ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Haas
Car: Megane RS

wederom, wat een gezeur over streken van MS. (S)

er zijn er zoveel die dezelfde dingen hebben gedaan in t verleden en niemand die daar over klaagt. Daarbij, als t al zo was, had de FIA harder in moeten grijpen, als t allemaal echt zo is.

ennuh..Luco, 4 titels onrechtmatig met streken verkregen? Ik tel mee... :)
Haas

Duupke schreef:ff iets anders,

wat vinden jullie van het 'Spyker MF1 Team', ze willen de naam trouwens nog wijzigen in 'Spyker Sqaudron F1' of iets wat daar op lijkt...
wat ik er van vind? t gaat nergens over... Tuurlijk, leuk, mediahype, maar t is net als abramovich destijds met jordan, tis ff leuk voor de publiciteit, maar een team wordt er niet beter van. Als Spyker langer dan 5 jaar in de F1 zit, zal t mij hoogstelijk verbazen. Daarbij, je moet doen waar je goed in bent, niet omdat meneer Mol met wat flappen komt...
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Na 3 jaar is Spyker toch weer weg. Dan is de bevriezing van de motoren ontwikkeling afgelopen en kan Spyker/Michiel Mol de boel niet meer betalen.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Haas schreef:wederom, wat een gezeur over streken van MS. (S)

er zijn er zoveel die dezelfde dingen hebben gedaan in t verleden en niemand die daar over klaagt. Daarbij, als t al zo was, had de FIA harder in moeten grijpen, als t allemaal echt zo is.

ennuh..Luco, 4 titels onrechtmatig met streken verkregen? Ik tel mee... :)
goed tellen dan haas :lol: :lol: :lol:
maar spijker is super
zelfs nederlandse licentie volgend jaar
voor het eerst in de geschiedenis
@mr bacardi, elkaar erafrijden in de strijd, vind ik nog anders als bewust iemand rammen, wat naar mijn mening met shumi gebeurde

en jammer want ik denk dat die het niet nodig heeft
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

dwarse hark :p

maar die meneer mol moet niet denken dat ie met een grote zak geld er wel komt, kijk naar toyota een begroting waar je u tegen zegt, en waar rijden ze rond P8?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ik weet niet hoeveel geld meneer mol heeft
maar als die niet uitkijkt is die binnen drie jaar failliet
F1 levert geen geld op, het kost alleen verschrikkelijk veel
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:
goed tellen dan haas :lol: :lol: :lol:
maar spijker is super
zelfs nederlandse licentie volgend jaar
voor het eerst in de geschiedenis
@mr bacardi, elkaar erafrijden in de strijd, vind ik nog anders als bewust iemand rammen, wat naar mijn mening met shumi gebeurde

en jammer want ik denk dat die het niet nodig heeft
ja, noem ze dan. Ik kan ook een getal roepen...maar wil graag van jou weten , wat jij allemaal niet vond kunnen..

iemand eraf rijden in de strijd kan, maar niet zo als MS het deed? pfff...heb je die wedstrijden wel gezien? in japan na de start in de eerste bocht gericht rechtdoor rammen zodat je er allebij aflicht, das zeker allemaal ok omdat senna erbij was? hypocriet gedoe....

@Baco: ja, precies, nu ff mediaaandacht, allemaal leuk, maar serieus zullen ze nooit meedoen. Betwijfel ook wel dat of albers zo blij moet zijn om daar te rijden...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

haas, ik heb de voorbeelden al genoemd :lol: :lol:
beetje lezen :smoke: :worship:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:[

de drie meest bekende

zeer illegale benneton
tweede beukt die zijn tegenstander eraf
derde beukt die zijn tegenstander eraf
vierde keer doet die het weer, alleen gaat die dan zelf kapot
h
dit?
Haas

de drie meest bekende

zeer illegale benneton
dit noem jij tellen? ik wil jaartallen en discutabele acties horen... Geen slap gelul van: het ging niet eerlijk en die kinnenbak is een vieze teringlijer. Als je dan zo volwassen bent te zeiken, doe t dan gegrond... Zo niet, mond houden dan :)

