Nationaal Oldtimer Festival - 27 september 2009 Zandvoort
die opgeblazen 911 was zich al aan aan wringen tijdens de opwarmronde. Sommigen, waaronder ik, irriteerden zich daar fel aan en dat werd ook subliem duidelijk gemaakt. 3 ronden later stond ie aan de kant met een opgeblazen blok. 

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
is er geen foto topic?
wie spamt hier effe al die foto sites?
en zijn er nog RTCers die Fotos van mij hebben?
mailbox staat er open voor.
m.barkhof@kpnplanet.nl
wie spamt hier effe al die foto sites?
en zijn er nog RTCers die Fotos van mij hebben?
mailbox staat er open voor.
m.barkhof@kpnplanet.nl
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Peter kan echt blokjes bouwen, als je echt een goed blok wil hebben moet je bij hem zijnmark 5t schreef:ok ik zal ook effe mijn ervaringen delen.
Ging best lekker leuk gesport met Heine die nu eindelijk eens zijn 5 goed voor elkaar heeft.
Ding loopt echt snoeihard Peter heeft een top blokkie gebouwd das duidelijk.
schoonvader ligt momenteel stabiel aan de zuustof en is afwachten hoe die hersteld.

Sterkte met je schoonvader Mark
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
dat heb ik nog op film staan dat die lang de kant staat,te turen naar zn motor-jo- schreef:die opgeblazen 911 was zich al aan aan wringen tijdens de opwarmronde. Sommigen, waaronder ik, irriteerden zich daar fel aan en dat werd ook subliem duidelijk gemaakt. 3 ronden later stond ie aan de kant met een opgeblazen blok.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
nou dan hier mijn verhaal van zandvoort
de dag begon vroeg maar dat had ik er voor over,
me ontbijt in de auto genuttigd scheelt weer even zo 's ochtends vroeg
op naar drachten om verder met mark op te rijden
eenmaal in zandvoort na veel mist onderweg was het daar prachtig weer.
eerst maar direct de kaarten opgehaald zodat er gereden kon gaan worden.
de auto van de kar kop koffie naar binnen nog maar een broodje erbij en dan maar even proefrondje over het terrein dat ging goed dus klaar voor het circuit.
papiertje invullen, nou tsjong tjonge dan pas kunnen we los
zo eenmaal op de baan, inrijden die handel
moet wel he met zo'n
nieuw blok erin.
lekker gereden het ging goed, nu maar door naar de s2
lekker met mark gespeelt, jammer dat je band stuk ging
volgende spelletje wordt assen, maar goed dat mocht mijn pret niet drukken want mijn 5 reed gewoon super, boven verwachting!
na even een pauze tussen door het een en ander nog ff gecontroleerd , kon ik me klaar maken voor een uur racen op de baan.
r3 was net zo'n slalom wedstrijd( ter apel was er niks bij )al die ouwe meuk
ook op die baan. ach en r4 was eigelijik geen ruk beter maar goed soms even een leeg gat voor me en dan maar ff planken met dat blauwe gele race monster ( zo zal peter het noemen)
Ja hoor geweldig werk van Peter hoe die dat blok nu me voor heeft gemaakt
Al met al heb ik een geslaagde dag gehad SUPER
Jongens bedankt allemaal voor de gezellige dag

de dag begon vroeg maar dat had ik er voor over,
me ontbijt in de auto genuttigd scheelt weer even zo 's ochtends vroeg
op naar drachten om verder met mark op te rijden
eenmaal in zandvoort na veel mist onderweg was het daar prachtig weer.
eerst maar direct de kaarten opgehaald zodat er gereden kon gaan worden.
de auto van de kar kop koffie naar binnen nog maar een broodje erbij en dan maar even proefrondje over het terrein dat ging goed dus klaar voor het circuit.
papiertje invullen, nou tsjong tjonge dan pas kunnen we los
zo eenmaal op de baan, inrijden die handel

nieuw blok erin.
lekker gereden het ging goed, nu maar door naar de s2
lekker met mark gespeelt, jammer dat je band stuk ging

na even een pauze tussen door het een en ander nog ff gecontroleerd , kon ik me klaar maken voor een uur racen op de baan.
r3 was net zo'n slalom wedstrijd( ter apel was er niks bij )al die ouwe meuk

Ja hoor geweldig werk van Peter hoe die dat blok nu me voor heeft gemaakt

Al met al heb ik een geslaagde dag gehad SUPER
Jongens bedankt allemaal voor de gezellige dag
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Mwoah, vind 't prima kunnen eigenlijk.. voor daily is 't niks denk ik.. maar zo voor de hobby 

Leuke auto 
Doen die vrouwen dan het poetswerk en het betalen van de hobby ?
Dan wil ik er wel over nadenken, jammer voor hun maar er kunnen maar 2 mensen fatsoenlijk in die auto dus ze mogen dan alstie rijd wel toe kijken ofzo

Doen die vrouwen dan het poetswerk en het betalen van de hobby ?

