omdraaien, die moeder van 39 met dr dochter van 18J-P-S schreef:doe mij maar een gewoon jong mokkel, en mam mag erbij
ja, begin v t eind man.. als je een eenmaal met auto's kloot, komt er nooit meer wat fatsoenlijksJ-P-S schreef:auw man schei uit... heb t net uit met mn vriendin
en oudere vrouwen willen gewoon een jongere vent voor erbij, zonder verdere complicaties, zweverig verliefd te zijn of zichzelf willen bewaren tot punt x....Haas schreef:vent, zelfs over losbollen hebben de meesten nog geen idee... Of ze denken dat elke vent alles batst wat los en vast zit (categorie 1), of ze denken dat elke vent meteen vast wil als je met ze ouwehoert in t cafe(categorie 2)... Vrouwen sporen gewoon niet....
@Ray, goeie combi
ja man klopt ook weer HE-LE-MAAL..Haas schreef:vent, zelfs over losbollen hebben de meesten nog geen idee... Of ze denken dat elke vent alles batst wat los en vast zit (categorie 1), of ze denken dat elke vent meteen vast wil als je met ze ouwehoert in t cafe(categorie 2)... Vrouwen sporen gewoon niet....
@Ray, goeie combi
jaa komt mede door de auto'sHaas schreef:ja, begin v t eind man.. als je een eenmaal met auto's kloot, komt er nooit meer wat fatsoenlijksJ-P-S schreef:auw man schei uit... heb t net uit met mn vriendinSpreek uit ervaring...
dan ben ik het meest inspirerend, net als SocratesJ-P-S schreef:... goeie opmerking zo laat![]()
-Ray- schreef:mi scuzi
mooie reden om een milf te zoeken
ja, en die wijven zijn zo zeldzaam, dat als je ze al tegenkomt, er 30 geile automannetjes omheen hangen..... Kortom, kom je toch weer uit bij dat MILFJEJ-P-S schreef: jaa komt mede door de auto'smaar het ging gewoon niet meer zo lekker, tenminste met de normale gang van zaken
![]()
maarja zal wel weer eens wat anders komen. ik heb ooit een meid gekend die meer gekkigheid uithaalde met een auto dan mezelf. zoiets moet je gewoon hebben
toch moet ik dat maar eens gaan scoren hier of daar dan-Ray- schreef:en oudere vrouwen willen gewoon een jongere vent voor erbij, zonder verdere complicaties, zweverig verliefd te zijn of zichzelf willen bewaren tot punt x....Haas schreef:vent, zelfs over losbollen hebben de meesten nog geen idee... Of ze denken dat elke vent alles batst wat los en vast zit (categorie 1), of ze denken dat elke vent meteen vast wil als je met ze ouwehoert in t cafe(categorie 2)... Vrouwen sporen gewoon niet....
@Ray, goeie combi
kom hier niet in het babe chat om jullie gejammer aan te horenHaas schreef:ja, jij zit gebakken eikol...laat eens wat ruimte voor de minder bedeelden onder ons...
het gaat dan wel over een jonge meid of een milf maarja....Ferdy schreef:kom hier niet in het babe chat om jullie gejammer aan te horenHaas schreef:ja, jij zit gebakken eikol...laat eens wat ruimte voor de minder bedeelden onder ons...
maar wel hier om moi plaetjes te kiekuh !
is weer eens wat anders dan wist u datEgon schreef:populair topic ineens
niks!Merijn schreef:WTF is er mis met ranzige sex?