Willeon de Zoete schreef:Vandaag weer een heel leuk mailtje in mijn inbox!!:
Hallo,
Mijn naam is John ten Kate, ik kwam al googelend (zocht eigenlijk heel iets anders) op jullie site terecht.
Eerst dacht ik, dat is natuurlijk alleen voor opgefokte turbo'tjes en RS'en.
Maar toen ben ik verder gaan lezen...... Wat een leuk evenement zal dat gaan worden zeg. Het ziet er nu al leuk uit.
Zou er ook een plekje zijn voor een Grand Espace 3,5L V6 Initiale, want dan wil ik namelijk ook graag van de partij zijn.
Ik vind het namelijk geweldig om zo veel Renaults bij elkaar te zien (en dan met name de wat oudere).
Ik ben een echte Renault fan, die ooit zelf graag een oude Renault erbij zou willen hebben als hobby. Wie weet.
MvG
John ten Kate
Moet ik die even zien te spreken de 11e, want de R17 staat nog in de verkoop
Hadden interesse uit België, maar na overleg met zijn vrouw ging het alsnog niet door
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik sta in de opkomst lijst dat we met de TR (T) komen maar het is een gewone TR.
de GTT kunnen we niet meenemen, zit geen apk op, tenzij iemand
de dorpels de wil lassen dan kan ik hem apk keuren
Negotiator schreef:Ik sta in de opkomst lijst dat we met de TR (T) komen maar het is een gewone TR.
Negotiator schreef:Ik sta in de opkomst lijst dat we met de TR (T) komen maar het is een gewone TR.
Zonder APK rijd ie ook wel
Feit,alleen zal oom agent er ook wel rondhangen dus dat risico
neem ik niet een auto die ruim een jaafr over apk zit
Binnenkort komen de flyers hier binnen, en ga ik deze in pakketjes verzenden naar de mensen en bedrijven die hier belangstelling bij hebben.
Dus mocht je hier belangstelling bij hebben en ze ook kunnen verspreiden stuur dan even een pm naar me toe met de adres gegevens en hoeveel je d'r wilt hebben.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...