Remon's Clio 16v Grand Prix nr. 282 |Verkocht...

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Remon

Vaag, dus verschillend per auto... Met de knop op mijn dashboard gaan wel alle deuren dicht/open. Snap er geen hol meer van :(
Martijn Kool

Remon-CL10 schreef:Vaag, dus verschillend per auto... Met de knop op mijn dashboard gaan wel alle deuren dicht/open. Snap er geen hol meer van :(
dan zit t dus in je zender ontvanger volgens mij..

bij je cv motor @ bestuurderskant zit een pennetje die beweegt als je het deurslot bedient met de sleutel, deze kan kapot zijn oid.

Ik heb soms gezien dat dat met beide deuren kan(zoals bij mijn gtt) maar bij de meeste auto's uit die jaren kan het alleen bij de bestuurderskant..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Remon

Zou het misschien ook niet het tijdsrelais van de centrale vergrendeling kunnen zijn die kapot is? Heb namelijk een half jaartje geleden de multimeter aan mijn ontvanger gehangen en die gaf wel een spanningsverandering als ik mijn knopje op mijn afstandsbediening indrukte. Dus neem aan dat die dan wel goed werkt...
erik_ark

Trouwens even heel iets anders tussendoor:

Wat voor merk / type xenon heb je er in zitten, en heeft ie ook een goed lichtbeeld (APK goedkeur?). Geeft dat nog een beetje licht met het originele koplamp glas? En heb je Bi-xenon of gewoon?
Remon

erik_ark schreef:Trouwens even heel iets anders tussendoor:

Wat voor merk / type xenon heb je er in zitten, en heeft ie ook een goed lichtbeeld (APK goedkeur?). Geeft dat nog een beetje licht met het originele koplamp glas en reflector? En heb je Bi-xenon of gewoon?
Merk is zo'n goedkope, van Autostyle volgens mij. Lichtbeeld is (nog) niet goed, staat nu te hoog en kan me lampen niet verder naar beneden stellen. Geeft wel echt een bult meer licht! Is trouwens geen bi-xenon, die was te duur :p
Tom
Moderator
Car: MB

Heel fijn voor de rest van Nederland (N)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Remon

Tom schreef:Heel fijn voor de rest van Nederland (N)
Nee zwaar kut, ga ze dit weekend ook proberen goed te stellen. Lukt dat niet dan gooi ik mijn normale H4'tjes er weer in. Vind het zelf ook irritant als iemand van die verkeerd afgestelde koplampen heeft, dus snap wat je bedoelt (Y)
Haas
Car: Megane RS

zitten ze wel recht in de fitting? Ben bij een A3 ook 2 uur bezig geweest ze goed te vormen zodat ze in de koplamp bleven zitten op een fatsoenlijke wijze :)

als ze recht zitten, zou het niets uit moeten maken wat voor lamp er in zit.
Tom
Moderator
Car: MB

Die goedkope meuk zou verboden moeten worden. Heb je toch geen zak aan zo.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Remon

Haas schreef:zitten ze wel recht in de fitting? Ben bij een A3 ook 2 uur bezig geweest ze goed te vormen zodat ze in de koplamp bleven zitten op een fatsoenlijke wijze :)

als ze recht zitten, zou het niets uit moeten maken wat voor lamp er in zit.
Dat moet ik inderdaad even controleren. Zaterdag op me werk ff beunen :)
Steven
Car: M536

Tom schreef:Die goedkope meuk zou verboden moeten worden. Heb je toch geen zak aan zo.
Toevallig gister nog over met de APK-man, die werd er ook helemaal leip van. Vooral de goedkope zooi is bijna nooit goed.
Arjen

Wat is trouwens de gein van die zooi? Het geeft vervelend licht voor je medeweggebruikers. Als je daarnaast niet voldoende hebt aan het normale grootlicht van een Clio dan ben je waarschijnlijk nachtblind.

