Bedoel je Seger?white gtt power schreef:men maat heeft toch 200 + pk op de wielen met zen 1400 cc'tje. heeft wel enkele mods meer
ACT: 5 GT Turbo.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ahh die R5..daar zijn wel meer dan enkele mods meer aan gebeurd wat ik van Maurice gehoord heb 

-
ja zeker,
mja int vervolg zal ik men vragen en derg voor mij houden, want jullie hier denken toch maar altijd dat iedereen uit zen nek lult. ik ga geen
mja int vervolg zal ik men vragen en derg voor mij houden, want jullie hier denken toch maar altijd dat iedereen uit zen nek lult. ik ga geen
Laatst gewijzigd door white gtt power op zo 12 feb 2006 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Job Turbo (jeroen) heeft met zijn 5je met 1400cc blokje 208pk bij 1.1 Bar.Steven schreef: For the record: Er zijn trouwens meerdere 'bewezen' 200pk rijders op vrijwel standaard onderblok, hier in NL ja....
Ook orgineel onderblok.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
He komop. niet gelijk je zo laten kennen.. De meesten die wat sceptich zijn, zijn zelf ook al wat langer bezig met een renault/GTTwhite gtt power schreef:ja zeker,
mja int vervolg zal ik men vragen en derg voor mij houden, want jullie hier denken toch maar altijd dat iedereen uit zen nek lult. ik ga geen beweringen doen als het nie zo is hè!
Dus laten we het gezellig houden. En als er iets is. gewoon melden. wie weet kan de rest er ook nog wat van leren.

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik ben benieuwd
laat maar zien, de snelste van europa

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
ok , zeker gezellig houden, ik val niemand persoonlijk aan.
maar vorige keer wou ik een mooi topic openen waarin iedereen zen mods neerzette van zen 5 en prestaties, wat doen ze, ze sluiten men topic alvrens ik 1 antwoord krijg
reden, zo topics zaaien onrust en zorgen voor discussies die we hier niet willen! komaan, waarvoor dienen forums dan!
ik heb veel intresse in GTT'tjes, waar moet ik men info en gebruikservaringen anders halen.
maar vorige keer wou ik een mooi topic openen waarin iedereen zen mods neerzette van zen 5 en prestaties, wat doen ze, ze sluiten men topic alvrens ik 1 antwoord krijg
reden, zo topics zaaien onrust en zorgen voor discussies die we hier niet willen! komaan, waarvoor dienen forums dan!
ik heb veel intresse in GTT'tjes, waar moet ik men info en gebruikservaringen anders halen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en blijft die heel?RobertR19 schreef:Job Turbo (jeroen) heeft met zijn 5je met 1400cc blokje 208pk bij 1.1 Bar.Steven schreef: For the record: Er zijn trouwens meerdere 'bewezen' 200pk rijders op vrijwel standaard onderblok, hier in NL ja....
Ook orgineel onderblok.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens mij waren dat af fabriek racevijfjes die in de 5 coupecup gebruikt werden net zoiets als de cliocup nuseger schreef:hallo
kan hier eigenlijk mij iemand vertellen wat het verschil is tussen een gt turbo en een gt turbo coupe. Soms staat dat extra vermeld. Ik meen het ooit eens ergens gelezen te hebben?
correct me if i am wrong
-
ja die uitspraak was miss ongepast, maar bloedsnel is i wel. en nu komen er een dezer dagen nog wat extra mods bij, ze gaan toch mogen oppassen voor dit 5je op de strip.Luco/Alpine-racer schreef:ik ben benieuwd
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik wens je echt succes
toch blijf ik erbij dat meer dan 200 pk uit 1400 cc niet heel blijft als je het regelmatig gebruikt
ja misschien als je maar een paar 100 km per jaar ermee rijd
maar een discussie hierover is zinloos en zou er graag bewijzen van zien dat het heel blijft
toch blijf ik erbij dat meer dan 200 pk uit 1400 cc niet heel blijft als je het regelmatig gebruikt
maar een discussie hierover is zinloos en zou er graag bewijzen van zien dat het heel blijft

-
Jahoor rijd nog steeds. (nu staat hij in de stalling)Luco/Alpine-racer schreef:en blijft die heel?RobertR19 schreef:
Job Turbo (jeroen) heeft met zijn 5je met 1400cc blokje 208pk bij 1.1 Bar.
Ook orgineel onderblok.
Maar voordat hij de stalling in ging, heb ik hem zien rijden.)
Leek mij idd ook een leuk topic. Jammer dat het weggehaald iswhite gtt power schreef:ok , zeker gezellig houden, ik val niemand persoonlijk aan.

