RTC's toertocht zuid-limburg

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Patrick L.

wilco blue schreef:De medewerkers van kerres zouden het leuk vinden als we effe daar de show komen stelen :D .
Denk je?
[off-topic]Als er zondag alleen maar verkopers zijn, denk ik het niet. dat zijn me toch een paar chagrijnigen daar zeg, ben 2 keer de showroom binnengelopen om te informeren voor een Clio2 ph2 voor mijn vriendin, denk je dat er iemand naar me toe komt? NIEMAND! Terwijl ze daar met 3 man wat staan rond te lummelen...Schijnbaar voelen ze zich te groot om een gewone klant te helpen. De enige de me wel ok lijkt, is die kleine snor van het magazijn :)
Is btw ook bijna geen parkeerplaats.
Maarrrrr, wie weet bel ik ze straks eens ff , wat ze er van zouden vinden als we een bezoekje brengen aan hun etablissement :wink:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ja, 't is zondag morgen he? Dan zijn de garages normaal niet open, dus dan denk ik ook dat het alleen verkopers zijn. Waarom nodigen ze ons dan uit eigenlijk, is er iets speciaals? Een of andere zondagactie ofzo? Vraag maar eens na als je ze belt. Ik ben best wel benieuwd namelijk naar de reden.
antoine
Car: Renault Clio III RS

ik lees , wij lezen jij hebt het tropic niet gelezen
wilco blue schreef:OPROEP AAN DE ORGANISATIE!!!!!!

Zondag is bij renault dealer kerres in maastricht auto show en presentatie van de nieuwe megane lijn.
Nu is de vraag kunnen we in plaats van 2 stops 3 maken en inplaats van te stoppen bij de geusselt even door te rijden naar kerres en dan pas naar de geuselt te gaan?
De medewerkers van kerres zouden het leuk vinden als we effe daar de show komen stelen :D .
Patrick L.

DETAILS TOERTOCHT 14 SEPTEMBER

Hieronder volgt een up-date, lees de punten nog eens op je gemak door.

* Aanreis route, Hotel van de Valk Stein ligt langs de A2 in Urmond, neem afrit 48, je ziet van de Valk al liggen. Als je vanuit het noorden komt, onderaan de afrit 3 keer rechts en je staat op de parkeerplaats, wel even zoeken waar we staan, ik denk een beetje achteraf zodat we de auto`s bij elkaar kunnen zetten.

* We verwachten iedereen bij Hotel van de Valk in Urmond om uiterlijk 11.00 uur.
Hier kunnen we dan gezellig kennismaken onder het genot van heerlijke vlaai. Om 12.00 uur willen we dan beginnen met onze toertocht.

* Voor de koffie/thee/frisdrank/vlaai en kleine versnapering op de 2e stop, moeten we een eigen bijdrage vragen van 5 euro per persoon.
Dit kan voldaan worden bij het uitreiken van de routebeschrijving. Neem hiervoor svp gepast geld mee, wij hebben geen wisselgeld! Aangezien we bij van de Valk hebben moeten reserveren, gaan we ervan uit dat alle opgegeven deelnemers ook komen, bij afmelders draait de organisatie op voor de kosten…

* We zullen dus 2 stops houden onderweg. Zo kunnen eventuele achterblijvers terugkomen en kunnen we ff de armpjes laten rusten van het stevige stuurwerk.

* De toertocht zal waarschijnlijk rond 16.00u eindigen op de parkeerplaats bij de Geusselt in Maastricht. We stoppen dan op onze TNM plek, zodat de mensen van het noorden ook eens kunnen zien waar wij Limbo's onze meeting hebben.

* Zoals eerder gezegd...zorg voor goede bandenspanning en voldoende benzine. Voor de terugweg kun je wel in Belgie je tank á 1 euro per liter even volgooien. Liefhebbers: neem het fototoestel mee, want we zullen mooie landschappen en plekken aandoen.

* Veiligheid. Aangezien we met bijna 30 auto`s op pad gaan, wordt de deelnemersgroep verdeeld in 3 subgroepen, elke subgroep heeft een "RTC Tour Guide" ;-), meer info hierover volgt tijdens de koffie/vlaai.
Bij de 2 stops komen de subgroepen weer bij elkaar. Het is een toertocht, er hoeven geen ronderecords gebroken te worden. Houdt voldoende afstand van je voorganger om kopstaart botsingen te voorkomen.

* Aangezien we een stapje buiten de Nederlandse grens maken, is het verstandig een geldig paspoort of identiteitskaart mee te nemen.

Tot slot,
maken we er een fantastische dag van met leuke weggetjes, mooie auto`s en een leuke groep!

