Nou ik ken die goeddraaiende blokken nou wel (no offense naar Riël)jochem de haas schreef: Euh riel heeft nog een goed draaiend blok ( zegt ie)
Ik wacht nog ff een mail van RJ af en aan de hand daar van ga ik kijken of ik hem ga oplappen.
Nou ik ken die goeddraaiende blokken nou wel (no offense naar Riël)jochem de haas schreef: Euh riel heeft nog een goed draaiend blok ( zegt ie)
Kopuh !!!-Ray- schreef:mooie asbakken
Verkocht !!-Ray- schreef:5 euro
3de cilinder bedoel je?Menno schreef:die 4e cilinder, wat is dat allemaal voor puin dat daar ligt? Lijkt wel een klepzitting, maar die zit er nog in.
Dat is dus ook mij idee, alleen waarom liggen de brokken metaal in al m`n cilinders?hmm ziet er toch heeel anders uit van dicht bij dan de mijne met extreme pingel schade.. daar waren echt stukken van de zuiker losgekomen en door het hele blok versprijd.. hetlijkt mij dat die losgekomen klep de oorzaak is van alles.. maar dat waren echt kleine korrels
Nee lijkt me grappig om dit nog een keer mee te maken...laat je hem dan ook afstellen op een bank?
Ik ga kijken wat ik kan doen.Abel schreef: Kun je eens die klepsteel van die afgebroken klep loshalen en metname de breuk op de foto zetten. Op die foto waar je de kanaal al inkijkt ziet die er nogal erg roestig uit.. Dus die is al langer erg zwak geweest zegmaar
Dat komt idd door de openstaandeklep in je inlaat en dan weer in de andere cylinderspeter5GTTurbo schreef:Dat is dus ook mij idee, alleen waarom liggen de brokken metaal in al m`n cilinders?Abel schreef:hmm ziet er toch heeel anders uit van dicht bij dan de mijne met extreme pingel schade.. daar waren echt stukken van de zuiker losgekomen en door het hele blok versprijd.. hetlijkt mij dat die losgekomen klep de oorzaak is van alles.. maar dat waren echt kleine korrels
Hmmm laat ik dan ook maar ff de turbo checken.Abel schreef: Dat komt idd door de openstaandeklep in je inlaat en dan weer in de andere cylinders
dat had ik ook alle zuigers stuk.. Inclusief de turbo vol gruis
Daar zijn neuzen voor he.-Ray- schreef:goed dat je het toch weer oppakt neus
Is goed RJ, ken je Cirano in actie zien.Robert-Jan schreef:De neuzenbende is weer bezig, kom binnenkort wel ff kijken Peet
Is goed Peetpeter5GTTurbo schreef:Is goed RJ, ken je Cirano in actie zien.Robert-Jan schreef:De neuzenbende is weer bezig, kom binnenkort wel ff kijken Peet
Dat vraag ik me ook af?-Ray- schreef:wie is dat nou weer
Wij zijn niet zo oud als jou LucoLuco/Alpine-racer schreef:cirano, de man met de grootse neus
(ken je klassiekers)
heeft niks met leeftijd te maken kleuterRobert-Jan schreef:Wij zijn niet zo oud als jou LucoLuco/Alpine-racer schreef:cirano, de man met de grootse neus
(ken je klassiekers)