Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
@ MJ: is al niet meer nodig. Suc6 met sleutelen! 

boekjes wordt ruzie haha
ja heb ik al interesse in sinds ik de mijne heb,maar goed jij beslist michel wie ze krijgt,kep een paar dagen geen internet kunnen gebruiken door te druk bezig te zijn met andere zaken dus kon niet eerder reageren.
ik hoor het wel,groet pat.
ja heb ik al interesse in sinds ik de mijne heb,maar goed jij beslist michel wie ze krijgt,kep een paar dagen geen internet kunnen gebruiken door te druk bezig te zijn met andere zaken dus kon niet eerder reageren.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Jongens we zijn weer een 5je armer. Die van Egid is in de prak
Vet balen voor hem!!! good luck mate! 

-
Bij wegrijden op een of andere manier tegen een paaltje gezet omdat ie met zn voet van de koppeling schoot
Weet het ook niet precies meer, was erg vroeg gister...

-
dat is vette pech
Ik heb toevallig net een advertentie uitgeprint van een GTT voor 550euro in omgeving Goes, mischien handig voor onderdelen of dergelijks...

Ik heb toevallig net een advertentie uitgeprint van een GTT voor 550euro in omgeving Goes, mischien handig voor onderdelen of dergelijks...
-
ja die ja, heb zijn telnr, krijg alleen de voicemail.marco schreef:van de vondts patrick ,,een zwarte???
die van Alex staat ook in devondst te koop , had je wel gezien denk ik
yep i see everythingPatrick L. schreef: die van Alex staat ook in devondst te koop , had je wel gezien denk ik

greetz marco
-
...en kreeg net die gozer te pakken, auto is al verkocht 

Mij maakt nie uit, kunnen ook kopiëren en we zullen eerst eens zien of het wat ispatrick 21TURBO schreef:boekjes wordt ruzie haha

@Egid: sterkte
Gelukkig heb ik 2 boekjes. Dus geen ruzie noodzakelijk.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Michel S. schreef:Gelukkig heb ik 2 boekjes. Dus geen ruzie noodzakelijk.
@michelheel fijn,is altijd makkelijk als je wat extra info ergest uit kan halen,tja zo als wij allemaal zijn we natuurlijk altijd dorstig op zoek naar boekjes over onze auto,is altijd leuk om te hebben en zeker als het om probleem oplossingen gaat.
dusseh ik hoor of zie het wel als het is dat je ze hebt voor ons,kwanta kosta boyke
groeten pat.
@egid:ja egid jammer jong,is niemand gegunt succes verder.
@mj:jij wil gewoon ruzie

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Boh dat is super kut voor Egid
, Succes!!
Maar ik denk dat daar wel hetzelfde probleem is met die warme lucht aanzuigen, maar dat moet op te lossen zijn met zo'n "twister" die de lucht dan aanzuigt van de originele plek achter de rechter koplamp, of een buis die rijwind op de luchtfilter blaast.

Oké, dat kan best zo zijn, maar ik heb een clio II phase 2Riël schreef:Originele huis met goeie kouwe lucht en een k&n vervangingsfilter raad ik je aan. Open filter kan onder een gtt kap niet veel anders als warme lucht zuigen, of je moet heel lastig gaan doen.dyna clio ph2 schreef:Klopt! die naam, nu je het zegt. Ik vroeg me af waar hij die luchtfilter vandaan had, want ik heb er ook voor zitten kijken, ik zie ze alleen bij http://www.biesheuvel.nl, maar die hebben voor mijn auto een foto staan waar geen lucht filter op te zien is, erg wazig dusTevens vroeg ik me af of pipercross ook garandeerd dat je geen motorschade krijgt, zoals K&N dat doet.

