Ik heb je gespot, geen idee waar het was, ik kom dagelijks door heel t land.

63-RR-LK is van een jongen bij Renault Gorinchem, deze Trophy heb ik pas nog mee gereden. Reed eerste een Clio II Phase II RS met de Phase III wielen in het antraciet.-jacco- schreef:Vanmiddag in Leerdam: 63-RR-LK, Megane RS (Trophy?)
Gisteren of eergisteren, rode Megane RS op de A2 bij Everdingen, 71-XH-XN meen ik
Oh dat zeker de Clio II is dan nog lichtvoetiger tov de III RS, die laatste heeft alleen het onderstel natuurlijk beter ivm de doorontwikkeling.ClioCharly schreef:Adinsx ik vind de Clio RS veel leuker om in te rijden dan de Megane RS schrale troost misschien.
Zal niet voor iedereen gelden maar geef mij de Clio RS maar.![]()
Ze zijn bijna net zo snel je moet alleen harder werken in de Clio RS en dan is de snelheids beleving wat groter
Als ik jouw spotterskwaliteiten zo lees moet je misschien es solliciteren bij de Politie, kun je de hele dag lekker in de berm staan (al dan niet met caddy) en de fotos maken gaat automatischRoderik schreef:Gespot: vanmiddag rond half 12 een williams gespot op de A59 richting Den Bosch ter hoogte van afrit oss-oost.
Volgens ingewijden hier was het Tom. Een poging om een foto te schieten was bij voorbaat al kansloos aangezien ik met 100 in een caddy sdi op de rechter baan reed en de GR-BH-36 met hoogst illegale snelheid voorbij beukte!![]()
Kon nog net het kenteken op mijn notitieblokje krabbelen
Ach, noem het een voorliefde voor snelle renaultsSteven schreef:Als ik jouw spotterskwaliteiten zo lees moet je misschien es solliciteren bij de Politie, kun je de hele dag lekker in de berm staan (al dan niet met caddy) en de fotos maken gaat automatischRoderik schreef:Gespot: vanmiddag rond half 12 een williams gespot op de A59 richting Den Bosch ter hoogte van afrit oss-oost.
Volgens ingewijden hier was het Tom. Een poging om een foto te schieten was bij voorbaat al kansloos aangezien ik met 100 in een caddy sdi op de rechter baan reed en de GR-BH-36 met hoogst illegale snelheid voorbij beukte!![]()
Roderik schreef:Gespot: vanmiddag rond half 12 een williams gespot op de A59 richting Den Bosch ter hoogte van afrit oss-oost.
Sja, ze smeken er soms om heTom schreef:Roderik schreef:Gespot: vanmiddag rond half 12 een williams gespot op de A59 richting Den Bosch ter hoogte van afrit oss-oost.
Kijk eens aan, ik ben gespot. Clio had alweer een week stilgestaan dus die moest weer effe rijden. Was wel lekker invoegen Bij oss-oost ja
, verder gewoon af laten zakken naar 130-140 hoor
Dat was ik niet in ieder geval, weet wel wie het isLex schreef:Vanmorgen op het industrie terrein de Wiers in Nieuwegein, een nieuwe witte Clio RS met kooi achter op een aanhanger.
Ben benieuwd waar die gebleven is.....van de week na het werk maar eens een rondje fietsen daar![]()
En vanavond rond 18.30u bij de oprit naar de A27, zat er een groene Clio RSI met angel eyes en gouden RSI velgen, verschrikkelijk te bumper klevenbij Ellen der Daihatsu Sirion. Als ik die nog een keer tegen kom met de GTT of de 16v dan zal ik eens kijken of ie zelf ook zo leuk vind
![]()
Hij ging er net als wij bij Houten af.
Mag je weer sturen?Ivo van Achthoven schreef:Vorige week een heel leuke Twingo gaan rijden voor een klant, staat erg dik een verlagingssetje -35 i.c.m. 16" Canasta wielen van een Clio III.
Erg dik om te zien...![]()