mijn vriend reed laast met zijn express en er kwam een audi tt omheen hij terug schakelen en er achteraan en de tt kon hem niet kwijt raken nou dan kijk je raar een bestel busje die een audi tt bij houd
renault express 1.4 schreef:mijn vriend reed laast met zijn express en er kwam een audi tt omheen hij terug schakelen en er achteraan en de tt kon hem niet kwijt raken nou dan kijk je raar een bestel busje die een audi tt bij houd
Is die Express créme van kleur, dan heb ik hem maandag in Leeuwarden bij het station gezien.
Hij bleef heen en weer rijden, wel mooi geluidje trouwens.
ja klopt het is de express 16v er zit een 19 16v motor in met open lucht filter en van voor tot achteren een roest vrijstalen uitlaat met maar een demper een top van 215 op de teller ik heb er bij in gezeten en dan krijg je echt een kik en trek zo naar de 200 ik denk dat hij ongeveer even snel is als een williams mischien dat hij de afsluit meeting gaat maar dat weet ik niet
Wat voor uitvoeringen zijn er dan allemaal van TT's? heb ook wel 's tegen gereden en dat deden ze achteraf liever niet, kreeg zelfs geen van die loser
maar een Xpress met 1.8 16V motor is niet sneller dan een willie ofzo hè, met dat moskeeëndak ook niet sneller dan een 1.816V Clio, ondanks het lagere gewicht
Laatst gewijzigd door Mrtn op do 5 feb 2004 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Meeste tt's hebben een 1.8 20 klepper turbo, meest voorkomend is de 180 pk versie welke gemiddeld in 7,3 seconde op de 100 zou zitten. Zo spannend zijn die dingen dus niet......en kan je dus goed hebben met een gtt.
Bart V schreef:Meeste tt's hebben een 1.8 20 klepper turbo, meest voorkomend is de 180 pk versie welke gemiddeld in 7,3 seconde op de 100 zou zitten. Zo spannend zijn die dingen dus niet......en kan je dus goed hebben met een gtt.
voor een standaard 1800 16v motor wel, jij houd um nie bij denk ik
kennis van mij heeft een 1.8 20V T quatro, en ik zal je zeggen dat die niet makkelijk van me af kwam met de 19 tot de 80 was het redelijk gelijk op, daarna liep hij wel weg..
Stond gister met me kliko 16v naast zo'n 100 nx gti, stoplicht springt op groen en hoor hem het gas intrappen, dus ik erachteraan en win met ongeveer een halve wagenlengte voorsprong. Nu komt het leuke, ik reed nog op gas , normaal schakel ik hem voor sprintjes ff over op benzine, want dan is ie gewoon veel sneller!!
ik zeg niet dat hij even snel is als een willie maar hij houd een clio 16v zoiezo bij tot de honderd het weegt haast niets en de auto ligt haast op de grond dus echt hoog is hij niet meer en er zit maar 13 inch onder dus trekt hard
Zie hier de resultaten, en ja ik weet het, er zijn altijd uitzonderingen.
Maar ik vind zowieso alle VAG 1.8 20V turbo's errug rap, een maatje heeft nu een A3 180 pk Turbo, en die haalt een dikke 180 km/u op een 500 mtr.
(daar testen we alle auto's altijd, en de GTT red daar een goeie 170 km/u...)
Voor de Audi (180 pk) wordt aangegeven; `acceleratie 0-100 km/u 7,9`, dit is op zich niet eens echt sneller als de meeste sportieve Renaults. Zeker met een 5 GTT moet dit toch te doen zijn.
Zie hier de resultaten, en ja ik weet het, er zijn altijd uitzonderingen.
Maar ik vind zowieso alle VAG 1.8 20V turbo's errug rap, een maatje heeft nu een A3 180 pk Turbo, en die haalt een dikke 180 km/u op een 500 mtr.
(daar testen we alle auto's altijd, en de GTT red daar een goeie 170 km/u...)
180 pk versie heeft is (dacht ik) ook op sommige modellen met 2 uitlaatjes uitgevoerd.
225 pk versie valt niet mee te spotten...dat is duidelijk.