Zeg is dit pagina vullingVospower schreef:Hoppa en nog ene erbij!
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Brammeke wat deed je in born?Kwam ik daar effe strak langs je door he
:D whoeoeohaha

Ollie schreef:Zo te zien hebben de TNM lui:
* Vakantie That would be me![]()
* Niks te doen op het werk Dat ben ik normaal
* Niks te doen op school dat was ik
Schandalig gewoon...
en was jouw excuus?
Laatst gewijzigd door Marcel J. op ma 6 okt 2003 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
TIP: leiding van gaskraan aftrekken, wel in de buurt van een werkende gasbrander doenOllie schreef:Ik ben met stage bezig hier op de TU/e...beetje metingen verrichten aan een gasvlammetje. Kan nogal saai zijn

Ach kom, kom je ook in de krantOllie schreef:Ik werk op het moment met methaan/waterstof mengsels...niet zo aan te raden dus...maar bedankt voor de tip

kga weer eens verder met mijn scriptie

Laatst gewijzigd door Marcel J. op ma 6 okt 2003 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik moest ff iemand naar huis brengen, volgende keer kom ik langs jou. Had trouwens helemaal niet in de gaten dat je 8er me reedRiël schreef:Brammeke wat deed je in born?Kwam ik daar effe strak langs je door he:D whoeoeohaha

Kom even langs de horten dadelijk? ZI took nog de hele dag in eindhoven, ben met de gttOllie schreef:Ik werk op het moment met methaan/waterstof mengsels...niet zo aan te raden dus...maar bedankt voor de tip

-
Zeg sjaak,
ik werk me hier de pleuris...
maar probeer TNM topic af en toe up te houden...
btw Ollie, pas maar op dat je je kuif niet in de fik steekt met die vreemde experimenten, anders heb je straks net zo`n kop haar als ikke

ik werk me hier de pleuris...
maar probeer TNM topic af en toe up te houden...

btw Ollie, pas maar op dat je je kuif niet in de fik steekt met die vreemde experimenten, anders heb je straks net zo`n kop haar als ikke

Ik kan hier helaas niet weg. Als ik de gastoevoer uitzet moet het systeem namelijk weer een uurtje opwarmen en krijg ik dus mijn meetserie hier niet af voor vandaag...Riël schreef:Kom even langs de horten dadelijk? ZI took nog de hele dag in eindhoven, ben met de gttOllie schreef:Ik werk op het moment met methaan/waterstof mengsels...niet zo aan te raden dus...maar bedankt voor de tip
Jaja, Essent en je de pl##ris werken, geloof je het zelfPatrick L. schreef:Zeg sjaak,
ik werk me hier de pl##ris...
maar probeer TNM topic af en toe up te houden...![]()
btw Ollie, pas maar op dat je je kuif niet in de fik steekt met die vreemde experimenten, anders heb je straks net zo`n kop haar als ikke![]()
![]()

En zo'n kop haar als jij, dat zit er voor mij toch al in met die inhammen die ik nu al heb
Doet internet het thuis trouwens weer?
-
yep werkt weer, heb het zelf kunnen fixen met hulp van @home, dns serveradres was gewijzigd....spontaan.....vanzelf....volgens mij hebben ze bij @home wat lopen kloten.Doet internet het thuis trouwens weer?[/
ADSL van speedxs gaan pakken. 3x zo snel als @homePatrick L. schreef:yep werkt weer, heb het zelf kunnen fixen met hulp van @home, dns serveradres was gewijzigd....spontaan.....vanzelf....volgens mij hebben ze bij @home wat lopen kloten.Doet internet het thuis trouwens weer?[/

Heej rob, wanneer kunnen we die velgen wisselen?
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Zeg het maar, bij mij liggen ze in de kelder, dus wat mij betreft kan het altijd. Allen zou ik dr nog niet op gaan rijden als ik jouw was want het zijn nu slicks. (heeft ook wel wat met dit weer niet?Egid schreef:Heej rob, wanneer kunnen we die velgen wisselen?

