Automaxx SP Vive La France - 3 april a.s.
-
- Über-Spammer
zet m voor de grap eens op marktplaats, kijken wat zoiets kan opleveren 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Je kan m zowiezo wel meenemen!!Erik Olijnsma schreef:Mocht er nog iemand een Paddock nodig zijn,
Door omstandigheden heb ik er 1 over, bel me op 06-21617267 omdat het te laat is om op te sturen, neem ik hem mee naar Assen.
En kun je het terrein ermee opkomen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
doe ik ook, maar moet wel weten aan wie ik hem dan moet geven he, of op moet zoeken in de rij 
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Top ik dank u, zal ik me daar bijvoegen.Jacco Twingi schreef:Parkeerplaats De Markte (paar km na afrit 21 (Ommen) op de A28) 8.15uJoost (DoubleYou) schreef:Welke is ná Zwolle?
-
- Contacteer:
Ok hier ff een lijstje..waar we allemaal stoppen, dus waar mensen aan kunnen sluiten...
Tankstation de Slenk (4km na afslag renkum op A50) 7.30u
- Frits (Clio baccara 16v)
- Paul1916v & Haas
Parkeerplaats De Somp (net na afslag 23, Loenen op A50) 7.50u
- Monica
Parkeerplaats De Markte (paar km na afrit 21 (Ommen) op de A28) 8.15u
- Jacco
- DoubleYou
Als we dit schema halen zijn we om 9 uur op t TT-circuit Assen!
Tankstation de Slenk (4km na afslag renkum op A50) 7.30u
- Frits (Clio baccara 16v)
- Paul1916v & Haas
- Monica
- Jacco
- DoubleYou
-
Deze info kreeg ik vandaag nog per mail!!
VEEL ZON EN EEN GOED GEVULDE PADDOCK IN HET VOORUITZICHT
AUTOMAXX STREET POWER EDITION 4 GAAT KNALLEN!
Aanstaande zondag 3 april staat het TT Circuit van Assen weer volledig in het teken van tuning, sprints en showwagens. Al drie keer eerder stond de paddock van het Drentse motorcircuit op zijn kop door een AutoMaxx Street Power Edition en ook de vierde editie zal wederom spectaculair zijn. Dit keer heeft Street Power een speciaal Frans thema (Viva La France!), en met de aangekondigde zon zul je je in Franse sferen wanen
De openingstijden van AutoMaxx Street Power Edition 4 zijn als volgt:
zondag 3 april: 10.00 17.00 uur
Bezoekers kunnen voor 13,- de gehele dag genieten van de autos op de paddock en op het circuit. Tickets zijn alleen op zondag verkrijgbaar aan de deuren van het TT Circuit en HIER kun je kortingsbonnen uitprinten. Kinderen t/m 8 jaar krijgen op vertoon van legitimatie en onder begeleiding van een volwassene gratis entree.
>> VOOR IEDEREEN WAT WILS
Met onder andere spectaculaire races in de Toyo Shootout. Wie gaat er dit keer met de snelste tijd (én een dikke geldprijs) naar huis? Houd je meer van mooie showwagens, dan raden we je aan een kijkje te nemen bij de Meguiars Show & Shine. In diverse categorieën strijden de mooist glimmende wagens om de felbegeerde podiumplaatsen. Ook qua audio is er meer dan voldoende vermaak. Met een dB Drag contest en een Pioneer Eargasm zullen de decibellen en zuivere klanken je oren verwennen. Ben je fan van rokende banden, dan heb je geluk: de Burn Contest gaat aan een nieuw seizoen beginnen! Voor een vurig optreden op de baan is Pyromaniac van de partij. Michel Kooij heeft weer een spectaculaire show in gedachten
>> ZOMERSE MUZIEK MET DJ MARCKY
Ter promotie van Explosive Car Tuning Vol. 7 (deze week nummer 2 in de megacharts.nl) zal Explosive Car Tuning On Tour met de bekende ECT bus van 18 meter lang opnieuw aanwezig zijn op Street Power Edition 4. DJ Marcky, de man achter de populaire Explosive car tuning cd's, zal zijn setje draaien! Zijn draaistijl bestaat uit de hardere stijlen in dance music, voornamelijk jumpstyle en french techno aangevuld met knallende hardstyle. Dj Marcky is ook producer, hij scoorde pas een dikke clubhit met Vive la france en dat past natuurlijk erg goed bij het Franse thema op Street Power!
VEEL ZON EN EEN GOED GEVULDE PADDOCK IN HET VOORUITZICHT
AUTOMAXX STREET POWER EDITION 4 GAAT KNALLEN!
Aanstaande zondag 3 april staat het TT Circuit van Assen weer volledig in het teken van tuning, sprints en showwagens. Al drie keer eerder stond de paddock van het Drentse motorcircuit op zijn kop door een AutoMaxx Street Power Edition en ook de vierde editie zal wederom spectaculair zijn. Dit keer heeft Street Power een speciaal Frans thema (Viva La France!), en met de aangekondigde zon zul je je in Franse sferen wanen
De openingstijden van AutoMaxx Street Power Edition 4 zijn als volgt:
zondag 3 april: 10.00 17.00 uur
Bezoekers kunnen voor 13,- de gehele dag genieten van de autos op de paddock en op het circuit. Tickets zijn alleen op zondag verkrijgbaar aan de deuren van het TT Circuit en HIER kun je kortingsbonnen uitprinten. Kinderen t/m 8 jaar krijgen op vertoon van legitimatie en onder begeleiding van een volwassene gratis entree.
>> VOOR IEDEREEN WAT WILS
Met onder andere spectaculaire races in de Toyo Shootout. Wie gaat er dit keer met de snelste tijd (én een dikke geldprijs) naar huis? Houd je meer van mooie showwagens, dan raden we je aan een kijkje te nemen bij de Meguiars Show & Shine. In diverse categorieën strijden de mooist glimmende wagens om de felbegeerde podiumplaatsen. Ook qua audio is er meer dan voldoende vermaak. Met een dB Drag contest en een Pioneer Eargasm zullen de decibellen en zuivere klanken je oren verwennen. Ben je fan van rokende banden, dan heb je geluk: de Burn Contest gaat aan een nieuw seizoen beginnen! Voor een vurig optreden op de baan is Pyromaniac van de partij. Michel Kooij heeft weer een spectaculaire show in gedachten
>> ZOMERSE MUZIEK MET DJ MARCKY
Ter promotie van Explosive Car Tuning Vol. 7 (deze week nummer 2 in de megacharts.nl) zal Explosive Car Tuning On Tour met de bekende ECT bus van 18 meter lang opnieuw aanwezig zijn op Street Power Edition 4. DJ Marcky, de man achter de populaire Explosive car tuning cd's, zal zijn setje draaien! Zijn draaistijl bestaat uit de hardere stijlen in dance music, voornamelijk jumpstyle en french techno aangevuld met knallende hardstyle. Dj Marcky is ook producer, hij scoorde pas een dikke clubhit met Vive la france en dat past natuurlijk erg goed bij het Franse thema op Street Power!
Ik heb er zin in! 