Ennuh...wat is er vandaag zo onsportief aan m geweest dan? Vanwege dat protest tegen alonso? Zoals gezegd, in de positie waar ferrari inzit, zou elk team t zo gedaan hebben. Als t andersom was geweest en ms stond voor en zou de la rosa al dan niet geblokt hebben, zou renault ook een protest indienen. Wat een onzin om daar nou weer een onsportief ding van te maken...btje kortzichtig!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:
de drie meest bekende

zeer illegale benneton
dit noem jij tellen? ik wil jaartallen en discutabele acties horen... Geen slap gelul van: het ging niet eerlijk en die kinnenbak is een vieze teringlijer. Als je dan zo volwassen bent te zeiken, doe t dan gegrond... Zo niet, mond houden dan :)

Ennuh...wat is er vandaag zo onsportief aan m geweest dan? Vanwege dat protest tegen alonso? Zoals gezegd, in de positie waar ferrari inzit, zou elk team t zo gedaan hebben. Als t andersom was geweest en ms stond voor en zou de la rosa al dan niet geblokt hebben, zou renault ook een protest indienen. Wat een onzin om daar nou weer een onsportief ding van te maken...btje kortzichtig!
vieze teringlijer zijn jouw woorden, heb ik niet gezegd
jaartallen kan je zelf opzoeken, heb ik ook al eerder gezegd dat ik dat niet ga doen
en de actie van vandaag
nogmaals lezen haas
alonso was sneller in de derde sector dan die de hele dag geweest was en massa zat er meer dan een seconde achter
hoe kan je dan iemand blokken

smerige streek dus
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Haas schreef:
de drie meest bekende

zeer illegale benneton

Sorry Haas, vanmiddag nogeens gekeken. Maar het protest slaat absoluut nergens op, en dat het bestraft wordt is nog meer misselijkmakend...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Haas

ja..enik zeg dus...elk team zou dat doen. Ownee...heilige renault, mclaren enz, zouden dat allemaal niet doen nee. Ik heb t niet over terecht of onterecht. Wat boeit t trouwens, hij is uitgevallen... Resultaat blijft t zelfde. Jullie lijken wel politici...wel t hardst roepen dat hij een onsportieve sportman is, maar geen gedetailleerde redenatie geven.

ik zal je helpen:
1994
1995
2000
2001
2002
2003
2004

kies maar... :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ach bij een ms fan kan je toch niet met genoeg argumenten komen
ze lopen als puppies achter hun idool aan

en als je geen fan van hem bent vertel je toch nooit de waarheid

en dan heb je het over volwassen
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wat een lachertje :worship:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

andersom kan precies hetzelfde gezegd worden Luco!
Door een roze bril kijken werkt 2 kanten op!
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:ach bij een ms fan kan je toch niet met genoeg argumenten komen

ik heb nog geen argumenten gehoord van je hoor. 4 Onrechtmatige wereldtitels ja... dat wel. Het hoge woord is er uit, maar NOEM DAN DE JAARTALLEN!!!

ik wil best de waarheid vertellen en ja, hij heeft dingen gedaan die niet super netjes zijn, maar met netjes en beleefd zijn, kom je niet aan de top.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

die jaartallen ga ik nu echt niet voor je opzoekn
je gelooft het toch niet

als je die streken nodig hebt om wk te worden ben en blijf je in mijn ogen een waardeloze sportman

en nogmaals is dat jammer want zonder die streken kan die ook wk worden, want rijden kan die
daarom vind ik het des te bedroevender dat je het toch doet op die manier
Haas

als je t op moet zoeken... tsja, sorry hoor, maar dan heb je een beeld in je hoofd zitten, wat gebaseerd is op je eigen ideeen. Je hebt ergens een beeld van hem in je hoofd zitten, wat vast zit, waardoor die man niets goeds meer kan doen.

