ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
- Moderator
- Car: MB
Kiritmati is onderdeel van de Christmas Eilanden en ik kan daar geen bruggen vinden. Als je via google maps flink inzoomt op het eiland dan zie je echter wel heel veel "landbruggen". Oftewel, veel smalle oversteken van land tussen het vele water.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
lekker makkelijk zo´n computer cursus, de hele dag rtc´en 
edit: iemand er al achter waarom die apostrof zo stom doet? dit dus: ´

edit: iemand er al achter waarom die apostrof zo stom doet? dit dus: ´
waar bedoel je?
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Als je op post klikt kom je in een nieuw venster (waar ik dit nu zit te tikken)
Onderaan het invoerveld zitten 4 opties.
Attach signature (signatures can be changed in profile)
Disable BBCode in this post
Disable Smilies in this post
Notify me when a reply is posted
De eerste staat aan.
Links onder de smilies ook nog 3.
HTML is OFF
BBCode is ON
Smilies are ON
Onderaan het invoerveld zitten 4 opties.
Attach signature (signatures can be changed in profile)
Disable BBCode in this post
Disable Smilies in this post
Notify me when a reply is posted
De eerste staat aan.
Links onder de smilies ook nog 3.
HTML is OFF
BBCode is ON
Smilies are ON
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
staan bij mij hetzelfde.
dat heeft te maken met smilies en vetgedruk en dat soort codes....
dat heeft te maken met smilies en vetgedruk en dat soort codes....
-
- Car: R19.R
' - test 
werkt dus, zal aan je browser liggen of regionale instellingen...

werkt dus, zal aan je browser liggen of regionale instellingen...
het zal iets met rtc te maken hebben want bij geen enkele andere site heeft ie er last van 

als je
is moet je ff je rechter ctrl-shift indrukken. 
``````````''''''''
Code: Selecteer alles
;) plots een +'

``````````''''''''
oh, in xp niet toch?
-
als je je toetsenbord omdraait welalexs schreef:oh, in xp niet toch?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
- Adinsx
Oh, het antwoord op de quiz was Gisborne
http://www.allcountries.org/photos/new_ ... os_64.html
Het klopt alleen niet, omdat daar de dag niet het eerst begint naar mijn idee, maargoed... wel iedereen thanks voor de hulp, mijn andere 3 antwoorden waren goed, alleen de laatste dus niet.
Gisteravond tegen de buurman gesprint met zijn wat aangepaste 106GTI.
Ik reed gewoon nauwelijks weg bij hem, alleen boven de 190 ging het goed.
Hij gaat overigens naar een Vectra 2.2 of 2.8 V6 kijken, dus dan kan ik het schudden.
Maar inmiddels is mijn kwijlbakje ook weer vol, want de beoogd opvolger daalt langzaam verder in prijs
http://www.autotrack.nl/tweedehands/ren ... ne/6956238
http://www.allcountries.org/photos/new_ ... os_64.html
Het klopt alleen niet, omdat daar de dag niet het eerst begint naar mijn idee, maargoed... wel iedereen thanks voor de hulp, mijn andere 3 antwoorden waren goed, alleen de laatste dus niet.
Gisteravond tegen de buurman gesprint met zijn wat aangepaste 106GTI.
Ik reed gewoon nauwelijks weg bij hem, alleen boven de 190 ging het goed.

Hij gaat overigens naar een Vectra 2.2 of 2.8 V6 kijken, dus dan kan ik het schudden.
Maar inmiddels is mijn kwijlbakje ook weer vol, want de beoogd opvolger daalt langzaam verder in prijs

http://www.autotrack.nl/tweedehands/ren ... ne/6956238
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Wie organiseerd die quiz? Dat is een mooie prut(ser)(ster) dan. Ook staat Gisborne niet niet algemeen bekent als stad van de bruggen. Misschien in Nieuw-Zeeland wel ja... Enige wat klopt is de naam van de regio is hetzelfde als de naam van de stad. Kon je er nog iets mee verdienen? Of alleen voor de eer.
- Adinsx
Ik heb ook een discussieblog aangemaakt op het intranet hiervoor...Johan schreef:Wie organiseerd die quiz? Dat is een mooie prut(ser)(ster) dan. Ook staat Gisborne niet niet algemeen bekent als stad van de bruggen. Misschien in Nieuw-Zeeland wel ja... Enige wat klopt is de naam van de regio is hetzelfde als de naam van de stad. Kon je er nog iets mee verdienen? Of alleen voor de eer.
Winnen:
1e prijs, bon van 100 euro
2e prijs, bon van 75 euro
3e prijs, bon van 50 euro
ik moet ook nog even kijken hoe en wat maar zit er serieus over na te denken om mee te gaan 

Ik heb het een tijdje geleden al gevraagd, geloof niet zo antwoord op gehad, dus nog een keertje opnieuw.
Weet iemand of het mogelijk is een (afneembare) trekhaak op een megane 2 RS (alle fases) te monteren? Geloof niet dat het uberhaupt een optie was maar wellicht wel te fabriceren? (Ligt beetje aan de achterbumper en de uitlaat denk ik?). Thx.

Weet iemand of het mogelijk is een (afneembare) trekhaak op een megane 2 RS (alle fases) te monteren? Geloof niet dat het uberhaupt een optie was maar wellicht wel te fabriceren? (Ligt beetje aan de achterbumper en de uitlaat denk ik?). Thx.

-
- Moderator
- Car: Megane
ja is mogelijk tjeck:Sander2 schreef:Ik heb het een tijdje geleden al gevraagd, geloof niet zo antwoord op gehad, dus nog een keertje opnieuw.![]()
[img]http://img64.imageshack.us/img64/7353/20rlls3.jpg[/img]
[img]http://img200.imageshack.us/img200/9462/20rlls14.jpg[/img]
Nog mensen die dit weekend naar WRC Deutschland gaan? Ik vertrek vanavond samen met Mike in de clio
-
Steven schreef:Zo das een fijne genotsknots, durf te wedden dattie nog in menig nachtkastje opgeslagen wordt...

moet er een andere uitlaat onder volgens mij, en das denk ik duurder dan een trekhaak. mag een rs wel wat op kenteken trekken eigenlijk?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
goeie, ferme handgreep ook inderdaad. Mooi ontwerpjeSteven schreef:Zo das een fijne genotsknots, durf te wedden dattie nog in menig nachtkastje opgeslagen wordt...

-
- Moderator
- Contacteer:
Deze mag 1000kg geremd.Martijn Kool schreef:Steven schreef:Zo das een fijne genotsknots, durf te wedden dattie nog in menig nachtkastje opgeslagen wordt...![]()
moet er een andere uitlaat onder volgens mij, en das denk ik duurder dan een trekhaak. mag een rs wel wat op kenteken trekken eigenlijk?
Ja? Jij hebt em al ff getest met Merino?Haas schreef:goeie, ferme handgreep ook inderdaad. Mooi ontwerpjeSteven schreef:Zo das een fijne genotsknots, durf te wedden dattie nog in menig nachtkastje opgeslagen wordt...