Tot morgen allemaal,

Olliver, Riel, Patrick
Jeroen RS
Contacteer:

heb er echt veel zin in!! de Clio is al gewassen dus zijn er allebei klaar voor
Ron RS

Hier is hij ook gewassen.Hij heeft er al zin in :lol:
Marcel B.

is er ergens in de buurt nog een benzine pomp, want sommigen moeten natuurlijk best een stukje rijden voordat we op het vertrekpunt zijn :)
Don't walk the grass... smoke it
marco

benzine pomp is op loopafstand :D :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

marco schreef:benzine pomp is op loopafstand :D :D
Of bedoel je duwafstand? :wink:
Patrick L.

Marcel B. schreef:is er ergens in de buurt nog een benzine pomp, want sommigen moeten natuurlijk best een stukje rijden voordat we op het vertrekpunt zijn :)
als je vanaf het noorden via de A2 komt, liggen er tussen Eindhoven en Urmond volgens mij 2 tankstions. Ik denk dat het beste is dat iedereen zijn tank goed gevuld heeft voordat we de tocht beginnen, dus voordat je in Urmond aan komt. Dan hoef je tijdens de tocht niet te gaan zoeken naar een tankstation.
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

ant1 schreef:ik lees, wij lezen jij hebt het topic niet gelezen
/me ramt zichzelf voor zijn hoofd...
Patrick L. schreef:als je vanaf het noorden via de A2 komt, liggen er tussen Eindhoven en Urmond volgens mij 2 tankstions. Ik denk dat het beste is dat iedereen zijn tank goed gevuld heeft voordat we de tocht beginnen, dus voordat je in Urmond aan komt. Dan hoef je tijdens de tocht niet te gaan zoeken naar een tankstation.
Ah dan hebben we dus eerst een soort minimeeting bij het tankstation :) omdat iedereen nog moet tanken :D
Ron RS schreef:Hier is hij ook gewassen.Hij heeft er al zin in
Wassen werkt bij mij toch niet, ik kan er wel een doekje overheen halen om alle vliegen die er tegen aan zijn gevlogen wel weg te halen, maar als ik dan bij jullie aan kom zit er vast alweer een nieuwe lading op ;) Maar ik ga er zodalijk weer wat aan doen, (knipper)lichtschakelaar is losgeraakt.
edwinvr
Contacteer:

Ron RS schreef:Hier is hij ook gewassen.Hij heeft er al zin in :lol:
je bijrijder is ook gewassen... :wink: :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik ga morgen vroeg weer om 6 uur opstaan voor mijn bolide te wassen en te polijsten dus wie weet zie ik je marco
marco

alrighthy than
:D :D :D
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Nou nog maar 1 nachtje slapen.
Kheb er al wel weer zin in hoor. :D
Benny_R

Laatste tankstation is volgens mij dan voor jullie, gelijk na afslag maaseik/roosteren/susteren. Of je pakt die afslag en gooit um inderdaad voor un euro per liter vol in maaseik (Belgie).
Egid
Contacteer:

Sorry voor het ongemak, maar ik ga gewoon mee!!!

Tot morgen!!!
Laatst gewijzigd door Egid op za 13 sep 2003 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Patrick L.

wilco blue schreef:De medewerkers van kerres zouden het leuk vinden als we effe daar de show komen stelen :D .
Ik heb Kerres nog ff gebeld vanmiddag, ze hebben morgen idd een autoshow, heb gevraagd of het een probleem is als we tijdens onze tocht bij hun filiaal even een bezoekje brengen, was geen probleem, maar 26 auto`s vond ie wel veel, was geen plaats voor op de parking, want dan zouden hun klanten geen plaats hebben om te parkeren, een auto of 5 was geen probleem....
Ook op dat weggetje wat daar loopt, mag je schijnbaar niet parkeren.
Dus we eindigen op de Geusselt en wie nog zin en tijd heeft kan een bezoekje aan Kerres brengen, ze zijn geopend tot 17.00u. :)
Patrick L.

Egid schreef:ik wil me bij deze afmelden voor de tourtocht van morgen. Dit helaas om priveredenen.
jammer kerel, er zal vast een goeie reden voor zijn, maakt niet uit, het beste.
Egid
Contacteer:

Tja patrick, soms zit het mee en soms zit het tegen, eerst zat het tegen, maar nu zit het behoorlijk mee!!!! :) Ik ga gewoon mee!!! Tot morgen!
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Tja, afmelden was niet mogelijk tenzij een goede reden. Ik geloof wel dat het een goede reden zou zijn, maar elke reden is prive natuurlijk omdat het jou aangaat ;) Maar toch leuk dat je alsnog komt! Ik ga ook niet naar de verjaardag van mijn oom en tante, mijn ouders gaan daar wel heen, maar ik had hun eerder verteld dat ik de toertocht ging doen. Zo gaat dat bij ons thuis, wie het eerst iets verteld heeft het eerste recht op die datum :) Als ze vandaag naar mijn oom en tante zouden gegaan, ging ik natuurlijk wel mee. Dan liet ik de knutselwerkjes aan mijn auto gewoon zitten.