Ik vind het echt meer dan triest dat je t hardst loopt te roepen wat je vind, terwijl je dus eigenlijk niet weet waar je t over hebt!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

je hebt gelijk hoor
ren jij maar achter ms aan (Y)
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:als je die streken nodig hebt om wk te worden ben en blijf je in mijn ogen een waardeloze sportman
ah...senna dus, fangio, prost... Moet ik doorgaan? weinig echt sportmensen dus in de wereld... |:
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:je hebt gelijk hoor
ren jij maar achter ms aan (Y)
ik heb t niet eens over ergens achter aanrenne. Ik ben gewoon benieuwd, naar de dingen die jij als 'niet door de beugel' vind gaan. Je roept iets en dat zal met reden zijn. Die reden wil ik gewoon ff horen, maar denk dat je het niet weet, en met een hoop bravour denkt er vanaf te komen.
ik ben neit te bang om ergens op te reageren, ook niet in het negatieve tov Michael...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:als je die streken nodig hebt om wk te worden ben en blijf je in mijn ogen een waardeloze sportman
ah...senna dus, fangio, prost... Moet ik doorgaan? weinig echt sportmensen dus in de wereld... |:
daar heb ik ook al drie keer op gereageerd
nogmaals lezen haas
maar schijnt niet mee te vallen
zet die roze ms bril eens af misschien lukt het dan iets beter

maar ja in jouw ogen kan die niks fout doen en zou jij het ook doen
lekker respectvol voor andermans spullen dus (N) (N) (N) (N)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

hij ramde hill er bewust af
hij ramde villeneuve er bewust af

als jij dat door de beugel vind kunnen

en dan als een ander een fout maakt was de wereld te klein
zoals dc in spa

nou dan ben je dus naar mijn maatstaven inderdaad een onsportieve lamzak
Haas

Luco/Alpine-racer schreef: daar heb ik ook al drie keer op gereageerd
nogmaals lezen haas
maar schijnt niet mee te vallen
zet die roze ms bril eens af misschien lukt het dan iets beter

maar ja in jouw ogen kan die niks fout doen en zou jij het ook doen
lekker respectvol voor andermans spullen dus (N) (N) (N) (N)
ik heb mijn bril al lang afgezet, wilde nou juist ff met een nuchtere blik ergens over hebben. Ook dat kan hoor... Zoals ik al heb gezegd, hij heeft fouten gemaakt, zeker en ook dingen om niet zo trots op te zijn. Maar dat heb jij toch ook gedaan in je leven? niets om iemand over de grond in te boren... :)

In mijn ogen kan hij zeker wat fout doen hoor, monaco was nou niet echt een hele fijne actie, sterker nog, vond t een kutactie. Dat ik fan van m ben, wil niet zeggen dat ik alles goedkeur .. (Y)

en, respect voor andermans spullen? Die opmerking kan ik eerlijk gezegd ff niet meteen plaatsen.. Discussie moet kunnen toch, dat roep je zelf altijd t hardst, dus laten we dat dan ook doen :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

daar bedoel ik mee dat zulke mensen in elke klasse rijden
in de F1 geen probleem geld zat schijnbaar

maar als een hork je bewust ramt om je voorbij te komen, ben je in mijn ogen geen goede/gezonde sportman

winnen ten koste van een ander vind ik gewoon niet kunnen

en ms heeft dat naar mijn mening te vaak gedaan

maar zijn acties worden blijkbaar altijd goed gepraat en mag je er niks over zeggen
en je mag hem dan al helemaal niet onsportief vinden

en als een ander dan wat doet staat ms vooraan om hem af te branden

nee dat is een voorbeeld van sportief gedrag
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:hij ramde hill er bewust af
hij ramde villeneuve er bewust af

als jij dat door de beugel vind kunnen

en dan als een ander een fout maakt was de wereld te klein
zoals dc in spa

nou dan ben je dus naar mijn maatstaven inderdaad een onsportieve lamzak
met jv is hij zelf de pineut geweest en bovendien voor gestraft. Mij hoor je niet zeggen dat ik het een nette en terechte actie vind. Sterker nog, t heeft echt wel ff geduurt voor ik weer 120% voor hem was in een race.. heb m daarom ook echt wel ff wat slechts toegewenst!

Hill ramde hij eraf ja. Das niet netjes... Aan de andere kant, als hill slimmer was geweest en niet zo naief en lief... Daarbij, Prost en Lauda hebben in Suzuka ook zo gestaan. Ook kampioenschap beslist, daar heeft tohc ook niemand t over. Dat soort dingen gebeuren in de racerij, netjes of niet netjes. Dat gebeurt ook midden in t seizoen, niet alleen in de laatste race..

