pfffff, nogmaals kijk gewoon op de AutoMaxx site:Tom schreef:zijn er eigenlijk ook openingstijden??
VDB promotions
pfffff, nogmaals kijk gewoon op de AutoMaxx site:Tom schreef:zijn er eigenlijk ook openingstijden??
misschien...maaruh we hopen gewoon op het zonnetje!!Roy (Signaalkabel) schreef:Ja word het weer van dat kutweer net als op Speed?? :-* :-*
volgens mij hebben wij ook nog een partytent hier liggen, k zal ff kijken en dan geef k m wel aan ray mee!Robert dB. schreef:De legertent gaat waarschijnlijk niet lukken, zie Ray's commentaar later op het forum
Dus nog ff een oproep: Neem allemaal een tent mee!! Liever TE veel tenten dan dat we krap zitten...gezien de weersvoorspellingen niet veel beloven lijkt me het ook handig een 'party tent' mee te nemen als je die hebt of van de buurman mag lenen.
bvd
dit geldt natuurlijk ook voor bbq's beter eentje teveel dan te weinig...Robert dB. schreef:De legertent gaat waarschijnlijk niet lukken, zie Ray's commentaar later op het forum
Dus nog ff een oproep: Neem allemaal een tent mee!! Liever TE veel tenten dan dat we krap zitten...gezien de weersvoorspellingen niet veel beloven lijkt me het ook handig een 'party tent' mee te nemen als je die hebt of van de buurman mag lenen.
bvd
xenos he!!Robert dB. schreef:dit geldt natuurlijk ook voor bbq's beter eentje teveel dan te weinig...Robert dB. schreef:De legertent gaat waarschijnlijk niet lukken, zie Ray's commentaar later op het forum
bvd
20:00 verzamelen op het Six Flags terrein en dan tenten opzetten.....maja als het regent kan het wel anders gaan lopen (bij regen tent opzetten sucks).Goose schreef:Ik neem een partytent mee en een 4 persoons bungalow tent..!
Vanaf hoe laat mag je vrijdag de camping op? Wie komen er als eerste en hoe laat?
Zelfs als de zon schijnt lukt het 9 RTC'ers nog niet om snel een tent op te zetten dus het kan nog leuk wordenRobert dB. schreef:Goose schreef:maja als het regent kan het wel anders gaan lopen (bij regen tent opzetten sucks).
Nou aan hem heb je ook niet veel, op Speed had hij een tent gefixt die wel lekker groot was, maar niet hoger dan 1 meter...Robert dB. schreef:ghehe ja idd
pffff maar dit x is Opa erbij
niet leggen te lullen nou ouwe, was ie goed of wassie goed?? hè?André ter Velde schreef:Ik heb nooit gezegd dat jij een vervelend jonkie was !!! Ray had een 8 persoons tent meegenomen, dus ik bouwde een 8 persoons tent. Maar toen hadden we 100 tentstokken te weinig. Dus werd het een 4 persoons tent
Dit was ik ook al van plan. Ook als het zatredag kutweer word blijf ik niet slapen maar rijd ik wel ff naar huis.Ray (Zonnebril) schreef:
enne nog wat: als het vrijdagavond RUKweer is ga ik nog niet heen, dan liever zaterdagochtend vroeg. met nat weer een tent opzetten sucks...... inpakken met nat weer nog meer trouwens.
weet wat je zegt. een legertent is een huge geval en vergeet ook de palen en de touwen etc niet. kheb liever dat je je grote BBQ meeneemt...... maar dat doe je al.André ter Velde schreef:Hij was toppie Ray, maar om een beetje droog te kunnen zitten met heel veel mensen, is die legertent toch wel errug fijn. Desnoods rij ik om via verweggistan om hem op te halen.
Hmz, het is voor ons ook niet echt te doen om zo vroeg op de ochtend eerst naar IJmuiden of A'dam te rijden.Ik zit al zo krap met de tijd. Misschien zou je met iemand mee kunnen rijden of een auto kunnen lenen of een taxi kunnen nemen of het openbaar vervoer of .. En nu?willemijn schreef: ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)
willemijn. schreef:ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)Thijs RSI schreef:Zijn er nog mensen die zondag mee willen rijden of ergens af willen spreken in haarlem en omgeving
vlakbij Bodegraven / Gouda / Woerden....niet op de route dusThijs RSI schreef: Waar ligt oudewater dan?
Hmz, het is voor ons ook niet echt te doen om zo vroeg op de ochtend eerst naar IJmuiden of A'dam te rijden.Ik zit al zo krap met de tijd. Misschien zou je met iemand mee kunnen rijden of een auto kunnen lenen of een taxi kunnen nemen of het openbaar vervoer of .. En nu?[/quote][/quote]Chris schreef:[quote="willemijn] ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)
muts.... klein stukkie omrijden....Ray (Zonnebril) schreef:Hmz, het is voor ons ook niet echt te doen om zo vroeg op de ochtend eerst naar IJmuiden of A'dam te rijden.Ik zit al zo krap met de tijd. Misschien zou je met iemand mee kunnen rijden of een auto kunnen lenen of een taxi kunnen nemen of het openbaar vervoer of .. En nu?Chris schreef:[quote="willemijn] ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)