One clio to rule them all
-
kreeg een mail van Glen, de ex-eigenaar,deze GTT is dit weekend verkocht. Hij was een paar jaar terug ook een echte GTT fanaat, maar rijd nu in een opgefokte Seicento, komt mischien eens langs op een TNM..marco schreef:mensen staat een gt fhase 2 te koop in valkenburg van dyna clio,,maybe eens gaan kijken????
kijk naar de advertensie onder aangeboden spullen
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=512
mensen dit was de gt uit valkenburg met die kapotte motor.Iemand op het forum heeft hem gekocht en het beestje moet echt qua carroserie super hard zijn en geen moeite hebben met een volgende apk.Super strakke velgies en gewoon een mooie auto.Aan de zoekende mensen wilik graag zeggenw ees er in het vervolg wat sneller bij want alle mooie gt's zijn zo weg .KIJK EN HUIVER
[img]http://www.alfa90.net/gt/IMG_3286.jpg[/img]
[img]http://www.alfa90.net/gt/IMG_3291.jpg[/img]

Volgens mij valt het wel mee, met die warme lucht. Das toch meer een probleem voor de turbo modelen. Je kunt idd een buis naar de luchtfilter leggen. Alleen zou ik een beetje opletten in de winter, te koud is ook niet goed en zowiezo klink het allemaal wel leuk maar qua winst die je boekt is het maar matig.dyna clio ph2 schreef: Oké, dat kan best zo zijn, maar ik heb een clio II phase 2Maar ik denk dat daar wel hetzelfde probleem is met die warme lucht aanzuigen, maar dat moet op te lossen zijn met zo'n "twister" die de lucht dan aanzuigt van de originele plek achter de rechter koplamp, of een buis die rijwind op de luchtfilter blaast.
-
Nog even voor de duidelijkheid, de auto stond in Brunsum en was de auto van een collega van het werk!marco schreef:mensen dit was de gt uit valkenburg met die kapotte motor.Iemand op het forum heeft hem gekocht en het beestje moet echt qua carroserie super hard zijn en geen moeite hebben met een volgende apk.Super strakke velgies en gewoon een mooie auto.Aan de zoekende mensen wilik graag zeggenw ees er in het vervolg wat sneller bij want alle mooie gt's zijn zo weg .KIJK EN HUIVER
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij is inderdaad erg strak! trouwens die opgefokte Seicento staat op de eerste foto achterdoor
-
Het gaat ook meer voor een goed geluidjeMJ schreef:Volgens mij valt het wel mee, met die warme lucht. Das toch meer een probleem voor de turbo modelen. Je kunt idd een buis naar de luchtfilter leggen. Alleen zou ik een beetje opletten in de winter, te koud is ook niet goed en zowiezo klink het allemaal wel leuk maar qua winst die je boekt is het maar matig.dyna clio ph2 schreef: Oké, dat kan best zo zijn, maar ik heb een clio II phase 2Maar ik denk dat daar wel hetzelfde probleem is met die warme lucht aanzuigen, maar dat moet op te lossen zijn met zo'n "twister" die de lucht dan aanzuigt van de originele plek achter de rechter koplamp, of een buis die rijwind op de luchtfilter blaast.

De auto is echt SUPER HARD. We hebben de auto gisteren nog op de brug gehad. En dit is een droom carrosserie voor iedere gt rijdermarco schreef:mensen dit was de gt uit valkenburg met die kapotte motor.Iemand op het forum heeft hem gekocht en het beestje moet echt qua carroserie super hard zijn en geen moeite hebben met een volgende apk.Super strakke velgies en gewoon een mooie auto.Aan de zoekende mensen wilik graag zeggenw ees er in het vervolg wat sneller bij want alle mooie gt's zijn zo weg .KIJK EN HUIVER
![]()
![]()
![]()
![]()

De rest van je volgen in mijn topic
-
Mag ook wel, als je voor een vastloper 995 euro neerlegt 

Als ik het zo zie(en had ik plaats gehad ervoor), had ik ook de auto gekocht. Ziet er echt strak uit. En een motor heb je zo gefixed. Rotte plekken daarintegen vergt wat meer werk, en is bijna in alle gevallen duurder.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
Geen idee maar hij stond voor 995. Tis vast een goede koop
dat ontken ik niet

Nou , voor 1100 euro een nieuw blokje en je hebt voor 2000 een
wagen. Succes ermee!

-
- Contacteer:
Ik kom donderdag ook eens kijken op de meeting, ik heb een R5 TR, en mijn geluidssysteem heeft dus al bijna evenveel vermogen als de motor
. Wilde ook liever een GTT maar dat zat er financieel gezien niet in, als ARME student
. Nou jah ik zie jullie donderdag.
Groet
Raymond

Groet
Raymond
Ey knodel, ben ook maar een arme student en rij een ouwe GTL
Kom je wel vergezellen donderdag !