Automania.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Robert dB.

Tom schreef:zijn er eigenlijk ook openingstijden??
pfffff, nogmaals kijk gewoon op de AutoMaxx site:

VDB promotions
Roy
Moderator

Gaat die legertent nog door? :)
5 GT Turbo '88 GT5
Robert dB.

De legertent gaat waarschijnlijk niet lukken, zie Ray's commentaar later op het forum

Dus nog ff een oproep: Neem allemaal een tent mee!! Liever TE veel tenten dan dat we krap zitten...gezien de weersvoorspellingen niet veel beloven lijkt me het ook handig een 'party tent' mee te nemen als je die hebt of van de buurman mag lenen.

bvd
Roy
Moderator

Ja word het weer van dat ###weer net als op Speed?? :-* :-*
Laatst gewijzigd door Roy op wo 26 jun 2002 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '88 GT5
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Hé Roy! Wil je niet vloeken! :wink:
Robert dB.

Roy (Signaalkabel) schreef:Ja word het weer van dat kutweer net als op Speed?? :-* :-*
misschien...maaruh we hopen gewoon op het zonnetje!!
Roy
Moderator

Hoezo? :wink: :p

Mogen we wel weer een vuurtje maken trouwens? Ik heb nog een paar oude banden :D
5 GT Turbo '88 GT5
Robert dB.

Heeft Nick nog een tent Roy?
Roy
Moderator

Ja die neemt hij ook mee en daar slapen wij samen in :D

Hij neemt ook nog een 12v koelkast mee en ik veel BIER dus het komt allemaal goed >-) :p
5 GT Turbo '88 GT5
Robert dB.

pm Roy
Anonymous

Robert dB. schreef:De legertent gaat waarschijnlijk niet lukken, zie Ray's commentaar later op het forum

Dus nog ff een oproep: Neem allemaal een tent mee!! Liever TE veel tenten dan dat we krap zitten...gezien de weersvoorspellingen niet veel beloven lijkt me het ook handig een 'party tent' mee te nemen als je die hebt of van de buurman mag lenen.

bvd
volgens mij hebben wij ook nog een partytent hier liggen, k zal ff kijken en dan geef k m wel aan ray mee!
Robert dB.

Robert dB. schreef:De legertent gaat waarschijnlijk niet lukken, zie Ray's commentaar later op het forum

bvd
dit geldt natuurlijk ook voor bbq's beter eentje teveel dan te weinig...
Gijs V.

Ik neem een partytent mee en een 4 persoons bungalow tent..!

Vanaf hoe laat mag je vrijdag de camping op? Wie komen er als eerste en hoe laat?

Wat moet/mag je meenemen voor de bbq? Of worden er boodschappen gedaan vrijdag middag/avond bij een lokale AH?
Laatst gewijzigd door Gijs V. op wo 26 jun 2002 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault, créateur de GTT !!!
Anonymous

Robert dB. schreef:

bvd
dit geldt natuurlijk ook voor bbq's beter eentje teveel dan te weinig...
xenos he!!
Roy
Moderator

Geldt dat ook voor bier? Liever 1 krat teveel dan 1 fles te weinig? :lol: :lol:
5 GT Turbo '88 GT5
Robert dB.

Goose schreef:Ik neem een partytent mee en een 4 persoons bungalow tent..!

Vanaf hoe laat mag je vrijdag de camping op? Wie komen er als eerste en hoe laat?
20:00 verzamelen op het Six Flags terrein en dan tenten opzetten.....maja als het regent kan het wel anders gaan lopen (bij regen tent opzetten sucks).
Roy
Moderator

Robert dB. schreef:
Goose schreef:maja als het regent kan het wel anders gaan lopen (bij regen tent opzetten sucks).
Zelfs als de zon schijnt lukt het 9 RTC'ers nog niet om snel een tent op te zetten dus het kan nog leuk worden :lol: :lol:
5 GT Turbo '88 GT5
Robert dB.

ghehe ja idd

pffff maar dit x is Opa erbij :)
Steven
Car: M536

Robert dB. schreef:ghehe ja idd

pffff maar dit x is Opa erbij :)
Nou aan hem heb je ook niet veel, op Speed had hij een tent gefixt die wel lekker groot was, maar niet hoger dan 1 meter...

En als ik dan een suggestie doe ben ik weer het irritante jonkie.
(maar ik had wel gelijk :p )
André ter Velde

Ik heb nooit gezegd dat jij een vervelend jonkie was !!! Ray had een 8 persoons tent meegenomen, dus ik bouwde een 8 persoons tent. Maar toen hadden we 100 tentstokken te weinig. Dus werd het een 4 persoons tent
Steven

Nou toch wel iets in die richting :p

Maargoed het is je vergeven, o*we z*k :lol:
-Ray-
Contacteer:

ik zie al dat het aardig goed gaat met het uit de kasten rommelen van tenten.

het punt is als volgt: ik (lees: stephan en ik) zien geen kans meer om normaal die legertent op te halen bij sfen. stephan werkt tot 1700, is om 1730 thuis en zal dan nog moeten douchen, eten snel snel naar egmond aan zee en dan naar sixflags.

