compleet met adapters, bouten voor de adapters en verkorte bouten om de boel netjes te monteren.
hint: velgen kosten 451 euro nieuw per stuk (zie website RH).
op marktplaats staat nu een setje zonder banden voor 850. die van mij doen dus iets meer

beter, nog gelukt dus?!-Ray- schreef:zo, vanavond even het thermocontact vervangen, weer beter als nieuw.
wel lekker dat je niet je accupool los hoeft te halen als je uitstapt zodat je fan een keer stopt met draaien, en je klokje blijft nu op tijd lopen
laat ik me daar nou maar niet over uitspreken...Mark Coupe schreef:Gabri wilde toch nog C2 onder de 21???
die RH's gaan niet onder de clio mooie gek, die zijn voor de VWoldskool schreef:Ja dus de c2 velgen zijn ook al niet meer exclusief onder een renault.
heb er ook nog aan zitten denken ,blij dat ik ze niet gekocht heb.
Ben benieuwd hoe ze erin het echt onder staan en of ze passen Ray.![]()
Het valt niet altijd mee om een paar aparte wielen onder je auto te zetten.
euh.... en waarom nu weer niet.-jo- schreef:laat ik me daar nou maar niet over uitspreken...Mark Coupe schreef:Gabri wilde toch nog C2 onder de 21???
moet je wel een lange dop 30 hebbenHaas schreef:hee ree....gister even t thermocontact vervangen van de 16v van marieke. Lange dop 30, verlengstukkie, knietje en ratel, zo voor mekaar hoor