Ik heb eigenlijk wel belang bij je huidige bumper, dan scheelt mij weer spuitkosten als je een leuke prijs vraagtRemco T. schreef:lipje ? ik ga vandaag vanavond nogof maandag mn voorbumper bestellen

Ik heb eigenlijk wel belang bij je huidige bumper, dan scheelt mij weer spuitkosten als je een leuke prijs vraagtRemco T. schreef:lipje ? ik ga vandaag vanavond nogof maandag mn voorbumper bestellen
Maar natuurlijk wil ik die verkopenStefan S. schreef:Ik heb eigenlijk wel belang bij je huidige bumper, dan scheelt mij weer spuitkosten als je een leuke prijs vraagtRemco T. schreef:lipje ? ik ga vandaag vanavond nogof maandag mn voorbumper bestellen
![]()
. Indien je deze wil verkopen, dan hoor ik het graag van je
lijkt me niet zo'n slim plan met van die plastic voorschermenSteven schreef:Of lekker ff aan je zijscherm trekken en met je voet de krik eronder schoppen
Maargoed denk dat sommige te bang zijn dat je opeens met een zijscherm in je hand staat. Op zich wel wat voor te zeggen, blijft Renault
Ben ik blij dat het uit jouw mond komt en dat we er toch geen waarde aan hoeven te hechten...Remco T. schreef:...Met ongespoten bumpers rijden is net als Chinees eten met mes en vork..
T is t gewoon net niet...
HahaTino schreef:Ben ik blij dat het uit jouw mond komt en dat we er toch geen waarde aan hoeven te hechten...Remco T. schreef:...Met ongespoten bumpers rijden is net als Chinees eten met mes en vork..
T is t gewoon net niet...
Ja kleine, daar hoort een fotootje bij, of ben je weer vergeten dat ding mee te nemen...Remco T. schreef:Zo hij zit erop
thuis aangekomen werd ik gelijk eraan herinnerd dat hij nu een stukkie lager is![]()
ik kom de parkeerplaats voor het huis nie meer op hehe.. daar zit een kuil in de straat..![]()
morgen wassen poetsen en klaar maken voor zwolle
oja en als er iemand interesse heeft in de originele bumper hoor ik het graag
johJeroen schreef:Nog niet duidelijk te zien zo...