-
Wij hebben er ook zin in, alleen niet in die wekker die zo vroeg afgaat morgenvroeg.
-
Zijn er nog mensen die zin hebben om morgen te komen? Ik heb namelijk nog een paddockkaart over.
-
ik ben er morgen bij ! met mijn williams wannebee smokeronaldsandy schreef:Zijn er nog mensen die zin hebben om morgen te komen? Ik heb namelijk nog een paddockkaart over.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ C.A.C: De paddock is alleen toegankelijk voor auto's van leden
@ De rest, De paddock kaart is niet binnengekomen met de post, dus ik moet helaas gaan teleurstellen
@ De rest, De paddock kaart is niet binnengekomen met de post, dus ik moet helaas gaan teleurstellen
-
- Car: Clio IV 1.5dci Dyn.
Ok hier ff een lijstje..waar we allemaal stoppen, dus waar mensen aan kunnen sluiten...
Tankstation de Slenk (4km na afslag renkum op A50) 7.30u - Frits (Clio baccara 16v)
- Paul1916v & Haas
- Monica
- Jacco
- DoubleYou
- Maarten Minkjan
Tankstation de Slenk (4km na afslag renkum op A50) 7.30u - Frits (Clio baccara 16v)
- Paul1916v & Haas
- Monica
- Jacco
- DoubleYou
- Maarten Minkjan
-
- Car: GTT
heeft er toevallig nog iemand een paddock kaartje over???
-
Ja, mooi KUT, ik kan niet mee, want vandaag zouden de bumpers erop komen, maar nu blijkt dat ik te grote banden heb (raken de bumpers)en da gaat dus niet...
Om met een halve auto aan komen is ook niks, dus...
wie nog een kaartje wil, kan deze in Eindhoven afhalen,
Ik baal!
Groetjes laura
06-14452503
Ik baal!

Groetjes laura
06-14452503
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jammer joh!Cane corso schreef:Ja, mooi k#t, ik kan niet mee, want vandaag zouden de bumpers erop komen, maar nu blijkt dat ik te grote banden heb (raken de bumpers)en da gaat dus niet...
Ik baal!![]()
Groetjes laura
06-14452503
-
- Contacteer:
Heeft iemand toevallig nog 2 kachelkabeltjes voor de GTT die die mee kan nemen morgen?
-
Nee, hopelijk vinden we dalijk nog de juiste maat banden, 14 inch en een beetje mooie velgen....moet ik de mijne weer wegdoen
.
Echt niet leuk, heb nooit geluk!

Echt niet leuk, heb nooit geluk!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
welke maat moet je er nu onder hebben dan?
-
14 inch velgen,heel misschien dat bij de velgen van 15 inch, banddikte 40/45 past, maar is nie zeker!
-
Heeft er iemand nog een paddockkaart over (en ik woon niet in Eindhoven)? PM ff please.
-
- Car: GTT
ik ben er morgen ook 

-
- Über-Spammer
nou mensen tot morgen in Assen 

-
Ja tot morgen in Assen,
En Weltrusten !!
En Weltrusten !!
-
Niemand???GijsClioRS schreef:Heeft er iemand nog een paddockkaart over (en ik woon niet in Eindhoven)? PM ff please.
-
PM!ronaldsandy schreef:Ja tot morgen in Assen,
En Weltrusten !!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik heb der zin in!
ff snel nog paar uurtjes slapen en dan onderweg!
zie jullie morgen allemaal (drie wekkers zal toch wel genoeg zijn?)
ff snel nog paar uurtjes slapen en dan onderweg!
zie jullie morgen allemaal (drie wekkers zal toch wel genoeg zijn?)