Dan wil ik er wel over nadenken, jammer voor hun maar er kunnen maar 2 mensen fatsoenlijk in die auto dus ze mogen dan alstie rijd wel toe kijken ofzo

Ik zou ze best wel willen doen !! 

MOD
Denk om het te grove taalgebruik en je CAPS-LOCK. 5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Ah daar is ze 

Ist al gefixed?Steven schreef:Uiteindelijk moest er toch weer gereedschap uit de kofferbak, Sfen die was z'n sleutels kwijt en heeft maar even ingebroken. Priyantha had wat duwtjes nodig (klinkt vies dit) en net dat ik dacht dat we konden gaan stond Floor (?) nog langs de kant met haar 5je. waarschijnlijk een nieuw wiellagertje wat is overleden.
Volgende keer niet zo boos kijken bij het stoplicht hoor, tis maar een wiellagertje
JazekerTim schreef:Hey Floor,FloorV schreef:Dit vind ik nou echt jammer. Deze auto is al mooi van zichzelf en heeft geen decoratie van een paar bimbo's nodig....
Ook de weg naar het forum gevonden?

die middelste kan er wel mee door hoor.. 

damn die ruggetjes zijn flink vergroeit zeg
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Haarlem is dan maar een klein stukje gelukkig, je had het gas er anders nog wel aardig opFloorV schreef:JazekerTim schreef:Hey Floor,FloorV schreef:Dit vind ik nou echt jammer. Deze auto is al mooi van zichzelf en heeft geen decoratie van een paar bimbo's nodig....
Ook de weg naar het forum gevonden?Vond een erg leuke dag zondag. Nog bedankt voor de hulp. Niet dat er iets aan gedaan kon worden, maar het is nooit fijn om alleen aan de kant van de weg te staan. Had idd een kapot lager, dus het was nogal een lawaai in de auto op de terugweg. Hebben we weer wat te klussen van de week.

Wil natuurlijk niet de langzaamste zijnRonald1916V schreef:Haarlem is dan maar een klein stukje gelukkig, je had het gas er anders nog wel aardig opFloorV schreef:JazekerTim schreef:Hey Floor,FloorV schreef:Dit vind ik nou echt jammer. Deze auto is al mooi van zichzelf en heeft geen decoratie van een paar bimbo's nodig....
Ook de weg naar het forum gevonden?Vond een erg leuke dag zondag. Nog bedankt voor de hulp. Niet dat er iets aan gedaan kon worden, maar het is nooit fijn om alleen aan de kant van de weg te staan. Had idd een kapot lager, dus het was nogal een lawaai in de auto op de terugweg. Hebben we weer wat te klussen van de week.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
NOUNOURonnie B. schreef:Ik zou er wel mee tussen de lakens willen rollen

Volgens mij zijn ze wat te jong daarvoor

MOD
teksten wat netter gemaaktHet racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
en wie is floor? 

Nee, nog niet. Ga me daar dit weekend mee bezig houden.Steven schreef:Ah daar is ze
Ist al gefixed?Steven schreef:Uiteindelijk moest er toch weer gereedschap uit de kofferbak, Sfen die was z'n sleutels kwijt en heeft maar even ingebroken. Priyantha had wat duwtjes nodig (klinkt vies dit) en net dat ik dacht dat we konden gaan stond Floor (?) nog langs de kant met haar 5je. waarschijnlijk een nieuw wiellagertje wat is overleden.
Volgende keer niet zo boos kijken bij het stoplicht hoor, tis maar een wiellagertje
Een mevrouw in een Grijze 5 GTTHaas schreef:en wie is floor?

Jups klopt ja 
Ging wel mooi dat aanduwen hé
Vooral dat sleepie van Steven met jou in mijn auto was erg mooi

Ging wel mooi dat aanduwen hé

Vooral dat sleepie van Steven met jou in mijn auto was erg mooi

...Luco/Alpine-racer schreef:NOUNOURonnie B. schreef:Ik zou ze best wel eens keer willen doen !!![]()
Volgens mij zijn ze wat te jong daarvoor![]()

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Je capslock is stuk Ronnie...
BEter zo........
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Viel mee. Maar moest het wel beetje rustig houden, had allemaal los gereedschap in de auto liggen.Tim schreef:Ik hoop dat je niet te hard moest remmen toen ik naar links kwam om achter Steven en Tim aan te vangen?FloorV schreef:Wil natuurlijk niet de langzaamste zijn.
He bah, hebben we eindelijk eens een serieus gesprek, begin jij over je Willy...Steven schreef:Jaja smoesjes
Je kan gewoon niet tegen onze Willy's op...

@ Floor
Gelukkig, toen het gebeurde dacht ik van, goh ik hoorde de dumpvalve flink afblazen, misschien had ik beter even kunnen wachten