Veel plezier, man!
weet eigenlijk nog steeds niet of ik ook meerij...Jesper16v schreef:Over de toertocht.
@Paskie, jij parkeert de auto bij mij en dan rijden we naar Donker Salland.
@Frits, jij kan dat ook gewoon doen, zodat Johan ook naar mij komt en rijden we met z'n 4en
Ik weet niet of er nog meer komen?
Merijn schreef:Zum befehl, Herr sturmbahnfuhrer!Jesper16v schreef:@Paskie, jij parkeert de auto bij mij en dan rijden we naar Donker Salland.
jaja zondag plakt ie zeker ook nog zn snorretje op en dan zegt ie tegen me: Ausweis bitte!!!!Merijn schreef:Zum befehl, Herr sturmbahnfuhrer!Jesper16v schreef:@Paskie, jij parkeert de auto bij mij en dan rijden we naar Donker Salland.
Word gezelli!Paskie schreef:ja hee zet hier dan ook ff dit bij :Jesper16v schreef:Geef die kaartjes dan maar aan mij.
*zucht*
@Paskie, jij parkeert de auto bij mij en dan rijden we naar MONACO
![]()
![]()
![]()
Jah, had ik al zien liggen toen k mn auto ff draaide... nee, komt niet van die van mij af...Merijn schreef:ow ja, Niels, check jij je olie regelmatig? Toen jij wegreed lag er namelijk een klein plasje olie op het asfalt in Beuningen. Het lag op een rare plaats, want volgens mij stond jou auto daar niet precies, maar misschien wel belangrijk om effe te melden. Check ook eens je bakolie, want het leek aan de linkerkant vandaan te komen.
Tja, je moet wat zo... maar idd LBTom schreef:boeiend