deze GTT is dit weekend verkocht. Hij was een paar jaar terug ook een echte GTT fanaat, maar rijd nu in een opgefokte Seicento, komt mischien eens langs op een TNM..
marco

mensen dit was de gt uit valkenburg met die kapotte motor.Iemand op het forum heeft hem gekocht en het beestje moet echt qua carroserie super hard zijn en geen moeite hebben met een volgende apk.Super strakke velgies en gewoon een mooie auto.Aan de zoekende mensen wilik graag zeggenw ees er in het vervolg wat sneller bij want alle mooie gt's zijn zo weg .KIJK EN HUIVER

[img]http://www.alfa90.net/gt/IMG_3286.jpg[/img]

[img]http://www.alfa90.net/gt/IMG_3291.jpg[/img]

:worship: :worship: :worship: :worship: (Y)
Marcel J.

dyna clio ph2 schreef: Oké, dat kan best zo zijn, maar ik heb een clio II phase 2 :D Maar ik denk dat daar wel hetzelfde probleem is met die warme lucht aanzuigen, maar dat moet op te lossen zijn met zo'n "twister" die de lucht dan aanzuigt van de originele plek achter de rechter koplamp, of een buis die rijwind op de luchtfilter blaast.
Volgens mij valt het wel mee, met die warme lucht. Das toch meer een probleem voor de turbo modelen. Je kunt idd een buis naar de luchtfilter leggen. Alleen zou ik een beetje opletten in de winter, te koud is ook niet goed en zowiezo klink het allemaal wel leuk maar qua winst die je boekt is het maar matig.
Rémi clio ph3

marco schreef:mensen dit was de gt uit valkenburg met die kapotte motor.Iemand op het forum heeft hem gekocht en het beestje moet echt qua carroserie super hard zijn en geen moeite hebben met een volgende apk.Super strakke velgies en gewoon een mooie auto.Aan de zoekende mensen wilik graag zeggenw ees er in het vervolg wat sneller bij want alle mooie gt's zijn zo weg .KIJK EN HUIVER

[img]http://www.alfa90.net/gt/IMG_3286.jpg[/img]

[img]http://www.alfa90.net/gt/IMG_3291.jpg[/img]

Nog even voor de duidelijkheid, de auto stond in Brunsum en was de auto van een collega van het werk!
Maar hij is inderdaad erg strak! trouwens die opgefokte Seicento staat op de eerste foto achterdoor
Rémi clio ph3

MJ schreef:
dyna clio ph2 schreef: Oké, dat kan best zo zijn, maar ik heb een clio II phase 2 :D Maar ik denk dat daar wel hetzelfde probleem is met die warme lucht aanzuigen, maar dat moet op te lossen zijn met zo'n "twister" die de lucht dan aanzuigt van de originele plek achter de rechter koplamp, of een buis die rijwind op de luchtfilter blaast.
Volgens mij valt het wel mee, met die warme lucht. Das toch meer een probleem voor de turbo modelen. Je kunt idd een buis naar de luchtfilter leggen. Alleen zou ik een beetje opletten in de winter, te koud is ook niet goed en zowiezo klink het allemaal wel leuk maar qua winst die je boekt is het maar matig.
Het gaat ook meer voor een goed geluidje 8) , Ik weet dat er niet veel power voordeel mee te halen valt.
Rick D.

marco schreef:mensen dit was de gt uit valkenburg met die kapotte motor.Iemand op het forum heeft hem gekocht en het beestje moet echt qua carroserie super hard zijn en geen moeite hebben met een volgende apk.Super strakke velgies en gewoon een mooie auto.Aan de zoekende mensen wilik graag zeggenw ees er in het vervolg wat sneller bij want alle mooie gt's zijn zo weg .KIJK EN HUIVER

De auto is echt SUPER HARD. We hebben de auto gisteren nog op de brug gehad. En dit is een droom carrosserie voor iedere gt rijder :D

De rest van je volgen in mijn topic
Bram (vospower)

Mag ook wel, als je voor een vastloper 995 euro neerlegt :)
Ivo
Über-Spammer

Vospower schreef:Mag ook wel, als je voor een vastloper 995 euro neerlegt :)
Hoe weet je nou wat Rick ervoor betaald heeft...????
En wat dan nog......, beetje onzinnige reactie lijkt mij... :wink:
Michel S.
Contacteer:

Als ik het zo zie(en had ik plaats gehad ervoor), had ik ook de auto gekocht. Ziet er echt strak uit. En een motor heb je zo gefixed. Rotte plekken daarintegen vergt wat meer werk, en is bijna in alle gevallen duurder.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Bram (vospower)

Geen idee maar hij stond voor 995. Tis vast een goede koop (Y) dat ontken ik niet
Riël
Über-Spammer

Nou , voor 1100 euro een nieuw blokje en je hebt voor 2000 een (Y) wagen. Succes ermee!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rick D.

De auto heeft absoluut GEEN rotte plekken. En ik heb nog een gt staan die wel errug rot is.
Maar de motor is wel goed van die auto.

Dus geen extra kosten voor een goede motor :D
dikkeknodel
Contacteer:

Ik kom donderdag ook eens kijken op de meeting, ik heb een R5 TR, en mijn geluidssysteem heeft dus al bijna evenveel vermogen als de motor :wink:. Wilde ook liever een GTT maar dat zat er financieel gezien niet in, als ARME student :@. Nou jah ik zie jullie donderdag.

Groet
Raymond
Riël
Über-Spammer

Ey knodel, ben ook maar een arme student en rij een ouwe GTL ;) Kom je wel vergezellen donderdag !
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten