Ik heb net vrij geregeld
Mijn telefoon heeft het zoijuist ook begeven.....*zucht*
Ach ja je leert zo nog eens wat he... Ik weet nu in ieder geval hoe ik de bakolie kan vervangen met de slang van een pomp

en hoe een km teller kabel eruit gaat.
Op de heenweg kwam namelijk alle bakolie eruit gelopen.... Op zaterdagmiddag me Riel de auto nog naar een Renault garage gebracht om 15.30, keer ring laten vervangen en om 18.30 kwam de goede man heb naar het terrein terug brengen... voor 100euro was ie klaar, perfecte service
Blijkbaar heeft op de terugweg de brandstofpomp het begeven door de hitte in Duitsland. Een half uur rijden gaat wel, maar dan slaat hij weer vast.
Dit is 2x gebeurd onderweg, de eerste keer heeft Riel me naar een tankstation gesleep en daar hebben we 2 uur in de brandende zon op de ADAC gewacht. Zijn advies: tankdop open of afslepen..... Die was dus in 10seconden weer weg.
Weer gaan rijden, weer stil gevallen, gelukkig net NA wegwerkzaamheden op een kein stukje gras kunnen pakeren. De politie was binnen een paar minuten daar. Nog een Duitse man gestopt met een Renault 5 waar we op het tankstation ook al mee gepraat hadden. Hij zijn driehoek op de weg gezet, maar de 1e de beste vrachtwagen had die geplet. Politie gelukkig snel daar, ADAC weer angeruft en verder gesleept naar de parkeerplaats waar de rest stond te wachten.
Deze keek gelukkig wel verder dan zijn neus lang was, afsleepdienst gebeld, daar nog een 1-2 uur op zitten wachten. Dus hadden we het pokersetje maar uitgehaald. Vervolgens achter de afsleepdienst aangecrossed, spullen overgeladen naar de andere auto's en weer met de ANWB gebeld. Gelukkig overal voor verzekerd. Na lang wachten op een fax die maar niet kwam heb ik de afsleeprekening zo maar betaald en vorder ik die wel terug bij de ANWB.
Eindelijk huiswaarts kunnen gaan om 21.40 en we waren evenver als we warfen om 14.00... Met een gemiddelde snelheid van 114 terug gereden naar NL.
Clio komt vanaf dinsdag mee terug naar Nederland met de ANWB.
We waren om 11.45 vertrokken in Kreuz, om 2.15 waren we ongeveer thuis, Gabri nog later natuurlijk..
Rik, Kim, Ruudje, Riel, Rianne, Danny, Ilona, Gabri

heel erg bedankt voor de hulp op de terugreis en dat jullie zo lang zijn blijven wachten uiteraard.
Als jullie binnenkort een keer zin hebb in een bbq dan komt het goed
Het meest irritante is nog wel dat iedereen zegt: " Ja je moet ook niet zo'n lange stukken rijden met zo'n oude onbetrouwbare oude als het zo warm is", zelfs mijn chef toen net... ga eens gauw wat anders doen zou ik zeggen... Of om in de trent van het weekend te blijven: Ga eens boeven vangen!
Op de daar moeten laten van de Clio na was het wel een super te gek weekend! Volgend jaar bin ich wieder dabei
ps: bungee jumpen midden in de nacht is ook gaaf