ACT: Nürburgring

Alle zaken gerelateerd aan de Nurburgring
Plaats reactie
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Viktoria Station weer doen ? moet alleen nog ff een stoeltje regelen bij iemand aangezien m'n 19 nog niet veel verder is na het RTC ringweekend in April :lol:

Morgen dat schip maar eens ophalen bij Martijn, vandaag geen tijd meer voor... net terug uit Zweden, een '59 Ford Thunderbird daar gekocht voor de handel en 1600 km terug gereden, ging toch allemaal niet zo makkelijk als dat ding niet meer gewend is dan 1x in de maand een rondje om de kerk daar zo'n 60 jaar lang :D toch zeker een uur of 4 gesleuteld onderweg, met als klap op de vuurpijl een brandstofpomp die er geen zin meer in had bij Hamburg, toen moest ik nog 350 KM.. kon net 90km/h halen maar bij Staphorst stond ik stil op de vluchtstrook, beetje rammelen hier en daar en hij sloeg weer aan en binnendoor met 50km/h doorgesukkeld :D

Heb wel weer zin om even bij de Ring te koekeloeren.

Steven al weer eens terug uit Australie ? kan op z'n blog er niets over vinden.
Laatst gewijzigd door Ronald1916V op di 20 jul 2010 15:09, 4 keer totaal gewijzigd.
Martijn Kool

morgen, vanavond kwam je dat schip toch ophalen?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Ronald1916V

Martijn Kool schreef:morgen, vanavond kwam je dat schip toch ophalen?
Klopt, bel je zo ff :)
Geert
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:Dan maken we toch even een opkomstlijstje ;)

- Wouter
- Geert
- Ronald??
- Tim??
- Mike
- Martijn K??
al meer mensen die definitief gaan?
Bakkums

Ik ben er ook met een stel. Alleen ben ik er dan 8 augustus.
Tim
Car: E36 M3

Ik doe geen weekendje, ik knal de zondag heen en weer mits de auto het doet :smile:
Tom
Moderator
Car: MB

de willi?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tim

Ja met de Williams. De leaser heb ik weer goed gesloopt hahaha :P Klabam, blokkerende wielen en de vluchtstrook maar op ;)
Tom
Moderator

die jongen leert het ook nooit :smile:
Tim

Niet eens schade, mechanisch ;)
Ronald1916V

Uit elkaar gespatte koppelingsplaat, heb je Rob laten rijden ofzo :lol:
Robke
Car: Lexus IS250

:pompom2:
Tim

:D
Ik zei toch dat we bakkensloop/koppelingsloop matties waren met het vorige ringweekend ;)

Maar hij is alweer terug, nieuwe koppeling erin, nieuwe banden en nieuwe remmerij en karren weer!
Robke
Car: Lexus IS250

Je kan maar ergens trots op zijn. :P

Je rijdt nu nog in die lelijke Astra burgerlullen bak?
Ronald1916V

Tim schreef::D
Ik zei toch dat we bakkensloop/koppelingsloop matties waren met het vorige ringweekend ;)

Maar hij is alweer terug, nieuwe koppeling erin, nieuwe banden en nieuwe remmerij en karren weer!
Nu al ja ? omdat ze gisteren zeiden dat het wel even ging duren. :)
Tim

Nog steeds in die burgermobiel ja. Nieuwe leaser twijfel ik nog een beetje over omdat ik over bepaalde dingen nog niet uit ben... Anders mits mogelijk een luxe aangeklede BMW 1 serie, anders een Audi A3 :)

@ Ronald
Ja werd ineens gebeld vanmiddag, nou prima. Blijkbaar vond ook Opel Nederland dat ik niet schuldig was :)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Tim schreef:Nieuwe leaser twijfel ik nog een beetje
[img]http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/gebr ... tsauto.jpg[/img]
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Tim

Wel tof, das pas stoer doen am ring ;)

Nee in principe een 1-serie of een geheel andere weg maar dat is nog niet helder.
Steven(stk)

Tim schreef:
Nee in principe een 1-serie of een geheel andere weg maar dat is nog niet helder.
1-serie is wel redelijk goedkoop dacht ik tegenwoordig.

Als het weer een beetje mee werkt (en ik niet al te brak ben) , jaag ik de leasebak ook nog ff die kant op :)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Gewoon doen Steven, ik heb zaterdagavond ook iets leuks O-) Maar gooi em zondag ook die kant ff op.
Geert
Contacteer:

Het weer ziet er goed uit. Mike en ik gaan morgenvroeg al richting de ring.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

LET OP

Diverse verzekeringen waaronder Centraal Beheer hebben hun voorwaarden aangepast en ben je op de ring dus niet meer verzekerd, dus kijk je polisvoorwaarden na.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paratroeper
Car: Renault 5 GT Turbo

Wie gaan er allemaal morgen :beer: :p
Anders wil ik ook wel morgen komen, klik ik morgenvoreg in de auto en scheur ik erheen :)
Ronald1916V

paratroeper schreef:Wie gaan er allemaal morgen :beer: :p
Anders wil ik ook wel morgen komen, klik ik morgenvoreg in de auto en scheur ik erheen :)
De meesten gaan Zondag, Tim en ik in ieder geval wel, Geert en Mike gaan morgenochtend heen.
Geert
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:LET OP