ik zie ook eigenlijk niet in waarom er een legertent moet komen. ik heb zelf een tent waar max 7 mensen in kunnen, ik neem ook nog een koepeltentje mee waar ik zelf in ga slapen, en ik zie het zo: als je gaat kamperen zorg je zelf voor een tent. kijk, kan het nou echt niet anders zijn er heus wel mensen die een beetje inschikken, maar volgens mij moet het ook allemaal lukken zonder legertent.

het is voor ons een hoop extra werk, en daar heb ik eerlijk gezegd gewoon geen zin in.

conclusie: allemaal bij buren vrienden kennissen (vage of niet-vage) tenten lenen, denk ook aan wie er nog een partytent over heeft!!! want droog staan met ze allen is wel een must.

enne nog wat: als het vrijdagavond RUKweer is ga ik nog niet heen, dan liever zaterdagochtend vroeg. met nat weer een tent opzetten sucks...... inpakken met nat weer nog meer trouwens.
enne roy, nu weet ik hoe die tent werkt, dus die zal nu sneller staan als eerst. en we hebben opa erbij, die het op speed ook erg snel doorhad.

dus alles komt goed!!! :)

ik heb gezegd.

ps: kopie op .nl
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

André ter Velde schreef:Ik heb nooit gezegd dat jij een vervelend jonkie was !!! Ray had een 8 persoons tent meegenomen, dus ik bouwde een 8 persoons tent. Maar toen hadden we 100 tentstokken te weinig. Dus werd het een 4 persoons tent
niet leggen te lullen nou ouwe, was ie goed of wassie goed?? hè?
Roy
Moderator

Ray (Zonnebril) schreef:
enne nog wat: als het vrijdagavond RUKweer is ga ik nog niet heen, dan liever zaterdagochtend vroeg. met nat weer een tent opzetten sucks...... inpakken met nat weer nog meer trouwens.
Dit was ik ook al van plan. Ook als het zatredag kutweer word blijf ik niet slapen maar rijd ik wel ff naar huis.
5 GT Turbo '88 GT5
André ter Velde

Hij was toppie Ray, maar om een beetje droog te kunnen zitten met heel veel mensen, is die legertent toch wel errug fijn. Desnoods rij ik om via verweggistan om hem op te halen.
-Ray-
Contacteer:

André ter Velde schreef:Hij was toppie Ray, maar om een beetje droog te kunnen zitten met heel veel mensen, is die legertent toch wel errug fijn. Desnoods rij ik om via verweggistan om hem op te halen.
weet wat je zegt. een legertent is een huge geval en vergeet ook de palen en de touwen etc niet. kheb liever dat je je grote BBQ meeneemt...... maar dat doe je al. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

willemijn schreef: ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)
Hmz, het is voor ons ook niet echt te doen om zo vroeg op de ochtend eerst naar IJmuiden of A'dam te rijden.Ik zit al zo krap met de tijd. Misschien zou je met iemand mee kunnen rijden of een auto kunnen lenen of een taxi kunnen nemen of het openbaar vervoer of .. En nu?
Laatst gewijzigd door Chris op do 27 jun 2002 9:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
~thijs~
Contacteer:

willemijn. schreef:
Thijs RSI schreef:Zijn er nog mensen die zondag mee willen rijden of ergens af willen spreken in haarlem en omgeving
ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)

Waar ligt oudewater dan?
Robert dB.

Thijs RSI schreef: Waar ligt oudewater dan?
vlakbij Bodegraven / Gouda / Woerden....niet op de route dus :)
-Ray-
Contacteer:

Chris schreef:[quote="willemijn] ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)
Hmz, het is voor ons ook niet echt te doen om zo vroeg op de ochtend eerst naar IJmuiden of A'dam te rijden.Ik zit al zo krap met de tijd. Misschien zou je met iemand mee kunnen rijden of een auto kunnen lenen of een taxi kunnen nemen of het openbaar vervoer of .. En nu?[/quote][/quote]

muts.... klein stukkie omrijden.... :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ray (Zonnebril) schreef:
Chris schreef:[quote="willemijn] ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)
Hmz, het is voor ons ook niet echt te doen om zo vroeg op de ochtend eerst naar IJmuiden of A'dam te rijden.Ik zit al zo krap met de tijd. Misschien zou je met iemand mee kunnen rijden of een auto kunnen lenen of een taxi kunnen nemen of het openbaar vervoer of .. En nu?
muts.... klein stukkie omrijden.... :p[/quote][/quote][/quote]

Als je een vent bent dan sta jij zondagochtend even vroeg op, en dan haal je haar even..:D
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Maus

Roy (Signaalkabel) schreef:Ja die neemt hij ook mee en daar slapen wij samen in :D

Hij neemt ook nog een 12v koelkast mee en ik veel BIER dus het komt allemaal goed >-) :p
:) Neem je ook de videoband voor me mee? :D
-Ray-
Contacteer:

hoe laat en waar vertrekken we morgen??? jongens en meiden van de noordholland-gang?? :)
Steven

Ik ben morgen voor 7 uur wel bij jou.

We gaan via A'dam enzo neem ik aan?
jean-paul

rijden jullie anders daarna door naar mij?
dan heb ik nog wat tijd over om te eten enzo.. :p
Plaats reactie