Zelfs hier in Donker Drenthe geeft dat echt voldoende licht.
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Remon-CL10 schreef:
Nee zwaar %@#, ga ze dit weekend ook proberen goed te stellen. Lukt dat niet dan gooi ik mijn normale H4'tjes er weer in. Vind het zelf ook irritant als iemand van die verkeerd afgestelde koplampen heeft, dus snap wat je bedoelt (Y)
als 't niet goed is, gewoon terug brengen die zooi en geld terug (Y)
Remon

le mouton noir (sandy) schreef:
Remon-CL10 schreef:
Nee zwaar %@#, ga ze dit weekend ook proberen goed te stellen. Lukt dat niet dan gooi ik mijn normale H4'tjes er weer in. Vind het zelf ook irritant als iemand van die verkeerd afgestelde koplampen heeft, dus snap wat je bedoelt (Y)
als 't niet goed is, gewoon terug brengen die zooi en geld terug (Y)
Zijn van mijn me werk :) Maar denk dat ze dan niet goed in de fitting zitten. Het is niet zo dat het normale licht van mijn Clio niet genoeg was, maar vind xenon gewoon mooi staan :) mits het goed afgesteld is...
Haas

had met die A3 exact hetzelfde, dat was H7, maar die lampjes schoten steeds achterover in de fitting, waardoor je net groot licht aan had staan. Hij had ook nog een10.000K, dus dat was helemaal heftig.....
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Zijn van mijn me werk
dus niet betaald? :grin:
Remon

le mouton noir (sandy) schreef:
Zijn van mijn me werk
dus niet betaald? :grin:
Dat wel helaas :lol:
Tim
Car: E36 M3

Arjen schreef:Wat is trouwens de gein van die zooi? Het geeft vervelend licht voor je medeweggebruikers. Als je daarnaast niet voldoende hebt aan het normale grootlicht van een Clio dan ben je waarschijnlijk nachtblind.

Zelfs hier in Donker Drenthe geeft dat echt voldoende licht.
Moah, dagelijks zit ik meestal in de nieuwe auto's maar als je dan in een Clio 1 stapt dan valt het toch wel wat tegen...

Of het wel of niet genoeg is hoef ik geen discussie over aan te gaan. Dat zal oneindig door gaan :)
Robke
Car: Lexus IS250

Haas schreef:had met die A3 exact hetzelfde, dat was H7, maar die lampjes schoten steeds achterover in de fitting, waardoor je net groot licht aan had staan. Hij had ook nog een10.000K, dus dat was helemaal heftig.....
A3, 10.000K..... Regelrechte Sjonnie. :lol:
Remon

Nieuwe matten laten borduren met het GrandPrix logo en mijn typenummer :)

Afbeelding
Mark van Nierop
Contacteer:

mooie aanvulling (Y)
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Haas

potverdikkie een net setje matten hoor (Y)
Robke schreef:
Haas schreef:had met die A3 exact hetzelfde, dat was H7, maar die lampjes schoten steeds achterover in de fitting, waardoor je net groot licht aan had staan. Hij had ook nog een10.000K, dus dat was helemaal heftig.....
A3, 10.000K..... Regelrechte Sjonnie. :lol:
nee hoor, een pinda :D :grin:
Remon

Zoals sommige misschien al gezien hadden op de openingsmeeting... mijn voorste kentekenplaat is in de nacht van zaterdag op zondag van mijn auto gestolen :( :@ Nu krijg ik dus een duplicaatcode en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel! (U) :gun: |: :evil: :( :-(
antoine
Car: Renault Clio III RS

Al aangifte gedaan bij de politie, ze zullen je kenteken wel ergens voor gebruikt hebben. Sommige mensen kunnen ook nergens afblijven. :@ (N)
-PAZ-
Über-Spammer

Remon-CL10 schreef:Zoals sommige misschien al gezien hadden op de openingsmeeting... mijn voorste kentekenplaat is in de nacht van zaterdag op zondag van mijn auto gestolen :( :@ Nu krijg ik dus een duplicaatcode en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel! (U) :gun: |: :evil: :( :-(
Das idd mooi klote, duplicaat code is ook geen gezicht, maar je kan er helaas niet onderuit komen. Ben je hem niet ergens verloren ipv dat ie gestolen is, kan me voorstellen dat als je platen steelt je ze alle 2 meeneemt.
R5GTT. Drive it like you stole it
Remon

