komt met zijn r5 gt turbo uit '86 die nog behoorlijk verbouwt moet worden!Maar goed ik ben er wel zet mij ook maar op de lijst dus!

Tom schreef:Hallo Renault liefhebbers,
Het is weer 2004, het voorjaar komt er aan en de stofdoeken worden weer van de auto verwijderd. Het is dus ook weer tijd voor de traditionele openingsmeeting van de Renault Tuning Club. Met de locatie zijn we nog bezig, we bekijken of dat een "nieuwe" locatie de voorkeur geniet of een eerder gebruikte. Het staat wel vast dat de locatie CENTRAAL in Nederland gelegen zal zijn. Verder zal deze meeting zoals altijd toegankelijk zijn voor een ieder met een leuke renault. Ook NIET-leden zijn dus van harte welkom!
Dit topic geeft jullie de gelegenheid jezelf aan te melden voor deze meeting en om te chatten over zaken betrekking hebbende op deze meeting (geen algemene chat svp). Een opkomstlijst zal in een apart topic komen, alleen Naam en type auto opgeven is dus voldoende
**Verdere informatie volgt in dit topic, houd dit dus in de gaten**
Chris schreef:Maik, haal je de andere Haagse posse ook nog ff over om te komen?!
misschien komen wij ook met een lagunat-force schreef:Ik zal er zijn. En zo te zien aan de presentielijst, de enige met een Laguna. En wel een Laguna T4 met 240pk/350nm!!!
Das niet verkeerdt-force schreef:Ik zal er zijn. En zo te zien aan de presentielijst, de enige met een Laguna. En wel een Laguna T4 met 240pk/350nm!!!
Ik sta er nog niet bij...Chris schreef:De lijst is (eindelijk) bijgewerkt..