-
ja mijn droomtopic,
gewoon van idereen, alle mods die er gedaan waren + wat prestaties indien getest. ksnap echt niet wat er kan mislopen met zo een topic. heb zelfs pm gestuurd om em toch te openen opnieuw, maar de forum moderators vonden het zelfs bij nader inzien niet geschikt.
gewoon van idereen, alle mods die er gedaan waren + wat prestaties indien getest. ksnap echt niet wat er kan mislopen met zo een topic. heb zelfs pm gestuurd om em toch te openen opnieuw, maar de forum moderators vonden het zelfs bij nader inzien niet geschikt.
Mijn gt werd tot voor enkele maanden dagelijks gebruikt en ik rijd ook oa naar Assen en heb daar 2.5 gereden. Tot nu toe bleef alles heel maar dan moet de wagen ook perfekt in het oog gehouden worden en zoals veel gt onder de olie hangen enz...Luco/Alpine-racer schreef:ik wens je echt succes
Dagelijks reed ik er wel 1.5 tot 1.7 bar mee onder de gasklep.
Luco, het is best mogelijk om 200+ uit een 1400tje te halen en ik zal het bewijzen ookLuco/Alpine-racer schreef:ik wens je echt succes

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja en hoeveel km reed je per jaar?seger schreef:Mijn gt werd tot voor enkele maanden dagelijks gebruikt en ik rijd ook oa naar Assen en heb daar 2.5 gereden. Tot nu toe bleef alles heel maar dan moet de wagen ook perfekt in het oog gehouden worden en zoals veel gt onder de olie hangen enz...Luco/Alpine-racer schreef:ik wens je echt succes
Dagelijks reed ik er wel 1.5 tot 1.7 bar mee onder de gasklep.
ik vind het knap dat die heel blijft
en je kan wel op 1,5 rijden maar gebruik je het ook daadwerkelijk
no offence hoor
maar ik ken er diversen die het getunede vermogen dagelijks gebruiken en dan gaat het toch vrij regelmatig kapot
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als je met oude zooi begint is het vaak zo kapot ..
Begin je met nieuw spul en goed dan kan het zeker ff mee ...
Maar ik ben ook wel benieuwd of we nu praten over pk's aan de wielen of...?
En het koppel hoe is het daar mee ?
En punt twee krijg je het op de weg ?
De set up die ik nu heb is al lekker vlot maar alles kan gekker
Begin je met nieuw spul en goed dan kan het zeker ff mee ...
Maar ik ben ook wel benieuwd of we nu praten over pk's aan de wielen of...?
En het koppel hoe is het daar mee ?
En punt twee krijg je het op de weg ?
De set up die ik nu heb is al lekker vlot maar alles kan gekker

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
helemaal met je eens maar blijft zon blok (laat ik voorzichtig zijn) 75.000 km heel als je de pks daadwerkelijk gebruikt?GerryTT schreef:Luco, het is best mogelijk om 200+ uit een 1400tje te halen en ik zal het bewijzen ookLuco/Alpine-racer schreef:ik wens je echt succes
maar een discussie hierover is zinloos en zou er graag bewijzen van zien dat het heel blijftMaar alles hangt af van de besteurder. Een originele gtt rij ik binne 200mtr naat de k*%$e als ik wil. Mensen net als Steven kunnen tig km rijden met een opgevoerde gt. Meestal ligt het aan het baasje
-
ik heb erbij gezeten op 1.5 bar, deze jonge kan sprinten niet normaal, hij laat zen auto in 1ste amper spinnen en schiet weg als een raket op gewone 185-60-13 bandjes.
je moet denken 200m op 8.5 sec, dan krijg je het vermogen toch op de baan lijkt me.
je moet denken 200m op 8.5 sec, dan krijg je het vermogen toch op de baan lijkt me.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan zal je een rustige rijstijl hebben en die 200 pk maar af en toe aanspreken dus?GerryTT schreef:Ik hoop dat mijn blok straks 100k meegaat. En met mijn rijstijl denk ik wel wat meer km's te halen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee niet alleen circuitantoine schreef:Luco, ik denk dat je teveel aan circuit auto's denkt. Niemand rijdt de gehele dag vol vermogen. Een motor van de clio maxi bv moest om de 1000 km uit elkaar.
maar waarom een auto bouwen met meer dan 200pk en maar 2% van de tijd er gebruik van maken
en dat probeer ik uit te leggen
als je hem gebruikt waarvoor je hem bouwt gaat die nog geen 50.000 mee en dat geeft niemand toe
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach 1 voordeel het is jou geld niet 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sperretjeFlorus schreef:Dat vraag ik me nu ook af,hoe krijg je het op de weg?,heb met de aanpassingen die ik nu heb al moeite in z'n 1ste versnellingjochem de haas schreef:En punt twee krijg je het op de weg ?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daar gaat het ook niet om jochemjochem de haas schreef:Ach 1 voordeel het is jou geld niet

geld moet nu eenmaal rollen

Haha....NEE Goed warmrijden(twee keer de ven. aan horen slaan) Dan een uurtje gassen.... of tweeLuco/Alpine-racer schreef:dan zal je een rustige rijstijl hebben en die 200 pk maar af en toe aanspreken dus?GerryTT schreef:Ik hoop dat mijn blok straks 100k meegaat. En met mijn rijstijl denk ik wel wat meer km's te halen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je mag wel slicks van mij lenen hoor
14" of 15"

14" of 15"