On 2001-06-25 16:29, Blasto wrote:
Ik kan op dit moment maar 1 file per keer uploaden via een galige html wizard, en dat sucked, daar ga ik geen 35 foto's mee uploaden.
Ik heb nu wel de ZIP file met alle foto's, maar ik moet de kentekens nog afplakken.
Daarom wil ik ze eerst alleen nog mailen, en zal ik deze ZIP niet online zetten.
Ik hoop dit snel opgelost te hebben.
Voor de mensen die de foto's al graag willen hebben, de file is 2 MB groot, en ik wil ze graag naar je mailen.
On 2001-06-25 16:29, Blasto wrote:
Ik kan op dit moment maar 1 file per keer uploaden via een galige html wizard, en dat sucked, daar ga ik geen 35 foto's mee uploaden.
Ik heb nu wel de ZIP file met alle foto's, maar ik moet de kentekens nog afplakken.
Daarom wil ik ze eerst alleen nog mailen, en zal ik deze ZIP niet online zetten.
Ik hoop dit snel opgelost te hebben.
Voor de mensen die de foto's al graag willen hebben, de file is 2 MB groot, en ik wil ze graag naar je mailen.
Het zijn er maar zeven. Ik heb natuurlijk weer veels te lang staan kijken en praten. Toen ik eindelijk eraan dacht om wat foto's te maken was net een deel van de groep een stukkie gaan touren.
Roy > Thnx Jouw GT staat er volgens mij best wel vaak bij ja
Als iemand trouwens een bepaalde foto met een hogere resolutie wil, moet die maar ff mailen
Maar het was dan ook een mooie GT. Ik had natuurlijk veel meer foto's moeten maken, ook van alle andere GT's. Maar die waren op dat moment haast allemaal ff weg.
Ja, als je ze thuis uitleest dan kom je er pas achter dat je veel dezelfden hebt.... Zjorz zijn witte GT staat er trouwens ook vaak bij . Ik zal er de volgende keer ook wat meer aan denken om ze ALLEMAAL wat meer te close-uppen
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op di 26 jun 2001 9:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij viel er niet veel te close-upen. Er stonden er nog maar een paar en dat foto's maken kost alleen maar tijd. Want zo'n middag is zo om (jammer genoeg).
[quote]
On 2001-06-25 23:37, Mr. TX wrote:
Ja, als je ze thuis uitleest dan kom je er pas achter dat je veel dezelfden hebt.... Zjorz zijn witte GT staat er trouwens ook vaak bij . Ik zal er de volgende keer ook wat meer aan denken om ze ALLEMAAL wat meer te close-uppen
Laatst gewijzigd door Zj*rZ op di 26 jun 2001 9:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja mr. TX! ik wil graag een paar fotos in een hogere resolutie......van m'n eigen auto en nog een paar mooie foto's zou wel gaaf zijn........ thnx alvast!!!!!
Shiit, heb ik weer. in het weekend van vive le france zit ik in duitsland in een pretpark op een oude kerncentrale.
Maar ga zeker vroeg weg die ochtend om er ook bij te zijn.
Mischien hangt er genoeg schade om een roest stop te activeren op de 5 en een mooie gloed mischien>-)
Ik zat net ff op .NL te koekeloeren en toen viel me op dat de meeting-kalender al redelijk vol begint te raken. Oftewel: misschien is het wel handig om alvast te beginnen over de Regio-Noord meeting. Zeker gezien het succes van vorig jaar.