European Tuning Show, wie gaat de RTC presenteren?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het spijt me Jeroen, Ik heb inmiddels een mailtje naar Sanne verstuurd hoe het nu zit, maar nog geen antwoord gekregen.
Betekend dat je nu helemaal niet meer kan?? Want dan vul ik je plek in te vullen met een andere auto.
Betekend dat je nu helemaal niet meer kan?? Want dan vul ik je plek in te vullen met een andere auto.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik neem jou niets kwalijk Lex.
Ja, neem maar iemand anders.
Ik ga het nu echt niet meer redden om de bumper te fixxen en met een afgebladderde bumper daar staan zie ik niet zitten.
Volgende keer beter
Ja, neem maar iemand anders.
Ik ga het nu echt niet meer redden om de bumper te fixxen en met een afgebladderde bumper daar staan zie ik niet zitten.
Volgende keer beter

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Komt zeker goed, er komen dit jaar nog zat beurzen aan
Oke, we zoeken dus een extra auto voor de Explosive Car Tuning Show in de RAI in het weekend van 11 en 12 februari

Oke, we zoeken dus een extra auto voor de Explosive Car Tuning Show in de RAI in het weekend van 11 en 12 februari
-
- Car: GTT
lex mijn aanbod voor mijn wagen geld nog steedsLex schreef:Komt zeker goed, er komen dit jaar nog zat beurzen aan![]()
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Wilma?
anders krijg je 2 clio 1's, 1 clio 2 en 2 5jes..leuker om er een megane bij te hebben!
anders krijg je 2 clio 1's, 1 clio 2 en 2 5jes..leuker om er een megane bij te hebben!
-
- Car: GTT
hm tja sta liever bij de club dus , dus laat maar weten als er interresse isLex schreef:Maar omdat jij je als individu aangemeld hebt weet ik niet hoe het gaat lopen![]()
Even de mail van Sanne afwachten ik gewoon 1 als standby
-
- Contacteer:
edit: cabrioRonnie Detmers schreef:Idd, een mooie Coupe is ook vet erbij natuurlijk

-
- Contacteer:

Wel een showwagen idd!

volgende show maar een megane erbij dan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hee nu valt mijn 5 je in het niet

-
- Contacteer:
Extra hard poetsen jochem!

Nee vind het juist wel leuk dat je nu t verschil kan zien tussen een origineel gerestaureerde en 1tje met bodykit erom..

Nee vind het juist wel leuk dat je nu t verschil kan zien tussen een origineel gerestaureerde en 1tje met bodykit erom..

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je kleur valt toch op tussen al die zwarte en blauwe auto'sjochem de haas schreef:Hee nu valt mijn 5 je in het niet![]()
Chris kwam net met een idee dat me wel aanstaat, Meneer de Voorzitter en Meeting Coordinator is het een idee om een Show Off Team op te zetten.
Sure, waarom niet?
Maar wie gaat dat beoordelen?
Maar wie gaat dat beoordelen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar hebben we RB carcleaning voorPaul1916v schreef:Extra hard poetsen jochem!![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach die blaam wil ik wel op me nemen
Is nu ook gebeurt en het is toch een knappe selectie geworden.
Maar over het opzetten moeten we maar effe op de openingsmeeting babbelen

Maar over het opzetten moeten we maar effe op de openingsmeeting babbelen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat is dat nu weer ?Lex schreef:om een Show Off Team op te zetten.
-
- Contacteer:
Gelukkig dacht al dat ik debiel was omdat ik het niet wistjochem de haas schreef:Wat is dat nu weer ?Lex schreef:om een Show Off Team op te zetten.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar zijn we ook nog niet helemaal uit ad, of je het wel of niet bent(Hoolie)-Ad schreef:Gelukkig dacht al dat ik debiel was omdat ik het niet wistjochem de haas schreef:Wat is dat nu weer ?Lex schreef:om een Show Off Team op te zetten.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Een groep mensen die zich speciaal richt op dit soort meetings en daar met hun auto's staanjochem de haas schreef:Wat is dat nu weer ?Lex schreef:om een Show Off Team op te zetten.
-
- Contacteer:
haha dankjejochem de haas schreef:Daar zijn we ook nog niet helemaal uit ad, of je het wel of niet bent(Hoolie)-Ad schreef:Gelukkig dacht al dat ik debiel was omdat ik het niet wistjochem de haas schreef:Wat is dat nu weer ?Lex schreef:om een Show Off Team op te zetten.![]()
![]()
![]()

En eeh ik wil me wel beschikbaar stellen voor dat Show off team
Das zeker een heel goed iddLex schreef: Chris kwam net met een idee dat me wel aanstaat, Meneer de Voorzitter en Meeting Coordinator is het een idee om een Show Off Team op te zetten.

Need any help?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Regeltje 2 ook lezen, spreek je 5 maart wel effeJacco Osté schreef:Das zeker een heel goed iddLex schreef: Chris kwam net met een idee dat me wel aanstaat, Meneer de Voorzitter en Meeting Coordinator is het een idee om een Show Off Team op te zetten.![]()
![]()
Need any help?

we zetten wel windschermen om de mijne, dan hoef ik hem niet te poetsen ookjochem de haas schreef:Hee nu valt mijn 5 je in het niet![]()

Als ik weet wat de verplichtingen en de voordelen zijn en die bevallen heb ik ook wel interesse(Hoolie)-Ad schreef:haha dankjejochem de haas schreef:Daar zijn we ook nog niet helemaal uit ad, of je het wel of niet bent(Hoolie)-Ad schreef:Gelukkig dacht al dat ik debiel was omdat ik het niet wistjochem de haas schreef:Wat is dat nu weer ?Lex schreef:om een Show Off Team op te zetten.![]()
![]()
![]()
En eeh ik wil me wel beschikbaar stellen voor dat Show off team

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
shit te laat en ik heb nog wel een grote spoilerLex schreef:Komt zeker goed, er komen dit jaar nog zat beurzen aan![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hmmm, dacht toch echt dat ik op de reservelijst stond.... Maar zal dat wel verkeerd begrepen hebben.