Luco/Alpine-racer schreef:Arno17 schreef:mike16v schreef:Luco, het maakt mij en denk niemand wat uit hoe jij over MS denkt, maar ik stoor me wel aan de manier waarop. beetje dimmen a.u.b.
weer terug naar de F1, ik ben benieuwd of het alonso nog gaat lukken, maa rheb mijn twijfels..
Beaam, al hoef je niet meteen te dimmen, wat minder schreeuwerig mag ook.
Onsportief kan je hem noemen,
waardeloze sportman is teveel.
dit is het laatste wat ik erover zeg
ik mag hem een waardeloze sportman vinden, omdat ik vind dat zijn streken niet kunnen
een ander mag het een supersportman vinden
dan roep ik toch ook niet dat dat niet mag
en waar schreeuw ik??
ik gebruik geen vetgedrukt,hoofdletters en dergelijke
dus als je mening geven nu ook al schreeuwen is
maar blijkbaar moet je achter de hysterische massa aanrennen
nieuwsflits, echt niet

He jammer nou, wilde eens lekker een potje gaan kleppen over het voor en tegen MS zijn.
Luco, nogmaals je mag hem een onsportieve rijder vinden en ook een waardeloze, ieder zijn mening moet kunnen en daar is een forum ook voor bedoeld.
Maar de term
waardeloze zie ik geen verband hebben met
onsportief want je kan alles van MS zeggen maar waardeloos is hij zeker niet, niet als je het afzet tegen zijn resultaten geboekt in al die jaren F1 racen.
En noem eens een sportieve F1 piloot die successen heeft geboekt daarmee, de enige die ik kan verzinnen is Senna, maar ook die deed alles om te winnen.
Alleen die was meer een mens met emoties en kon die ook tonen, iets wat MS nooit heeft gekund, tot voor een 2 tal jaartjes geleden.
En ik had me al gedistancieerd van de term
dimmen
Maar goed, ik ben alleen bang voor je Luco dat die meneer MS dit jaar gewoon voor de 8e keer de titel pakt, desnoods zal hij Alonso een duwtje geven