Idd te mooie wielen voor de winter. Maar agg als je ze regelmatig goed schoonmaakt dan valt het ook wel weer meeBoaz schreef:het ziet er toch serieus strak uit !
echt te mooi voor winter wielen

Idd te mooie wielen voor de winter. Maar agg als je ze regelmatig goed schoonmaakt dan valt het ook wel weer meeBoaz schreef:het ziet er toch serieus strak uit !
echt te mooi voor winter wielen
Kapjes was ik vergeten mee te nemen. Die lagen thuis en de velgen bij mijn ouders en dan krijg je dat.Adinsx schreef:Blijven toch fantastische velgen op de Clio II RS.
Naafkapjes moeten er nog op? Of bewust achterwegen?
donecliogek schreef:Kan ik dat zelf. Ikke nie snap...Adinsx schreef:Nu je topic titel nog aanpassen
Richardcliogek schreef:Eindelijk heb ik een geschikte auto gevonden voor dagelijks gebruikt.
Nu kan ik de Clio RS182 ontzien bij korte ritten en in de winter binnen laten slapen.
Het is Tweety geworden;
De oer Twingo met 1.2 8V is door de vorige eigenaar voorzien van o.a. een Weitec verlaging set, brede worstenvelgen in 13″, nieuw model koplampen, donkere achterlichten, elektrisch bedienbaar panorama glasdak, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, trekhaak, spatlappen, een Sylvester airbush op de tankdop en een verse lak met blanke lak er overheen waardoor de auto glimt als nooit tevoren.
Inderdaad. Weet nog niet wat ik er mee moet.Abel schreef:en speakers achter met een bochtje?
Ikke nie snap...jij gelooft niet dat ik in Tweety rij?dolf jans schreef: Richard, we hebben maar 1 keer per jaar 1 april hoor
Inderdaad de aluminium inlaten, de aluminium railbeschermer aan de voorkant en wat aluminium steunen.Sareno schreef:Dit ziet er idd erg mooi uit.
Stomme vraag wellicht maar wat heb je laten glasparelstralen? De alu delen?
Man, man wat loopt ie weer mooi en wat een wegligging met die Bilstein B14 set !cliogek schreef:Dank je mensen.
@Dolf.....kunnen we regelen.
Binnenkort kom ik de wielen ophalen.
Rijdt echt te gek en door jou weet ik nu dat je nóg harder driftend over een rotonde kan dan ik af en toe al deed, haha!dolf jans schreef:
Man, man wat loopt ie weer mooi en wat een wegligging met die Bilstein B14 set !Was weer even genieten
cliogek schreef:Rijdt echt te gek en door jou weet ik nu dat je nóg harder driftend over een rotonde kan dan ik af en toe al deed, haha!dolf jans schreef:
Man, man wat loopt ie weer mooi en wat een wegligging met die Bilstein B14 set !Was weer even genieten
Ziet er in het eggie nog vele male mooier uit, respect.cliogek schreef:Mijn Clio RS182 is weer helemaal fris door nu ook onder de motorkap de puntjes op de i te zetten.
Wat is eraan gedaan;
- Distributielijn is compleet nieuw.
- Nieuwe NGK bougies.
- Nieuwe Vibra-Technics baksteun er eindelijk in.
- Nieuwe koppeling. Trap nu een gat in de bodem.
- Diverse delen in de motorruimte laten glasparelstralen en in de blanke lak laten zetten.
- Takeloog zwart gespoten.
En zo ziet het er dan uit.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-VZWKONF3.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-QB7X4UTS.jpg[/img]
Met dank aan Henny Bongers!