-PAZ- schreef:
Remon-CL10 schreef:Zoals sommige misschien al gezien hadden op de openingsmeeting... mijn voorste kentekenplaat is in de nacht van zaterdag op zondag van mijn auto gestolen :( :@ Nu krijg ik dus een duplicaatcode en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel! (U) :gun: |: :evil: :( :-(
Das idd mooi k*%$e, duplicaat code is ook geen gezicht, maar je kan er helaas niet onderuit komen. Ben je hem niet ergens verloren ipv dat ie gestolen is, kan me voorstellen dat als je platen steelt je ze alle 2 meeneemt.
Nou hij stond bij mijn vriendin in de straat. Dat is ongeveer de doorgaande weg voor kroeggangers naar huis. Worden regelmatig spiegels afgetrapt en dat soort dingen, dus denk dat het een groepje dronken jongeren is geweest die het voor de 'lol' gedaan hebben... Als ze het bewust gestolen hebben lijkt het me ook vaag dat ze alleen de voorplaat meenemen... Stukken plaathouder en schroeven zaten trouwens nog in me bumper, dus denk niet dat ik hem verloren ben!
Ik heb in ieder geval wel de tuinen in de omgeving nagezocht of hij niet ergens lag. Bij de politie heb ik al aangifte gedaan in de hoop dat iemand hem gevonden heeft, zodat ik hem terugkrijg en ik geen duplicaatcode krijg. Bij de rdw meld ik het denk ik over een week pas. Gebruik de auto deze week toch niet :) Staat nu bij de garage voor een verse APK. (wiellagers linksvoor en linksachter waren verrot).
Geert
Contacteer:

ze doen tegenwoordig niet meer aan duplicaat codes, stond laatst ergens op nu.nl
Haas

niet op de plaat in ieder geval nee . Wel op ktb toch?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Is dat al doorgevoerd? Ik dacht dat dat per 1 mei zou zijn. Kan me vergissen.
Remon

als je je platen kwijt bent/gestolen, dan krijg je een duplicaat op je plaat en niet op je KTB. Is je KTB kwijt/gestolen, dan krijg je een duplicaat op je KTB en niet op je plaat :) Dus krijg er waarschijnlijk wel een! Als het per 1 mei afgeschaft wordt, dan wacht ik wel even!
Steven
Car: M536

Naja dan is het wachten nog wel te overwegen.

Voor gewoon even zo'n witte tijdelijke plaat erop (moet je toch weten als Brezaap), kun je iig gewoon doorkarren.

Overigens kun je zo'n plaat met een trekhaak er zo uitrijden, kep het nu al een paar keer gehad dat als er een trekhaak indrukt, dat die plaat eruit wipt. Heb ik nu al meerdere keren gehad.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dat 1tje is er in dit geval voor je eigen bestwil.

Je bent een plaat kwijt, wat als deze nu op een andere Clio zit?!

Het 1tje vrijwaard je dan van een hoop gezeik...

Het kan best zo zijn dat er iemand met zijn trekhaak tegen je plaat is gereden, waarna je hem tijdens een ritje verloren bent.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-PAZ-
Über-Spammer

Geert schreef:ze doen tegenwoordig niet meer aan duplicaat codes, stond laatst ergens op nu.nl
het is geen apk eis meer, ook niet na 1 mei. Dus wat dat betreft veranderd er niets.

Als je alleen een plaat kwijt bent moet je nieuwe platen halen en alle 2 zijn ze dan voorzien van een 1tje
R5GTT. Drive it like you stole it
Remon

-PAZ- schreef:
Geert schreef:ze doen tegenwoordig niet meer aan duplicaat codes, stond laatst ergens op nu.nl
het is geen apk eis meer, ook niet na 1 mei. Dus wat dat betreft veranderd er niets.

Als je alleen een plaat kwijt bent moet je nieuwe platen halen en alle 2 zijn ze dan voorzien van een 1tje
Klopt, ben net gebeld door mijn keurmeester die ook zei dat ik niet onder de duplicaatcode uitkom :gun: (U) Denk dat hij na de vakantie maar de verkoop ingaat... en dan sparen voor een RS :)
Remon

Voordat er mensen hem hier al gevonden hebben: Ik heb de GrandPrix op Speurders gezet... (U) Hij staat er niet voor weinig op (heb er desalniettemin meer aan uitgegeven), maar hij hoeft ook niet gelijk weg. Verwacht niet dat ik deze auto snel zal verkopen in ieder geval, behalve als ik hem voor €2000,- te koop zet :) Vandaar dat ik hem alvast te koop aanbiedt. (F)
Plaats reactie