Maar zoals jij meet en je meet 3v op de massaaansluiting terwijl die aan de kas hangt, heb je inderdaad een probleem in je voeding. Haal hem eens open, wellicht dat je het component wat de geest gegeven heeft zo aan kunt wijzen

Official die stond te vlaggen is geraakt door een slippende auto.AnthonyR schreef:Ook iemand zwaar gewond geraakt bij de Rallysprint vandaag las ik.
Was je met de willie? Ik heb mijn v6 al een jaar, maar nog nooit ergens mee kunnen vergelijken.tutuur schreef:net bij de rally vandaan, toch erg vermakelijk allemaal! clio
in het begin kwam ik ook een laguna 1 tegen de 31-dg-gz, bekende hier?
hij reed voor me en had een beetje laat door dat ie open trapte, valt dan toch niet mee om mee te komen tegen zo'n v6![]()
Ah jij stond dan aan de binnenkant zeg maar, ik liep aan de buitenkant, tijdje bij die grote vangrailbrokken gekeken bij die S-slinger.~thijs~ schreef:Jo Stevie, ik stond in dezelfde bocht denk ik, bij carglass?
Zijn ook geen honden voor mensen die er niet mee om kunnen gaan.Wouter de Wit schreef:Lekkere dingen zijn dat als ze niet goed worden opgevoed. Een collega van me heeft zoon ding nu een klein jaartje. Beest valt alles aan wat maar kan
Wel es naar de Dog Whisperer gekeken?Luco/Alpine-racer schreef:Zijn ook geen honden voor mensen die er niet mee om kunnen gaan.Wouter de Wit schreef:Lekkere dingen zijn dat als ze niet goed worden opgevoed. Een collega van me heeft zoon ding nu een klein jaartje. Beest valt alles aan wat maar kan
Jammere is dat dan meestal de hond de dupe wordt
Cliogek1970 schreef:Binnenkort misschien een extra Nijmegenaar erbij als lid?
De Clio 3 RS Gordini van de TopGear STIG-fotowedstrijd is gewonnen door ene Jasper uit Nijmegen.
Ik zag dat de winnaar van de hoofdprijs uit Nijmegen kwam maar mijn naam stond er helaas niet voor.