Wat betreft Spa, MS had reden boos te zijn, net als Hill dat was in 94, is dat zo erg dan? DC en MS hadden ff flinke ruzie en er zijn wat woorden gevallen.. dat hoort erbij, menselijk. Hill en MS hebben elkaar 5 jaar lang in de haren gezeten.. tsja
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:winnen ten koste van een ander vind ik gewoon niet kunnen

en ms heeft dat naar mijn mening te vaak gedaan
NOEM DAN EENS FEITEN!!!
Luco/Alpine-racer schreef:maar zijn acties worden blijkbaar altijd goed gepraat en mag je er niks over zeggen
van wie niet?
Luco/Alpine-racer schreef:en je mag hem dan al helemaal niet onsportief vinden

en als een ander dan wat doet staat ms vooraan om hem af te branden

nee dat is een voorbeeld van sportief gedrag
wederom, voorbeelden? Heb MS niet direct iemand horen beschuldigen als hij er niet zelf bij betrokken was.. :) Maar zoals gezegd, noem eens wat?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ik heb al een aantal voorbeelden gegeven, dat vind ik er al teveel
racen heeft niks met bewust beuken te maken
en dat zeg je zelf dat die dat gedaan heeft

monaco noemde je ook al zelf

maar we vallen denk ik in herhaling

ik vind er onsportief en niet thuishoren in de sport, welke sport dan ook

en je kan je allemaal een keer vergissen of je verremmen
maar een aantal acties van ms waren overduidelijk

en dit weekend was ook weer een voorbeeld van hoe ze samen werken daar bij ferrari
mar dat heb ik ook al duidelijk gemaakt in een eerdere post waar dan ineens niet meer over gepraat wordt

alonso was in die sectie sneller dan in zijn geklokte ronden en reed een sec voor massa, en dan blok je???
sorry hoor maar dat is gewoon onsporief gedrag
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:maar we vallen denk ik in herhaling

ik vind er onsportief en niet thuishoren in de sport, welke sport dan ook
ja, we vallen in herhaling ja. Ik vraag je om voorbeelden en jij blijft volhouden dat je die al hebt gegeven. Nou, ik heb ze nog niet gehoord, niet vandaag,niet gister en niet vorig jaar... Alleen recente gebeurtenissen reageer je op, terwijl je t maar steeds over zijn onsportieve rijden en kampioenschappen uit t verleden hebt. Reageer daaar dan eens specifiek op en maak je er niet vanaf met "dat heb ik al meerder malen genoemd" "ben te lui het op te zoeken" of "je kijkt toch door een roze bril"....
Luco/Alpine-racer schreef:en je kan je allemaal een keer vergissen of je verremmen
maar een aantal acties van ms waren overduidelijk

en dit weekend was ook weer een voorbeeld van hoe ze samen werken daar bij ferrari
mar dat heb ik ook al duidelijk gemaakt in een eerdere post waar dan ineens niet meer over gepraat wordt

alonso was in die sectie sneller dan in zijn geklokte ronden en reed een sec voor massa, en dan blok je???
sorry hoor maar dat is gewoon onsporief gedrag
heb ik je daar zojuist geen gelijk in gegeven? aan de andere kant, dan moet de fia dat protest maar niet goedkeuren. Ben t met je eens dat t geen nette actie is, maar als jij een boete krijgt en je kunt eronder uitkomen door iets waarvan je zelf vind dat t onzin is, doe je t ook.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Luco, ik deel jouw mening dat onsportief gedrag niet thuis hoort in welke sport dan ook. Echter heb je het hier alleen maar negatief over Schumacher en Ferrari. Waar blijft jouw commentaar op de overige teamsen rijders dan? Elke rijder/team heeft wel eens een onsportieve streek uitgehaald alleen daar hoor ik je niet over. Enkel Schumacher en Ferrari. Blijkbaar zijn dat de enige die onsportief gedrag vertonen in jouw ogen.
Haas

Juist!! Dat bedoel ik dus precies......
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Arno17 schreef:
mike16v schreef:Luco, het maakt mij en denk niemand wat uit hoe jij over MS denkt, maar ik stoor me wel aan de manier waarop. beetje dimmen a.u.b.

weer terug naar de F1, ik ben benieuwd of het alonso nog gaat lukken, maa rheb mijn twijfels..
Beaam, al hoef je niet meteen te dimmen, wat minder schreeuwerig mag ook.

