Er rijdt hier bij ons op het dorp ook een rode megane coupe rond met deze wielen eronder, alleen heeft hij ze wit laten spuiten.mike16v schreef:persoonlijk wil ik de nog kleinere spoiler, vind ik meer in verhouding met het hele kleine kontje. smaken verschillengelukkig.
deze velgen komen er misschien onder...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/onbekend.jpg[/img]
Mike's clio> Nieuwe Clio campus 1.4 16v! (foto's)
-
- Über-Spammer
wit onder rood
, superrrrr
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoelaat?mike16v schreef:zaterdag in de ochtend ben ik er zelf ook ff, moet er ff wat uithalen nogClio-Power schreef:Ja die ken ik, langs het spoor in het doodlopende stukje.
Ik denk dat ik volgende week zaterdag ff ga kijken
misschien zie ik je dan wel??
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Mooie Coupé hoor! Hopen dat je nog wat geld gaat overhouden aan de Chamade..
Over die velgen: ik heb ook 15" sportvelgen eronder zitten en dat vind ik mooi zat, super tevreden mee!
Misschien later nog eens 16" maar daar houdt het ook wel op, 17 en groter vind ik, eigenwijs als ik ben
namelijk niet mooi meer. Onder een normale personenwagen dan, je trekt de hele boel uit verhouding (mijn mening..)
Alleen wat jammer dat de Coupé erg weinig ruimte heeft, in vergelijking met een 19 (Chamade) of zoals ik net las zelfs een 5..
Over die velgen: ik heb ook 15" sportvelgen eronder zitten en dat vind ik mooi zat, super tevreden mee!
Misschien later nog eens 16" maar daar houdt het ook wel op, 17 en groter vind ik, eigenwijs als ik ben

Alleen wat jammer dat de Coupé erg weinig ruimte heeft, in vergelijking met een 19 (Chamade) of zoals ik net las zelfs een 5..
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
Ik ook. En het scheelt nog eens zo'n 25,- per band ook.Edward(ForeverYoung) schreef:Over die velgen: ik heb ook 15" sportvelgen eronder zitten en dat vind ik mooi zat, super tevreden mee!

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst mike

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
uurtje of 11?? weet het eigenlijk niet...Clio-Power schreef:Hoelaat?mike16v schreef:zaterdag in de ochtend ben ik er zelf ook ff, moet er ff wat uithalen nogClio-Power schreef:Ja die ken ik, langs het spoor in het doodlopende stukje.
Ik denk dat ik volgende week zaterdag ff ga kijken
misschien zie ik je dan wel??
-
Ik vind deze velgen niet sportief genoeg om wit gespoten te worden. In zilvergrijs of antraciet komen ze beter tot hun recht.
-
- Über-Spammer
is er niet ergens een MC met die velgen eronder, met photoshop is er genoeg te doen 

kan zelf ook wel photoshoppen, maar denk dat ik wit niet echt mooi vind bij dit type velg. is ook niet echt sprake van, eerst moet die knaap maar ff reageren, heb nu nog niks kunnen afspreken, maar als hij akkoord gaat met mijn bod dan neem ik ze en laat ik ze zoals ze zijn. volgende is dan wel verlagen... dus verlagingsveren zijn welkom!Gabri schreef:is er niet ergens een MC met die velgen eronder, met photoshop is er genoeg te doen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo dus?mike16v schreef: deze velgen komen er misschien onder...
[img]http://renault5baccara.nl/Diversen/Megane_C.jpg[/img]
Dit is mijn Coupé. Op het plaatje dat jij toont staat de 15 inch-versie van de Clio 2 Ph3. Onder mijn Coupé zat de 16 inch-versie van de Clio RS Ph.2. De afrolomtrek is zo iets te klein, er zaten nog RS-banden op.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ja staat wel leuk, maar ik vind 17 inch onder een coupe toch even wat mooiermike16v schreef:wit??
staat dat een beetje??

kijk hier heb ik wat aan!!Martijn *Baccara* schreef:Zo dus?mike16v schreef: deze velgen komen er misschien onder...
[img]http://renault5baccara.nl/Diversen/Megane_C.jpg[/img]
Dit is mijn Coupé. Op het plaatje dat jij toont staat de 15 inch-versie van de Clio 2 Ph3. Onder mijn Coupé zat de 16 inch-versie van de Clio RS Ph.2. De afrolomtrek is zo iets te klein, er zaten nog RS-banden op.

