Vrouw propt gestolen gsm in vagina
Uitgegeven: 9 augustus 2010 17:03
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2010 17:03
AMSTERDAM - Een 23-jarige vrouw probeerde zaterdagavond winkelbeveiligers tevergeefs te slim af te zijn. Ze werd in Hengelo opgepakt nadat ze een gestolen telefoon in haar vagina probeerde te verstoppen.
Vrouw propt gestolen gsm in vagina
Uitgegeven: 9 augustus 2010 17:03
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2010 17:03
AMSTERDAM - Een 23-jarige vrouw probeerde zaterdagavond winkelbeveiligers tevergeefs te slim af te zijn. Ze werd in Hengelo opgepakt nadat ze een gestolen telefoon in haar vagina probeerde te verstoppen.
Ist geen idee om eens een ACT: LPG aan te maken Riël?
Ff algemene vraag, de LPG pomp van m'n maats Xantia doet wat moeilijk heb ik het idee, hij is nogal hoorbaar en volgas op LPG houd hij duidelijk in. Op benzine speert ie wel normaal.
Enige wat ik nog kan verdenken is de verdamper, maar volgens mij is het toch echt de pomp.
Kun je die pompen nu wel of niet vervangen? Bij de LPG boer schijnt het te kunnen met een sigaartank, maar ist ook zelf te doen?
Naja zoveel kan dat niet zijn he... Bij eurogas is de ECU vaak een beetje losjes. Een openmaken en soldeercontacten checken.
Is het een mengstuk? Is je luchtfilter ok en hoe is de gasklep van de safrane? Daar zit namelijk een automatische speling verwijder stangetje aan en die wil wel eesn vastzitten waardoor die klep te ver dicht valt. Heb daar ook wel wat ellende mee gehad. Ook valsu lucht.
Over LPi heb ik niet veel te vertellen, ik heb er geen ervaring mee.
De hints:
- Deze stad wordt ook wel ‘stad van de bruggen’ genoemd
- De dag begint hier als eerste
- De regio waar deze plaats in ligt heeft dezelfde naam
Laatste quizvraag om de winst binnen te halen
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
In London staan zijn wel een aantal bruggen, maar volgens mij staat die stad niet als "stad van de bruggen bekend" (en volgens wikipedia ook niet). Toch denk ik Venetie of London
Laatst gewijzigd door Johan op wo 11 aug 2010 9:23, 2 keer totaal gewijzigd.
het moet allemaal slaan op die ene plaats waarvan de naam gelijk is aan de regio, hij ook wel stad van de bruggen word genoemd en waar de dag als eerste begint....