Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
mickeynox schreef:Wanner gaat er weer es wat gebeuren. Of zijn er geen meetings in deze tijd van het jaar ???
Pas nog over gehad met een deel van de mensen die regelmatig in Roosendaal komen...
Misschien een idee om het wat dichter bij huis te gaan zoeken?
Volgens mij komt 80% van verder weg dan ze lief is
mickeynox schreef:Wanner gaat er weer es wat gebeuren. Of zijn er geen meetings in deze tijd van het jaar ???
Pas nog over gehad met een deel van de mensen die regelmatig in Roosendaal komen...
Misschien een idee om het wat dichter bij huis te gaan zoeken?
Volgens mij komt 80% van verder weg dan ze lief is
En waar gaan we het dan zoeken? Ik kom zelf uit Waddinxveen vind het geen probleem om naar Roosendaal te rijden (leef er half ) maar als het nog verder weg gaat worden haak ik waarschijnlijk wel af.
Kier schreef:En waar gaan we het dan zoeken? Ik kom zelf uit Waddinxveen vind het geen probleem om naar Roosendaal te rijden (leef er half ) maar als het nog verder weg gaat worden haak ik waarschijnlijk wel af.
Ik zei toch ook DICHTER bij huis?
Wilma schreef:Roosendaal was juist de plek om te meeten met onze Zuiderburen
Kunnen we toch ook gewoon blijven doen
Ze komen toch ook niet iedere keer
Kier schreef:En waar gaan we het dan zoeken? Ik kom zelf uit Waddinxveen vind het geen probleem om naar Roosendaal te rijden (leef er half ) maar als het nog verder weg gaat worden haak ik waarschijnlijk wel af.
Ik zei toch ook DICHTER bij huis?
Dichter bij huis?...hmmm ik weet niet eens waar heukelum ligt ligt dat dichter bij Wvn dan bij Rsd?
Kier schreef:Dichter bij huis?...hmmm ik weet niet eens waar heukelum ligt ligt dat dichter bij Wvn dan bij Rsd?
In Heukelum kunnen we zoveel auto's niet kwijt
En alsjeblieft niet in Heukelum, ik vind autorijden ook leuk
Zat meer richting Dordrecht/Rotterdam te denken
Wat is er precies erg aan Roosendaal. Als het te ver is ga je toch naar een andere. Het zou jammer zijn als roosendaal meeting gaat verdwijnen.
En denk nou nie dat het voor mij erg dichtbij is want als ik van m'n werk afkom moet ik ook bijna een uur rijden.
Maar ik ben ook bezig om wat mensen bij RMC te porren voor de Roosendaal meeting. En het zou wel leuk zijn als dat samen kon vallen als daar geen probleem gezien word door sommige mensen
Ik heb ook geen problemen met roosendaal hoor, vanmij mag de meeting daar blijven. Maar als men het wil gaan verplaatsen, tja..dan natuurlijk liever dichterbij
Wilma schreef:Barendrecht dan?
Is een macD aan de A15 en vrij centraal gelegen
Den, is voor ons 5 minuutjes!!!
Kwamen daar niet altijd van dat vage volk? en worden meetings niet meer getolereerd? Staat me nog vaag iets van bij?
Dat vage volk komt inderdaad daar in de buurt. Echter dat is op de carpool parking. Even verderop zit een macD en/of KFC waar het een stuk gezelliger is
Wilma schreef: Dat vage volk komt inderdaad daar in de buurt. Echter dat is op de carpool parking. Even verderop zit een macD en/of KFC waar het een stuk gezelliger is
Ah had ik het toch een beetje goed opgevangen
Maar als we naar barendrecht gaan... waar houden we dan de aftermeeting?
Heb wel niet de snelste renault clio. Maar wilde na al 5 jaar in het bezit er van te zijn toch eens naar een meeting komen. Gewoon ideen opdoen en zo om van je eigen auto wat te maken. Maar ja heb in de meeting post nog nooit iets vernomen of er iets in de buurt van tilburg wordt gehouden. Dus als er weer een meeting komt in roosendaal is dat voor mijn toch dichterbij dan rotterdam.
Maar weet iemand of er nog een meeting komt in veldhoven of eindhoven want daar wordt al lange tijd een posts meer geplaatst