wat doe jij ermee? kan ik die niet overnemen?? ik wilde eigenlijk 15 inch kopen van iemand, maar duurt nog ff begreep ik. zitten daar banden op?? wat wil je ervoor hebben?? mag pmFerdy schreef:ik ook maar dan in 15 inchMartijn *Baccara* schreef:Ik heb ze nog op zolder liggen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nu niks, ik twijfel of ik ze op de 5 zal zetten. PM me maar een bod, dan twijfel ik nog een keer.mike16v schreef:wat doe je ermee? kan ik ze niet overnemen?Martijn *Baccara* schreef:Ik heb ze nog op zolder liggen.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Veel plezier met je nieuwe wagen morgen! 
En hopelijk krijg je een mooi bedrag voor de 19!!!

En hopelijk krijg je een mooi bedrag voor de 19!!!
wat moet ik daar zien??
kom gewoon op marktplaats renault onderdelen....
zo heb de megane op de stoep staan hoor...
Metaan een setje winterbanden gehaald voor weinig! en een katalysator, wat zijn die groot van een magane zeg....
die er nu onder zit is echt niet goed meer... vraag daarover kan dat leiden tot vermogen verlies bij toeren boven de 3500 op de snelweg???
auto wil bijna niet harder dan 135 en bromt maar wil niet echt meer, power is er dan uit... nou begreep ik dat in die kat wel is stenen loskomen en dan ergens voor komen te zitten waardoor er vermogens verlies op treed... kent iemand dit probleem??
Metaan een setje winterbanden gehaald voor weinig! en een katalysator, wat zijn die groot van een magane zeg....
die er nu onder zit is echt niet goed meer... vraag daarover kan dat leiden tot vermogen verlies bij toeren boven de 3500 op de snelweg???
auto wil bijna niet harder dan 135 en bromt maar wil niet echt meer, power is er dan uit... nou begreep ik dat in die kat wel is stenen loskomen en dan ergens voor komen te zitten waardoor er vermogens verlies op treed... kent iemand dit probleem??
Toen we op wintersport waren met de Volvo 850 van mijn vader was de katalysator ook kapot. Hij had geen trekkracht meer, wat heel leuk was in de bergen 
Toen is de kat leeggehaald door de plaatselijke wegenwacht en het probleem was verholpen, dus ja je kan duidelijk vermogenverlies krijgen.
--------------------------------------------------------------------------
Over die velgen, zou je niet zoiets nemen?
[img]http://home.planet.nl/~cijs0029/project ... GP4901.jpg[/img]

Toen is de kat leeggehaald door de plaatselijke wegenwacht en het probleem was verholpen, dus ja je kan duidelijk vermogenverlies krijgen.
Jep, dichte kat loopt ie voor geen meter meermike16v schreef:zo heb de megane op de stoep staan hoor...

graag!Patrick (Basic) schreef:Toen we op wintersport waren met de Volvo 850 van mijn vader was de katalysator ook kapot. Hij had geen trekkracht meer, wat heel leuk was in de bergen
as dat voor 400 lukt

dat vermoeden had ik al... komt vandaag een andere onder.Riël schreef:Jep, dichte kat loopt ie voor geen meter meermike16v schreef:zo heb de megane op de stoep staan hoor...
@ Droes: thanks!
uitslag van de verzekeraar!
1500 met behoud van wrak! niet gek dacht ik zelf. hij zou me zonder alle papieren enz niet meer dan 5 a 600 gegeven hebben.
Dus het wrak is te koop of alle onderdelen! Blok is 4 maanden terug KOMPLEET GEREVISEERD!!!
dus mensen! help mij de winter door

1500 met behoud van wrak! niet gek dacht ik zelf. hij zou me zonder alle papieren enz niet meer dan 5 a 600 gegeven hebben.
Dus het wrak is te koop of alle onderdelen! Blok is 4 maanden terug KOMPLEET GEREVISEERD!!!
dus mensen! help mij de winter door

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat wil je voor het blok hebben? inclu kabelboom bak enz ( mag ook via PM)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Das idd een net bedrag!
succes met de verkoop van de onderdelen!