Keej..
Het was een uurtje of 10 over half 8 toen ik bij Ray voor de deur stond na te draaien. Goed kort babbeltje, alles in de clio en op naar JP en Beaat.
Daar aangekomen was JP zijn auto uitgebreid aan het wassen en beweerde net klaar te zijn, maar helaas Stephan ontdekte nog een ongewassen wiel. Dus die moest eerst nog ff gewassen worden.
Afijn JP was erg in zijn nopjes met zijn GT en dat was weer duidelijk te merken, alle standen van de stoelen zijn geprobeert, en alle lichten zijn ook getest, op de snelweg dus.
Om een uurtje of half 9 zijn we aangekomen en het was alweer lekker druk, uiteraard was de Politie er ook weer aanwezig, maar daar heb je maar weinig last van.
De avond verstrijkt langzaam, er worden carbs bekeken, grilletjes uitgewisseld, motorkappen bekeken etc. etc.
Roy die met zijn 21TQ was en hem om wilde wisselen voor zijn 5, heb ik even vergezeld omdat ik nog nooit met een 21T(Q) was meegeweest, inderdaad dat ding gaat hard
Als we terug zijn met de 5 en de politie nog even komt waarschuwen voor Roy zijn herrie, blijkt het al een stuk rustiger te zijn. Er wordt nog wat gebabbeld en rond een uurtje of 11 wordt er al wat besproken voor een afzakkertje in het bekende
Balzicht Roy die zijn GT alvast laat warmlopen besluit om mij een stukje te laten rijden. Dat was wel ff leuk, jammergenoeg ken ik Bodegraven slecht en was de ruit nogal vies waardoor het nou niet echt overzichtelijk rijden was. Maar toch: Roy, bedankt!
Uiteraard komen de gebruikelijke imitaties van bepaalde figuren ook weer even voorbij, is ook een standaard item van de avond aan het worden.
Er zijn tegenwoordig ook motoren aanwezig waarvan 2 allebei een streepje op de parkeerplaats hebben achtergelaten toen de politie ff afwezig was

, das beter dan dat je met je CRX het terrein overscheurt om te laten zien hoe treurig je wel niet bent
Als we met z'n allen naar Walzicht gaan blijkt Stephan daarheen te mogen rijden in Roy z'n (grrr de mzzlpik

) Dus wil ik bij RobertDB instappen die daar weinig zin in had en probeerde weg te rijden

Maar ik had zijn deur al opengetrokken dus besloot Robert te remmen waardoor de deur zohard openvloog en van plan was eraf te springen.
Ik zag in een flits, die deur eraf vliegen dus wou nog ene poging doen om em op te vangen, gelukkig zit er zo'n mooie deurstop in dus hing ie er nog aan.
Vervelende was dat ik nog door de luchtvloog en precies langs de punt van die deur schrampte, gevolg een 15cm lange schaaf over me buik..
Gelukkig leven we nog en is de deur nog heel (sorry Robert!) dus konden wij ook verder.
In Woerden is het altijd het gebruikelijke zooitje met al die snelle Renaults, piepende banden, gillende motoren en joelende mensen.
In Walzicht hebben we weer gezellig afgesloten, nog weer veel dingen over GT's besproken en voor een aantal nog een gezellig stampnummertje.
Aan alles komt een eind, zo ook aan dit uitje. Buiten neemt iedereen afscheid en pakt zijn auto om rustig naar huis te tuffen.
Eenmaal in Beverwijk kreeg ik nog een opkikkertje, dus heb m'n eigen GT nog ff uitgelaten. (Rijd toch een stuk relaxter als andermans auto

)
Zow dat issum wel ene beetje