ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
- Car: Clio III RS Lux 2008

Mijn god wat klinkt dat duits goed als je zo iets moet zeggen

-
- Car: R19.R
Daarom poste ik dit filmpje ook maar effe, geen idee hoeveel sterren zo'n golf heeft maar lijkt me stug dat die bij 100 falie kant door midden breekt en je bij een 9 jaar oud ontwerp de deur nog gewoon kan openenVos schreef:en de deur gaat nog gewoon normaal open....Maarten-Jan schreef:Dat zijn geen 5 sterren![]()
Laguna 90 km/h vs boom:
http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
3:30![]()
![]()
@luco: die golf moet toch wel flink harder zijn gegaan lijkt me....
edit: er staat uber 100 km.... kan ook niet anders!

http://gespot.at5.nl/2009/09/21/ov-chip ... bin-laden/

hoe verzin je 'ttoen de pas in beslag werd genomen bleek dat men wel al opzoek was naar de jongen die met een Bin Laden pas reisde

Trust me. I know what I'm doing.
Iemand die toevallig het mobiele nummer van Ronald1916v heeft? Nummer uit de RTC-klapper klopt helaas niet...
pm tim eens 
of steven heeft t vast ook wel

of je stuurt de beste man zelf een pm? 

Immer wieder die verdammte Holländer
Nja het gaat erom dat ik wilde vragen of ik vanavond wat bij hem op kon halen, want hij zit nu volgens mij in zijn schuur-Ray- schreef:of je stuurt de beste man zelf een pm?

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Er gaat nu een PM richting jouRemon-CL10 schreef:Nja het gaat erom dat ik wilde vragen of ik vanavond wat bij hem op kon halen, want hij zit nu volgens mij in zijn schuur-Ray- schreef:of je stuurt de beste man zelf een pm?Dus hij zal wel niet op de site zitten

Als Renorijder heb je inderdaad wat nummers van allerlei particuliere onderdelenmagazijnen door het land, wel een nadeel dat de betere magazijnen altijd het verste weg zijnHaas schreef:pm tim eens

-
Tja.. je kunt 't nog niet vaak genoeg zeggen.. er is niets beters dan wonen in ''t oostenSteven schreef:Als Renorijder heb je inderdaad wat nummers van allerlei particuliere onderdelenmagazijnen door het land, wel een nadeel dat de betere magazijnen altijd het verste weg zijnHaas schreef:pm tim eens

-
wel verplicht mee sleutelen voor bezoekers dan heTim schreef:Vanavond kan ook, dan maken we er gewoon een RTC meeting van, wordt nog druk

-
Inderdaad.. kom jij vanavond ook nog langs dan ?Steven(stk) schreef:wel verplicht mee sleutelen voor bezoekers dan heTim schreef:Vanavond kan ook, dan maken we er gewoon een RTC meeting van, wordt nog druk

-
Was geloof ik wel het plan , sms niet gehad ?Ronald1916V schreef:Inderdaad.. kom jij vanavond ook nog langs dan ?Steven(stk) schreef:wel verplicht mee sleutelen voor bezoekers dan heTim schreef:Vanavond kan ook, dan maken we er gewoon een RTC meeting van, wordt nog druk
Vanavond komt mij ook wel goed uit ja
Mooi ritje van ruim een uur 

-
Steven heeft mijn goeie nummer toch wel ? die heb ik alweer sinds Januari. SMSjes mis ik nog wel eens ja als ik aan het sleutelen ben.. heb m'n geluid altijd uit staan en die trilfunctie merk je niet zo veel van in je broekzak als je staat..Tim schreef:En wat ik gezegd heb is hij dan ook vergeten
Smsjes mist hij ook nog wel eens, Ronald, laat die telefoon eens maken
Zo even wat anders, voor m'n reis wil ik toch wel een laptop hebben, ik weet alleen nog niet precies welke.
Momenteel heb ik een 17" bakbeest, maar die is eigenlijk net ff te groot om mee te nemen.
Wat zoek ik:
-Liefst zo klein mogelijk, maar nog wel enigzins redelijk op te tikken
-Wel met wifi erin
-Moet ook nog wel een DVDrom inzitten
En niet al te duur, budget liefst rond de 300.
Iemand een goed advies voor me?
Momenteel heb ik een 17" bakbeest, maar die is eigenlijk net ff te groot om mee te nemen.
Wat zoek ik:
-Liefst zo klein mogelijk, maar nog wel enigzins redelijk op te tikken
-Wel met wifi erin
-Moet ook nog wel een DVDrom inzitten
En niet al te duur, budget liefst rond de 300.
Iemand een goed advies voor me?

