Heb mijn broertje ook gehad. Kun je ontzettend hard de bocht mee om. Heb een meesturende achteras geloof ik. Erg stoere bakArco schreef:De Zwarte Slet vs. ZX 2.0 16V Phase I van broertjelief
1 - 0

Volgens mij niet meesturend zoals je dat denkt.........volgens mij een of andere wazige constructie zodat achteras iets meedoet in het sturen.Arco schreef:Klopt. Meesturende achteras. En nee, het rijd niet verkeerd. Pk's genoeg (over nog denk ik)
Dankzij de Roadhogs die eronder zaten ging ie niet meer zo hard de bocht om ....![]()
Ik heb ze net maar ff vervangen door 4 nieuwe Bridgestone's.
Eens kijken wat ie zo doet
Leuk dat hij er voor ging. Als ik zo'n ding tegenkom zit er meestal een recht-voor-zich-uitstarend-lijk met leder handschoentjes in.Jochem de Haas schreef:Maar goed die vent wilde ff sporten, naast me blijven hangen en dan weer ff gas afremmen en kijken enz ..dus die kende waarschijnlijk een 21 turbo ofzo want ik reed gewoon normaal.
Maar helaas was de Fiat een maatje of 3 te groot
Kijk eens naar gewicht/pk verhouding, niet alleen naar pksJeff rsi schreef:Maatje van me heb een seat leon 2.0 cupra van 1997 gekocht.
Hij is flink sjagerijnig wat de R19 is gewoon een sruk sneller.
Zal dat ding afgetrapt zijn ofzo?
150pk zou toch wel ff sneller moeten wezen dan een R19 16v?
Mischien kennen ze jou auto?-jo- schreef:Leuk dat hij er voor ging. Als ik zo'n ding tegenkom zit er meestal een recht-voor-zich-uitstarend-lijk met leder handschoentjes in.Jochem de Haas schreef:Maar goed die vent wilde ff sporten, naast me blijven hangen en dan weer ff gas afremmen en kijken enz ..dus die kende waarschijnlijk een 21 turbo ofzo want ik reed gewoon normaal.
Maar helaas was de Fiat een maatje of 3 te groot
Was je niet gelukt met de Laguna vrees ik...Maarten-Jan schreef:Daar had ik wel bij willen zijn
Haha, nee dat weet ik wel zekerArno17 schreef:Was je niet gelukt met de Laguna vrees ik...Maarten-Jan schreef:Daar had ik wel bij willen zijn
Zeker als je de 9 als oud en traag barrel kent...tutuur schreef:A la tutuur in zijn renault 9
Kin hing ongeveer op zijn knieenMaarten-Jan schreef:Daar had ik wel bij willen zijn
Valt mee, liep toendertijd nog in korte broek en sandalen zonder geiten sokken overigens.Steven schreef:Nou is het een inkopper, maar hoe is het met die stinksokken van jou Arno?