De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

Een Blauwe GTT met kinderzitje bij Boskalis?

Ik zal eens gaan kijken Willem.
Anonymous

d'r was toch een gozer die als stuurman bij boka werkt? Gilles geloof ik dattie heette
Anonymous

een groen metalic clio 16v vanmiddag rond een uur of 5 in de bocht bij Ah, Rotterdam zuidplein, en een lichtblauwe gtt..
Rick

On 2002-04-03 09:29, Martijn *Baccara*
wrote:
Gezien op tweede Paasdag in Ommen:

Donkergrijs R5 GTT met twee rode "Viper"-strepen.
Verlaagd, geen standaard velgen
Voor zover ik kon zien redelijk strak.

Kenteken NG-NF-23

Is dit een bekende?
Ik heb deze wel eens door zwolle zien rijden.
Arjen

Is dit niet een GTE ? Die heeft volgens mij te koop gestaan in Gramsbergen of Hardenberg.
Armando

Gespot maandag 1 april s'avond op snelweg van den haag naar rotterdam Donkerblauw 5 gtt met witte sportvelgen volgens mij OZ kenteken 56-DN-??
catrinus

Gespot in groningen. Witte gtt phase2 zat een man in met lang haar. Deze heb ik al vaker gespot in groningen. Tevens gespot in muntendam. Ook een witte gtt phase2 met een sticker op de achterruit van de turbo touch. Deze was ook op de meeting in marum vorig jaar.
There will be plenty of time to rest when your dead
Anonymous

On 2002-04-01 18:17, patrick rs
wrote:
rtc lid gezien in vlissingingen (bij de 1e stoplichten )clio 16v met schuifdak,ging linksaf kenteken RG-??-?? op de kentekenplaathouder stond het rtc logo, en stak zijn hand op:smile: (ik reed niet in een renault dit keer)

groetjes patrick
wouter 16v

Ja dat was ik. Het was zulk mooi weer om te toeren.
wouter 16v

Patrick RS gespot in Vlissingen in een grote mercedes had wel dezelfde kleur als zijn clio.:lol::lol::lol::lol:
Anonymous

On 2002-04-03 23:32, wouter 16v
wrote:
Patrick RS gespot in Vlissingen in een grote mercedes had wel dezelfde kleur als zijn clio.:lol::lol::lol::lol:
wouter erkende jij mij dan???? ik zag natuurlijk wel dat jij een rtc lid was :smile:
groetjes patrick
wouter 16v

ja jij hebt toch die zilver grijze clio met die grote velgen?
Anonymous

On 2002-04-03 23:36, wouter 16v
wrote:
ja jij hebt toch die zilver grijze clio met die grote velgen?
klopt ja <maar dat jij mij nu erkende ,goed van je :smile::smile:
-Ray-
Contacteer:

vanochtend om 0845 gespot in de velserbroek ventweg Randweg, een blauwe Clio 16V (zie je niet veel :wink:) met op de voorruit een langewerpige racingsticker en er kwam een bruut geluid uit de uitlaat. kenteken kon ik niet zien omdat ie me tegemoet kwam en ook snel weer weg was.

herkent iemand zich hier????
Immer wieder die verdammte Holländer
rasit..

op mijn werk voor de deur zojuist geparkeerd, een witte renault clio met kenteken fb-nh-06 wie o wie :smile:
Dirk (CRX)

Vanmiddag in hartje Franeker, een Williams Blauwe Clio (in ieder geval 16v) met Williams velgen (had ook een Williams kunnen zijn, ik reed stug door (te hard dus) en lette niet echt op) geen kenteken, misschien Harm? ofzo? Die heeft toch een Willy?
catrinus

Dinsdag gespot op de snelweg van winschoten naar sappemeer. Een zwarte clio 16v met een wrede spoiler achterop. deze spoiler lijkt precies op de tarmac spoiler voor de 5 bij reichhard. Verder had hij een dubbele uitlaat in het midden a la clio v6. Vreselijk bruut was deze clio. hij ging er bij afslag sappemeer er af.
Ben

Is de eigenaar van de pearl white gtt met dicht geschroefde mistlamp gaten uit Hilversum van iemand op het Forum?
Ik kom hem steeds tegen en hij zwaaid steeds, maar ken hem niet. Eerste keer dacht zwaai maar terug het zal Jelmer wel geweest zijn maar een paar dagen later zag ik hem wel goed :smile:
Anonymous

Zojuist gespot in de boschstraat in breda een zeer mooie renault 19 16v kleur zwart kent xt-xh-.
L-M velgen eronder en volgens mij voor de rest origineel,het was donker dus ik heb hem niet heel goed gezien ,maar de eerste indruk was dat hij er netjes uitzag...
Riël
Über-Spammer

Een clio 16v, blauw, met een finisch-vlag-blokjessticker op de motorkap en een chinees teken op de achterruit.