Ik heb er nu al zin in!!! Nog 12 uur en 23 minuten!
Anonymous

Joost (DoubleYou) schreef:Tja, afmelden was niet mogelijk tenzij een goede reden. Ik geloof wel dat het een goede reden zou zijn, maar elke reden is prive natuurlijk omdat het jou aangaat ;) Maar toch leuk dat je alsnog komt! Ik ga ook niet naar de verjaardag van mijn oom en tante, mijn ouders gaan daar wel heen, maar ik had hun eerder verteld dat ik de toertocht ging doen. Zo gaat dat bij ons thuis, wie het eerst iets verteld heeft het eerste recht op die datum :) Als ze vandaag naar mijn oom en tante zouden gegaan, ging ik natuurlijk wel mee. Dan liet ik de knutselwerkjes aan mijn auto gewoon zitten.

Oja joh jemig nou sjongejonge enorm
Jasper16v

Is ie niet schattig ? :lol:
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Joost (DoubleYou) schreef:Tja, afmelden was niet mogelijk tenzij een goede reden. Ik geloof wel dat het een goede reden zou zijn, maar elke reden is prive natuurlijk omdat het jou aangaat ;) Maar toch leuk dat je alsnog komt! Ik ga ook niet naar de verjaardag van mijn oom en tante, mijn ouders gaan daar wel heen, maar ik had hun eerder verteld dat ik de toertocht ging doen. Zo gaat dat bij ons thuis, wie het eerst iets verteld heeft het eerste recht op die datum :) Als ze vandaag naar mijn oom en tante zouden gegaan, ging ik natuurlijk wel mee. Dan liet ik de knutselwerkjes aan mijn auto gewoon zitten.

ik denk dat als er een prijs bestond voor "het niets zeggen in zoveel mogelijk woorden" dat je op eenzame hoogte zou staan
Janine

:lol: :lol:
Een beetje vreemd is best lekker
Anonymous

He verdomd ik ben niet de enige die het opvalt...
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Ach ja, beter dan elke zin in 1 post te stoppen, of alleen maar een smiley te posten ofzo. Volgens mij heb ik maar een minimum aantal posts alleen smileys gezet. Als je moet lachen lach je toch in jezelf zonder een smiley mee te geven zonder enige verdere nuttige info. Niet dat mijn info nuttig was hoor ;)
Tenminste, zo doe ik het, maakt mij niet uit hoe anderen het doen hoor, no offence! En met die lijst, sta ik toch eens ergens bovenaan.

Ook bij de franse autodag post werd afgeteld, en dan wel door meerdere personen. Tja.

Zo, weer een post met niks-zeggen, who can beat me! :p :lol: P@T give it your best shot :)
Robert dB.

zucht....:s
-Ray-
Contacteer:

nog ff en ik ga rucksichtloss dingen deleten, zodat jullie weer op 26 uitkomen >-)
Immer wieder die verdammte Holländer
Robert dB.

heee, ik heb ook wat zinnigs te melden! tjeck:

Katalytische dendrimeren met mononucleaire en coöperatieve multinucleaire actieve sites als katalysatoren voor selectieve oxidaties.
Riël
Über-Spammer

Hee hee niet dit topic vernaggelen net voordat de tocht begint zeg :)

't is weer verrekte laat geworden. Hehe. Gaat weer dikke oogjes worden morgenvroeg.

Iedereen een goede reis gewenst en tot morgen ... straks .. zometeen ofzo 8) (S)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Egid
Contacteer:

Tja riel zo is het maar net! Iedereen zijn karretje lekker in de was gezet? nou ik nog niet, doe ik morgenvroeg wel even. Alleen effe een vraagje? hoeveel benzine heb ik ongeveer nodig? (aantal km's)Tot dadelijk over ongeveer 7 uurtjes!!!
Benny_R

wordt inderdaad niet makkelijk zo vroeg opstaan. :( maaja moet er wat voor over hebben he... (S)
marco

ik ben er klaar voor :) , ik ben er klaar voor :) , ik ben er klaar voor :) .Ben al lekkel vroeg op ,dadelijk de auto poetsen en schit.People see ya all laters.Enne moge de bolides weer allemaal mooi blinken :worship: :worship: .

greetz marco
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

IT'S CLEANING TIMEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: 8)
Plaats reactie