Have fun!

Staat de koffie al koud?spir@l schreef:Congrats man.![]()
Have fun!
Ja als ik had geweten wat ik nu weet, dan had ik hem mischien ook laten staanRob schreef:Hee Matijs! Sjiek jong dat je nu ook legaal kan rijden! Ik had ook niet geweten dat het zolang zou duren, toen ie daar in midden Limburg stond. Ik kom er de 14de wel ff naar kijken.
Hmmmm... En dan te bedenken dat er nou al nauwelijks beweging in het blok te krijgen is als je er met de hand aan robt... Stevige steuntjes toch. Moet ik binnen kort ook maar eens doen, die smeerput inkruipen.Matijs schreef: En nog een andere ontdekking: De voorste motorsteun blijkt helemaal niet vast te zitten aan het subframe! Er zit gewoon geen moer op
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/motorsteun.jpg[/img]
Jep, maar ik moet er eerst nog wat dingentjes aan doen en eens hard op poetsen (vooral de binnenkant) voordat ik hem durf te laten zien. Dan open ik wel een topicje erover, met foto enzo.Riël schreef:He Calle, heb je een nieuwe auto?
Als ik tevreden ben over de afstelling van de carburateur, en vooral ook als ik nieuwe banden heb, want cheap-ass 165ers met dit weer is 1 groot wheelspin-feestRiël schreef:Matijs?Wanneer kan ik nog es op de koffie ?
![]()
lloyd Christmas schreef:"I like it a'lot"