Reed op de odasingel in sittard, al vaker gezien, maar geen bekende van hier??

In sittard ook een blauwe gtt op de rijksweg euh noord geloof ik op de ventweg maar die ken ik als ik me niet vergis maar er rijdt er nog een blauwe gtt, die zijn bumper niet met tape heeft geplakt.

Dat is Ger GTT niet he, of wel?? Ach ja in sittard rijdt er nog niet veel mooi snel renault-spul rond dus des te leuker er straks met de mijne te knallen!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Gisteren op de Julianasingel in Oss. Een zilvergrijze GTT ph.2 met een leuke blonde dame erin. Ze zwaaide zelfs terug! :wink:
Merijn
Über-Spammer

Vandaag aan de Mahatma Gandhilaan in Eindhoven, een donkerblauwe Renault 4. Ik weet niet precies wat voor type, maar hij zag er redelijk uit. De volgende keer dat ik 'm zie zal ik het nummerbord noteren. :smile:
Robert dB.

Vrijdag rond 21:00 een stuk of 25 Renault's gespot bij Bodegraven, had geen idee wat ze daar allemaal deden?!
Merijn
Über-Spammer

Vanmiddag, half 4 bij de outdoor-kartbaan in Berghem (Oss) een donkerblauwe R5 GTE Cabrio (ombouw?)

Zag er netjes uit! Het nummerbord begon met 13-D?-??
Erix
Contacteer:

Half 6 bij het winkel centrum in Etten-Leur een witte GTT dacht fase I met een GTR luchthapper op de motorkap. Gescheiden dubbele uitlaten en voorvering extra verlaagd. Nummerplaat -> HN-N*-93
jean-paul

net gespot in haarlem:
zwarte renault 5 GTT fase 1 wat opviel was de dubbele spoiler die op de achterklep zat.
het kenteken begon met bx-47-??
bekend bij iemand??
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-06 01:43, Robert dB
wrote:
Vrijdag rond 21:00 een stuk of 25 Renault's gespot bij Bodegraven, had geen idee wat ze daar allemaal deden?!
arg erg grappig.. :grin:

Gespot zwarte Clio 16V met zilvere strepen @ Den Haag
catrinus

Vandaag gespot in peizermade. Een antraciet grijze gtt phase2. Ik heb mijn nieuwe gtt via via van hem gekocht. Ik reed in een blauwe 19 16v
Robert dB.

Vrijdagmiddag gespot in Utrecht nabij de Lombok, Grijze R5GTT phase II, kenteken XL-19-** als ik het me goed herinner.
Twintig meter verder op stond nog een Clio 16V.
~thijs~
Contacteer:

On 2002-04-06 19:53, jean-p.d
wrote:
net gespot in haarlem:
zwarte renault 5 GTT fase 1 wat opviel was de dubbele spoiler die op de achterklep zat.
het kenteken begon met bx-47-??
bekend bij iemand??

Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat jij het zou zijn (volgende keer wel reageren als je bezig bent met je williams als ik voorbij rijd en toeter!!!)
Anonymous

Nou wat ik eergisteren zag....

Een oma (lees dik 70) in een echte wille:grin:
De auto was helemaal origineel en zag er goed uit. Haar bril was net zo dik als de voorruit:lol:

Dat zie je niet vaak, maar is wel tof om te zien:grin:

Mzzl..:wink:
jean-paul

Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat jij het zou zijn (volgende keer wel reageren als je bezig bent met je williams als ik voorbij rijd en toeter!!!)

stond waarschijnlijk ff niet op te letten!!
volgende keer beter
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Bij mij in de buurt (vlissingen in de wijk paauwenburg)is er een huis waar een bord hangt "Renault parking only" en ik heb laatst een clio williams voor zien staan.
is deze lid?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Valstrik

Net gezien: Een extreem uitgebouwde witte 5 turbo, Was een stuk voor de tunnel bij Alblasserdam. kenteken begon met 22-**-**.
Gesloten