Onsportief kan je hem noemen, waardeloze sportman is teveel.
dit is het laatste wat ik erover zeg

ik mag hem een waardeloze sportman vinden, omdat ik vind dat zijn streken niet kunnen
een ander mag het een supersportman vinden
dan roep ik toch ook niet dat dat niet mag
en waar schreeuw ik??
ik gebruik geen vetgedrukt,hoofdletters en dergelijke
dus als je mening geven nu ook al schreeuwen is
maar blijkbaar moet je achter de hysterische massa aanrennen

nieuwsflits, echt niet :lol:
He jammer nou, wilde eens lekker een potje gaan kleppen over het voor en tegen MS zijn.

Luco, nogmaals je mag hem een onsportieve rijder vinden en ook een waardeloze, ieder zijn mening moet kunnen en daar is een forum ook voor bedoeld.

Maar de term waardeloze zie ik geen verband hebben met onsportief want je kan alles van MS zeggen maar waardeloos is hij zeker niet, niet als je het afzet tegen zijn resultaten geboekt in al die jaren F1 racen.

En noem eens een sportieve F1 piloot die successen heeft geboekt daarmee, de enige die ik kan verzinnen is Senna, maar ook die deed alles om te winnen.

Alleen die was meer een mens met emoties en kon die ook tonen, iets wat MS nooit heeft gekund, tot voor een 2 tal jaartjes geleden.

En ik had me al gedistancieerd van de term dimmen

Maar goed, ik ben alleen bang voor je Luco dat die meneer MS dit jaar gewoon voor de 8e keer de titel pakt, desnoods zal hij Alonso een duwtje geven :lol:
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Luco/Alpine-racer schreef:ach bij een ms fan kan je toch niet met genoeg argumenten komen

Kijk dit is dus dikke bull................

Luco, we kunnen het namelijk ook omdraaien, je loopt als alle andere anti MS te zeuren over als zijn fratsen( neen geen C1000 )

Ik had je al gezegd dat ik geen fan ben van de man, wel kan ik als F1 liefhebber zeggen dat deze man gepresteerd heeft wat tot in lengte van dagen niet meer zal worden geevenaard, MS is gewoon topper dan top.

En dat gaat me niet makkelijk af om zo over een Duitser te spreken. :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Luco, ik deel jouw mening dat onsportief gedrag niet thuis hoort in welke sport dan ook. Echter heb je het hier alleen maar negatief over Schumacher en Ferrari. Waar blijft jouw commentaar op de overige teamsen rijders dan? Elke rijder/team heeft wel eens een onsportieve streek uitgehaald alleen daar hoor ik je niet over. Enkel Schumacher en Ferrari. Blijkbaar zijn dat de enige die onsportief gedrag vertonen in jouw ogen.
tuurlijk is iedereen wel eens onsportief
alleen ms wat vaker dan een ander, vind ik

en verder vind ik het jammer dat die het doet
want qua rijder is die denk ik inderdaad meer dan een bovengemiddelde coureur
en zou die deze streken niet nodig hebben

dus als coureur is het een prima rijder
maar als sportman vind ik hem duidelijk te kort komen

en inderdaad het is nog stommer dat de fia erin trapt
en dat snap ik ook niet
hoe kun je iemand straf geven voor blokken, terwijl die juist in die ronde sneller was dan het gehele weekend

vandaar ook de suggestie ferrari/fia onder een hoedje
ik vind het gewoon zonde van de sport en ben daarom blij dat die stopt :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Voor de mensen die twijfels hebben bij de straf van Alonso, hier het bewijs dat hij HELEMAAL NIEMAND TOT LAST IS!

http://www.youtube.com/watch?v=IweQAAxOVjg

En ja, ik ben zwaar pissed op Ferrari, maar vooral op de baancommisarissen die hier een wereldtitel op het spel zetten. Alleen maar om Ferrari te helpen.

Zoals Alonso al zegt: Formule 1 is geen sport meer. (N) (N) :kots:

Zelfs Max Mosley zegt dat Alonso niemand tot last is geweest... Heeft hij de macht niet om er iets aan te doen?!
Gesloten