-
Kent misschien iemand een zilvergrijze mooie renault 19 16v
zag hem vandaag karren in elsloo maar ik was helaas te voet omdat ik te vroeg uit de bus was gestapt? Kenteken ben ik kwijt, vergeten. had een recht sierstukje of einddemper

Vospower schreef:... omdat ik te vroeg uit de bus was gestapt...

Misschien heb ik nog wat leuks te melden ...
Ik heb een set spoorverbreders deze week binnen voor de ats velgjes, heb er al een set nieuwe banden op, nu wachten op de 2e set spoorverbreders voor de velgen voor
De deur sluit weer!
jaah, heel stom, het plastic busje wat om die pin voor de deur te sluiten zit was versleten, ik draai er eens aan zoda ter weer 'heel' plastic vooraan zat en *klik* sluit perfect
blijven wazige auto's
Euh ... ben ana't wachten op een mercedes 30x30 cm intercooler voor vóór de radiateur.
Denk dat er dan vna de sloop een dieselradiateurtje in gaat.
en de injectoren zijn binnen
Ik heb wel weer wat te doen deze winter.
Ik heb een set spoorverbreders deze week binnen voor de ats velgjes, heb er al een set nieuwe banden op, nu wachten op de 2e set spoorverbreders voor de velgen voor
De deur sluit weer!

Euh ... ben ana't wachten op een mercedes 30x30 cm intercooler voor vóór de radiateur.

en de injectoren zijn binnen

-
Gaaf man, dus binnenkort rij je rond op de ats wielekes, ben benieuwd hoe dat uit gaat zien, denk erg

Dat wel, maar wordt wel lagers slopen heb ik het idee. We merken het wel 

Hahaha stuk ongeduldvoske schreef:@mj heb je al meer info over die gt??

Kdacht zelf aan zaterdagmiddag. laat effe weten of en wie allemaal meegaat dan kan ik hem bellen voor afspraak...
Oja vraag ik ook effe de prijs

Je bent weer 100 dingen tegelijk aan het doen...typisch RielRiël schreef:Misschien heb ik nog wat leuks te melden ...
De deur sluit weer!jaah, heel stom, het plastic busje wat om die pin voor de deur te sluiten zit was versleten, ik draai er eens aan zoda ter weer 'heel' plastic vooraan zat en *klik* sluit perfect
blijven wazige auto's
Euh ... ben ana't wachten op een mercedes 30x30 cm intercooler voor vóór de radiateur.Denk dat er dan vna de sloop een dieselradiateurtje in gaat.
en de injectoren zijn binnenIk heb wel weer wat te doen deze winter.

das dus plusminus 1700.- Dus laat maar wat weten...MJ schreef:Hahaha stuk ongeduldvoske schreef:@mj heb je al meer info over die gt??![]()
kben net aan het kijken of ik een foto van zijn wagen kan vinden....niet dus, oja ze werken nie...maar hij heeft ook nog een mini en die ziet er erûg strak uit...
Kdacht zelf aan zaterdagmiddag. laat effe weten of en wie allemaal meegaat dan kan ik hem bellen voor afspraak...
Oja vraag ik ook effe de prijs![]()
Kheb net effe gebeld; tis een fase 2 blauwe kleur uit de tiende maand van '87 van origiene een duitser door hem ingevoerd. Hij doet hem weg vanwege tijdgebrek, heeft nog 4 mini's
en heeft dus de verkeerde keuze gemaakt
.
@Riël: kben in onderhandeling
met iemand over een dumpvalve...mocht dat wat worden wil ik wel zo'n verloopstukkie van jou hebben
@Noyd: word het al wat met je vijf, kzag dat je aan het bieden bent op eentje

@Riël: kben in onderhandeling

ja, dacht aan een partij van minstens 10. Mooi geborsteld rvs zeer degelijk materiaal kan aan alle wensen voldoenMJ schreef:Kheb net effe gebeld; tis een fase 2 blauwe kleur uit de tiende maand van '87 van origiene een duitser door hem ingevoerd. Hij doet hem weg vanwege tijdgebrek, heeft nog 4 mini'sen heeft dus de verkeerde keuze gemaakt
.
@Riël: kben in onderhandelingmet iemand over een dumpvalve...mocht dat wat worden wil ik wel zo'n verloopstukkie van jou hebben