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Zowiezo 12.1 inch nemen o.i.d. die 10 inch dingen hebben meestal geen dvd-speler en zijn niks goedkoper. En zorg dat er Windows XP op zit, veel zijn gelukkig nog niet over op Vista 

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Iemand al naar de IAA geweest?
Ik kachel er morgen met m'n zwager heen. 05:30 vertrekken.
Zijn er nog tips van wat ik zeker niet moet missen?
Ik kachel er morgen met m'n zwager heen. 05:30 vertrekken.
Zijn er nog tips van wat ik zeker niet moet missen?

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Waarom wil je persé een DVD drive hebben? Dat is ondertussen eigenlijk al redelijk achterhaald, als er gewoon een veelzijdige kaartlezer in zit, is het tegenwoordig al vaak voldoende.
Gewoon een ruime USB stick kopen of een 2,5" externe HDDm dan heb je heel die DVD drive niet nodig.
Ik heb ook een DVD drive in m'n pc zitten van een half jaartje oud, maar als ik dat ding 5 keer heb gebruikt, is het al erg hoog ingeschat.
Gewoon een ruime USB stick kopen of een 2,5" externe HDDm dan heb je heel die DVD drive niet nodig.
Ik heb ook een DVD drive in m'n pc zitten van een half jaartje oud, maar als ik dat ding 5 keer heb gebruikt, is het al erg hoog ingeschat.
Nouja ik heb er nog wel es een CDtje in (films ofzo).
Zoiets@mycom klinkt wel aardig? Zit iig Wlan in en cardreader, alleen geen cd-drive als ik het zo moet inschatten. Zou wel leuk zijn als je er ook een dvdtje mee kan loeren.
Zoiets@mycom klinkt wel aardig? Zit iig Wlan in en cardreader, alleen geen cd-drive als ik het zo moet inschatten. Zou wel leuk zijn als je er ook een dvdtje mee kan loeren.
-
- Car: R19.R
Hoerig duur als je ziet wat je er voor terugkrijgt. En om nou alleen voor hetSteven schreef:Hmm tis wel een appel, kost dat dan?
geinige OS zo'n ding te kopen, mwoah, neuh

Koop dan een simpele laptop, kijk of je het zonder OS kan kopen (scheelt weer knaken) en zet er zometeen de laatste Ubuntu 9.10 op. Met OS bijv. een Dell XPS1330.
Dan heb je een leuke, snelle laptop met een hoop gemak
Dan heb je een leuke, snelle laptop met een hoop gemak

Dan kun je met zo'n netbook niets. Die zijn gewoonweg te klein voor een DVD.Steven schreef:Nouja ik heb er nog wel es een CDtje in (films ofzo).
Overigens vind ik ze zwaar irritant, te klein toetsenbord, te klein scherm en gewoon niet genoeg peut om lekker te werken.
Ok de discussie is op gang, dat dvd kijken is niet echt een must, maarja kan wel es leuk zijn om de tijd te doden.
Kep bijna een jaar terug een 17" Asus gekocht met toch wel serieuze grafische kaart etc. voor 600 scheuro, waarom moet een minilaptoppie dan zo duur zijn?
Ja omdat ze zo klein zijn, maar ik hoef nu geen grote geheugens, dikke sounds, grote accus te hebben
Kep bijna een jaar terug een 17" Asus gekocht met toch wel serieuze grafische kaart etc. voor 600 scheuro, waarom moet een minilaptoppie dan zo duur zijn?
Ja omdat ze zo klein zijn, maar ik hoef nu geen grote geheugens, dikke sounds, grote accus te hebben