Diverse verzekeringen waaronder Centraal Beheer hebben hun voorwaarden aangepast en ben je op de ring dus niet meer verzekerd, dus kijk je polisvoorwaarden na.
Net even de voorwaarden van centraal beheer er bij gepakt en de ring wordt inderdaad duidelijk genoemt.... kan ik iets anders gaan zoeken.
Ronald1916V

Geert schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:LET OP

Net even de voorwaarden van centraal beheer er bij gepakt en de ring wordt inderdaad duidelijk genoemt.... kan ik iets anders gaan zoeken.
Ik ben al een paar jaar weg bij CB, wegens diverse problemen daar. ik ga er sowieso eigenlijk al niet van uit dat m'n verzekering enige schade dekt op de Ring.

Doodleuk een paar duizend euro vangrailschade claimen waarderen ze toch niet.
Maarten-Jan
Car: R19.R

Zoals eerder gezegd, voor het WA deel zijn ze dat gewoon wettelijk verplicht. Een openbare weg kunnen ze niet uitsluiten ook al wordt er tol geheven. Mag wat betreft best een keer een rechtszaak van komen, ben benieuwd wat daar uit zou rollen.
Riël
Über-Spammer

Maarten-Jan schreef:Zoals eerder gezegd, voor het WA deel zijn ze dat gewoon wettelijk verplicht. Een openbare weg kunnen ze niet uitsluiten ook al wordt er tol geheven. Mag wat betreft best een keer een rechtszaak van komen, ben benieuwd wat daar uit zou rollen.
Dan zouden ze meer premie moeten vragen, is gewoon duidelijk verhoogd risico. Beetje onzin om je auto voor n knaak WA te verzekeren als je alleen circuit rijdt ervoor. Denk niet dat een verzekeraar daar in gaat trappen.

In duitsland mag je wel te hard maar ben je trouwens wel aansprakelijk voor schade die je rijdt !!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Maarten-Jan schreef:Zoals eerder gezegd, voor het WA deel zijn ze dat gewoon wettelijk verplicht. Een openbare weg kunnen ze niet uitsluiten ook al wordt er tol geheven. Mag wat betreft best een keer een rechtszaak van komen, ben benieuwd wat daar uit zou rollen.
Ze mogen gewoon uitsluiten hoor, wil jij er een rechtzaak aan wagen als jij daar iemand bv invalide rijdt?
Veel succes.

Wouter weet misschien hoe dit wettelijk zit (Y)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Wettelijk mogen ze het niet uitsluiten (net zoals alcohol) maar in polisvoorwaarden wel.

Ze zullen dus moeten uitkeren, maar mogen het bij je verhalen.

Rechtzaak is leuk, bedrijven als Achmea (Centraal Beheer) laten dit toetsen door advocaten, dus die roepen makkelijk "See you in court"
Ronald1916V schreef:
De meesten gaan Zondag, Tim en ik in ieder geval wel, Geert en Mike gaan morgenochtend heen.
Ik ga ook zondag!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:Wettelijk mogen ze het niet uitsluiten (net zoals alcohol) maar in polisvoorwaarden wel.

Ze zullen dus moeten uitkeren, maar mogen het bij je verhalen.

Rechtzaak is leuk, bedrijven als Achmea (Centraal Beheer) laten dit toetsen door advocaten, dus die roepen makkelijk "See you in court"
Ronald1916V schreef:
Ik ga ook zondag!
En nu in het hollands Wouter?

Als ik het goed lees ben je dus gewoon de Sjaak als het in de polisvoorwaarden staat?
Ze moeten uitkeren, maar zullen je dan vervolgens helemaal kaalplukken?
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Zo kan je het ook zeggen
Riël
Über-Spammer

En terecht...

ik vind het van de zotten dat je denkt dat je verzekering zomaar gaat betalen voor je eigen Spielerei. Dat zou ook de verzekering van mensen die NIET op de ring rijden duurder maken.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:En terecht...

ik vind het van de zotten dat je denkt dat je verzekering zomaar gaat betalen voor je eigen Spielerei. Dat zou ook de verzekering van mensen die NIET op de ring rijden duurder maken.
Dat het de verzekering van mensen die niet op de ring rijdt duurder maakt is wel zo maar ook weer een lulargument.
Tijdens vakantieperiodes gebeuren er veel meer ongelukken met caravans en aanhangers, dat maakt de verzekering voor mensen die daar NIET mee rijden ook duurder.
Dus die dan ook maar uitsluiten?

Ik vind dat je daarin een keuze zou moeten hebben, wil je op de ring rijden, betaal je meer premie, beetje hetzelfde als arbeidsongeschiktheidsverzekering, daar kan je dingen wegstrepen en toevoegen, dan gaan mensen ook nadenken over wat ze willen.
Tom
Moderator

Overigens is de wijziging bij CB volgens mij pas van toepassing bij een nieuwe termijn.
Plaats reactie