was weer ff gezellig!
gisteren in den bosch, balkweg: clio V6 ph1 zilver
vandaag in staphorst: een vers gewassen 19 16v, met verse apk

Ooh bij jou ook alARNO16V schreef:Ultra lage Twingo voor m'n huis gespot, en de eigenaar (en Paul) zit hier binnen een vette hap naar binnen te werken...
Twas toevallig wasdag.....GJ schreef:De 19 ook gewassen![]()
Goeie service
Dat zijn de gebroerders Duiker geweest. Ik heb die patsers ook gezien.Hessel schreef:In Borreft vandaag een aantal renaultjes
RR-JL-96 een groene megane cabrio zonder rtc kenmerken,
en
44-FS-TX een Gris borealmegane cabrio voorzien van RTC stickers.
en elders
goh toch leuk dat k gespot ben wat toevallig!Chris schreef:Dat zijn de gebroerders Duiker geweest. Ik heb die patsers ook gezien.Hessel schreef:In Borreft vandaag een aantal renaultjes
en
en elders![]()
BTW, bedoel jij niet deze 5;
[img]http://www.5gt.nl/images/7c8c2997cf4b98 ... d-3293.jpg[/img]
Lachen,ronald-cabrio schreef:goh toch leuk dat k gespot ben wat toevallig!Chris schreef:Dat zijn de gebroerders Duiker geweest. Ik heb die patsers ook gezien.Hessel schreef:In Borreft vandaag een aantal renaultjes
en
en elders![]()
Nee k was 5 min na dat jij weg ging bij lex hoogeveenMichel D. schreef:Lachen,ronald-cabrio schreef:goh toch leuk dat k gespot ben wat toevallig!Chris schreef:Dat zijn de gebroerders Duiker geweest. Ik heb die patsers ook gezien.Hessel schreef:In Borreft vandaag een aantal renaultjes
en
en elders![]()
Dat was niet eens afgesproken!
@Hessel: Is wel een goeie plek om leuk spul te spotten daar he?
Wouter hoe weet jij dat toch altijd als ik bij Henk ben geweest?WouterW schreef:die rooie leenauto van Henk?
Zeker een leuk dingetje, alleen de wegligging was af en toe wel een beetje minder, maar het geluid wat uit het potje achter kwam maakte dat weer goed...Egon schreef:mooie apparaten he?
ach ze zoeken wel een beetje als je vol gas een bocht uit komtindolicious1980 schreef:Zeker een leuk dingetje, alleen de wegligging was af en toe wel een beetje minder, maar het geluid wat uit het potje achter kwam maakte dat weer goed...Egon schreef:mooie apparaten he?
dan heb ik je straks zien rijden op de waalbrug!!!~thijs~ schreef:Net in Freaking Nijmegen in parkeergarage marienhof een bauwe Clio 16 klapper naar mijn oranje gebakje voorzien van een Renault sport raamband. Daarna 100 meter buiten de garagevoor 1 of andere keukenstudio nog een blauwe 16 klappert voorzien van gouden velgen (niet willie)
Ik denk dat blauw een populaire kleur is voor 16 klapperts in Nijmegen
yep, met winterrims,Haas schreef:aha.... dat verklaard een hoop
Had Thijs zijn winterwielen eronder liggen?
Verbaast me wel dat hij me niet heeft gezien, ik reed denk ik 9 m naast hem, hem tegemoet, zelfs met mijn gele mist- en koplampen aan
Je hebt zelf verteld dat je je auto hebt laten chippen bij Henk.indolicious1980 schreef:Wouter hoe weet jij dat toch altijd als ik bij Henk ben geweest?WouterW schreef:die rooie leenauto van Henk?
zag ineens geen fuk meer man op de waalbrugFerdy schreef:yep, met winterrims,Haas schreef:aha.... dat verklaard een hoop
Had Thijs zijn winterwielen eronder liggen?
Verbaast me wel dat hij me niet heeft gezien, ik reed denk ik 9 m naast hem, hem tegemoet, zelfs met mijn gele mist- en koplampen aan
denk dat ie verblind werd door je headlights dan
Hahaha oke vandaar!! nu snap ik hetWouterW schreef:Je hebt zelf verteld dat je je auto hebt laten chippen bij Henk.indolicious1980 schreef:Wouter hoe weet jij dat toch altijd als ik bij Henk ben geweest?WouterW schreef:die rooie leenauto van Henk?
Ben dr gisteren nog ff geweest en zag toen die rooie 16v staan.
zeker!~thijs~ schreef:zag ineens geen fuk meer man op de waalbrugNee ik heb je echt niet gezien, was je met de 19?
Deze at is verhuisd naar België.antoine schreef:Dan is hij terug naar de eigenaar of heeft er iemand van Artvo hier in de buurt rond gereden. Ik denk dat het de eerste optie is, aangezien duupke hem ook al vrijdag gezien had.GeniustheGzA schreef:Ja, dat is hem. Mooi ding.